Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

20211023_225624.jpg
 
Serieus de beste fight die ik in Glory heb gezien. Saki vs. McSweeney was ook vet. Liever veteranen of de zoveelste rematch dan overhyped gasten die er geen ruk van kunnen. Jamal heeft dan weliswaar niet genoeg cardio maar wel power EN een kin. Want die kreeg op een gegeven moment een paar rammen daar wordt je bang van.

Ik kijk veel meer MMA en dat is anders, maar ik heb het idee dat sommige toppers in boxen/kickboxen (Fury bijv. in boxen, Rico in kickboxen) soms de "8 tellen" nemen als ze aangeslagen zijn in plaats van nog een paar rammen krijgen en ECHT knokkie gaan. Eigenlijk best slim, zeker in een gevecht dat 5 of meer rondes duurt. Misschien is dit oud nieuws en commentaar van een "leek" die vooral mma kijkt, maar dat valt me op. Terwijl die Ben Saddik ze gewoon oneindig bleef terugkoppen en Wilder op een gegeven moment echt KO ging. Is het geen betere tactiek om gewoon de 8 tellen te nemen en die ronde op te geven maar wel even te kunnen herstellen/je afstand weer krijgen in plaats van die afstraffing te nemen?
 
Serieus de beste fight die ik in Glory heb gezien. Saki vs. McSweeney was ook vet. Liever veteranen of de zoveelste rematch dan overhyped gasten die er geen ruk van kunnen. Jamal heeft dan weliswaar niet genoeg cardio maar wel power EN een kin. Want die kreeg op een gegeven moment een paar rammen daar wordt je bang van.

Ik kijk veel meer MMA en dat is anders, maar ik heb het idee dat sommige toppers in boxen/kickboxen (Fury bijv. in boxen, Rico in kickboxen) soms de "8 tellen" nemen als ze aangeslagen zijn in plaats van nog een paar rammen krijgen en ECHT knokkie gaan. Eigenlijk best slim, zeker in een gevecht dat 5 of meer rondes duurt. Misschien is dit oud nieuws en commentaar van een "leek" die vooral mma kijkt, maar dat valt me op. Terwijl die Ben Saddik ze gewoon oneindig bleef terugkoppen en Wilder op een gegeven moment echt KO ging. Is het geen betere tactiek om gewoon de 8 tellen te nemen en die ronde op te geven maar wel even te kunnen herstellen/je afstand weer krijgen in plaats van die afstraffing te nemen?

Die 2e knockdown van Fury was er geloof ik zo een van gewoon even extra rust pakken. Op zich wel link, want een 3e en het is over.
Het doet mij ook meteen denken aan Hoost vs Sapp waarbij het juist niet gebeurde en de scheids opeens een paar seconden voor het einde de partij aan Sapp gaf. Hoost had hier even op de knie moeten gaan zitten en 8 tellen pakken.

Niks mis met de rematches dat betekent juist een garantie op weer een knaller van een partij. Cormier Stipe, Fury Wilder en ook Verhoeven BenSaddik of Hari is mij betreft voor herhaling vatbaar. Ik kijk al weer uit naar Colby vs Usman2 en als Colby wint reken maar dat er een 3e gaat volgen.
 
Misschien maar betalen :D
Verhoeven - Overeem en Hari - Saki zou echt mooi zijn. Ik dacht dat er tijdje terug ook sprake van was dat Spong weer naar het kickboksen zou gaan?
Betaal hier graag voor liefst kaartjes en anders maar weer ppv. Verhoeven stopt binnenkort. En hoevaak kan je Overheem nog bewonderen.
 
Misschien maar betalen :D
Verhoeven - Overeem en Hari - Saki zou echt mooi zijn. Ik dacht dat er tijdje terug ook sprake van was dat Spong weer naar het kickboksen zou gaan?
Had begrepen dat glory niet genoeg betaald voor Spong.
 
Zojuist Diaz tegen Fergusson gekeken. Was eigenlijk natuurlijk Chazmat tegen Diaz. Maar Zowel Diaz als Ferguson zijn eiegnlijk geen main event meer waard.
Met de omstandigheden waarin ze zaten uiteindelijk wel de beste match ups gemaakt.
 
Met de omstandigheden waarin ze zaten uiteindelijk wel de beste match ups gemaakt.
Dat sowieso. 7.5 lbs boven zijn gewicht. Kan je toch niet serieus nemen die chazmat. Ik had hem nog niet live zien vechten maar hij brengt wel de actie.
 
Eerlijk gezegd denk ik dat Tony en Nate niet zo extreem veel minder zijn als vroeger. De rest gewoon beter. Tony is altijd gek geweest, nooit een fysiek sterke man of met goede fundementals. Extremely akward en hard als steen. Ik volg nate al 10+ jaar en hij is altijd een topper geweest maar absoluut geen championships material. Ik kan me nog goed herinneren dat "prime" RDA/Henderson Diaz compleet kansloos lieten.
 
Back
Naar boven