XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 apr 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Mede fitnessfanaten,

Ik ben Chris, een student journalistiek uit Amsterdam. Ik ben, vind ik zelf dan, een fanatiek sporter. Voor een schoolopdracht schrijf ik een artikel over anabolen, en de beweegredenen van mensen die ze gebruiken. Ook wil ik schrijven over het stigma wat er soms omheen kan hangen. Daarom ben ik hard op zoek naar een gebruiker die mij in volledige anonimiteit wil vertellen waarom hij/zij anabolen gebruikt, en hoe het werkt. Dit leek mij de juiste plaats om mijn zoektocht voort te zetten.

Ik hoop van je te horen!

Groeten

Chris
 
Een goed onderzoeksjournalist, doet al vooraf onderzoek. Dan weet je in elk geval de werking ervan al, en dat je niet voor je uberhaupt gaat trainen al begint met kuren (wat tegenwoordig de mode lijkt). Ik ben gaan gebruiken om over een grens te komen na 12j natural trainen. En als je een BB'ing wedstrijd mee wilt doen en Shredded wilt zijn, bereik je dat niet zonder hulpmiddelen is mijn ervaring. Je moet ook met gebruik van anabolica keihard trainen, en goed op je voeding en rust letten. Het is niet zo dat je even wat smarties neemt dat je ineens De Hulk bent. Je ziet het hier ook, nu het zonnetje schijnt dat men snel oral anabolica wil nemen, en denkt dat je dan zo ff paar kg in spieren aankomt en vet verliest.
 
In het verleden (15 jaar geleden). Een aantal keer gekuurd. Waarom? Groepsdruk . 15 jaar later vraag ik mij wel eens af of het wel waard was.
 
In het verleden (15 jaar geleden). Een aantal keer gekuurd. Waarom? Groepsdruk . 15 jaar later vraag ik mij wel eens af of het wel waard was.
Groepsdruk moet ook nooit een reden zijn natuurlijk.
 
Mede fitnessfanaten,

Ik ben Chris, een student journalistiek uit Amsterdam. Ik ben, vind ik zelf dan, een fanatiek sporter. Voor een schoolopdracht schrijf ik een artikel over anabolen, en de beweegredenen van mensen die ze gebruiken. Ook wil ik schrijven over het stigma wat er soms omheen kan hangen. Daarom ben ik hard op zoek naar een gebruiker die mij in volledige anonimiteit wil vertellen waarom hij/zij anabolen gebruikt, en hoe het werkt. Dit leek mij de juiste plaats om mijn zoektocht voort te zetten.

Ik hoop van je te horen!

Groeten

Chris
Wat schuift het?
 
Back
Naar boven