MuscleMeat

Test anavar en clen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JayK

Novice
Lid geworden
18 apr 2022
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m78
Opzoek naar wat meningen en tips over volgende kuur.

- Week 1 tot 12 test (350mg per week) verdeelt in 2 injecties.
- Week 8 tot 14 anavar 60mg (30x2 per dag)
- Week 1 tot 14 clen (2 weken wel, 2 weken niet, beginnen met dosis van 40mg opbouwen naar 100mg)
- nakuur clomid plus nolva

Doel: vetpercentage verlagen, focus ligt bij geen spiermassa verliezen maar hoop uiteraard ook nog wat te gainen.

Train 6x per week, dieet volledig in orde. 1ste maal dat ik injecties zal doen, hiervoor altijd orals gedaan.

Mensen die hiermee ervaringen hebben, tips,..? Als in bepaalde zaken die ik beter iets meer of minder eet tijdens zo een kuur, dosissen?
Supplementen die helpen?
Gebruik momenteel enkel creatine.

Alle feedback is welkom
 
WTF ?

Wil je op Spoed EHBO met je 100mcg clen ?.?
begin eerst met 5mcg of 10
 
Ben het nog aan het bekijken allemaal. 100 is eerder de maximum. Las en hoorde heel veel dat je het een beetje moet opbouwen en vandaar uit moet kijken wat je kan tolereren.

Maar bedankt voor de warning alvast, die waardeer ik, ik wil uiteraard niet naar spoed. Heb je zelf enige ervaringen met gebruik met clen die je kan delen?
 
Ben het nog aan het bekijken allemaal. 100 is eerder de maximum. Las en hoorde heel veel dat je het een beetje moet opbouwen en vandaar uit moet kijken wat je kan tolereren.

Maar bedankt voor de warning alvast, die waardeer ik, ik wil uiteraard niet naar spoed. Heb je zelf enige ervaringen met gebruik met clen die je kan delen?
Persoonlijk zou ik anavar en clen weglaten en alleen test pakken of misschien icm mast of primo. Aangezien dit je 1e inject kuur is het jammer te cutten maar los van dat, sta je nog raar te kijken hoe je opblaast en hoe hard je kunt worden van test only mits je vetpercentage niet te hoog is. Werd er zelf in de eerste instantie alleen maar droger en zwaarder van althans zo leek het bij mij de eerste weken. En mocht je het alleen voor je massa behoud gebruiken tijdens het cutten is 250mg meer dan genoeg.
 
  • Like
Waarderingen: JayK
Ik ken wel iemand die op 20mcg naar EHBO moest, dus pas ermee op. Niet iedereen reageert hetzelfde, maar 100mcg is echt hoog/veel.

Wat zijn je huidige stats trouwens, gewicht en vetpercentage ?
je kunt redelijk cutten op kcal te-kort en hoog in eiwitten. Daar heb je geen clen voor nodig, evt caffeine capsules
 
Okay das best heavy, zo een toestanden wil ik mezelf uiteraard besparen.
Las na hier op dit forum net even te kijken toch wel veel soortgelijke reacties ivm hardkloppingen en dergelijke, dus dat ga ik wel even grondig herbekijken.

Ik ben 87kg/178cm 14% 29 jaar.
Ik kom over de loop van 4 jaren van 122kg en een shit load vet (afgevallen tot 77kg met extreem veel cardio en dan daarna spiermassa beginnen opbouwen)

Wil niet te veel in 1 keer beginnen met injecties. Ik begrijp en ben het er zeker mee eens dat het allemaal MINDER schadelijk is dan orale middelen.
Maar het is nog even die mentale barrière van dat prikje dat ik over moet gaan en daar leek testosteron mee een goede begin kuur voor.
 
Persoonlijk zou ik anavar en clen weglaten en alleen test pakken of misschien icm mast of primo. Aangezien dit je 1e inject kuur is het jammer te cutten maar los van dat, sta je nog raar te kijken hoe je opblaast en hoe hard je kunt worden van test only mits je vetpercentage niet te hoog is. Werd er zelf in de eerste instantie alleen maar droger en zwaarder van althans zo leek het bij mij de eerste weken. En mocht je het alleen voor je massa behoud gebruiken tijdens het cutten is 250mg meer dan genoeg.

Heb je bij jou testeron kuur verder gebruik gemaakt van aromasin of dergelijke?
 
Kijk dus voor 20mcg tabs, en breek ze door met. Als je überhaupt Clen gaat gebruiken
Splitter.png
 
  • Like
Waarderingen: JayK
Heb je bij jou testeron kuur verder gebruik gemaakt van aromasin of dergelijke?

Weet je al waar je gaat injecteren en welke naald je nodig hebt ?
Met 14% zou ik nog eerst cutten voor je Test gaat gebruiken, en de 1e 4 weken van je evt. kuur doorgaan met Cut.
 
Persoonlijk zou ik anavar en clen weglaten en alleen test pakken of misschien icm mast of primo. Aangezien dit je 1e inject kuur is het jammer te cutten maar los van dat, sta je nog raar te kijken hoe je opblaast en hoe hard je kunt worden van test only mits je vetpercentage niet te hoog is. Werd er zelf in de eerste instantie alleen maar droger en zwaarder van althans zo leek het bij mij de eerste weken. En mocht je het alleen voor je massa behoud gebruiken tijdens het cutten is 250mg meer dan genoeg.

Heb je bij jou testeron kuur verder gebruik gemaakt van aromasin of dergelokk
Weet je al waar je gaat injecteren en welke naald je nodig hebt ?
Met 14% zou ik nog eerst cutten voor je Test gaat gebruiken, en de 1e 4 weken van je evt. kuur doorgaan met Cut.
Yes cutten ben ik sowieso aan het doen wel met klein deficit van 200kcal. De kuur is niet om morgen mee te beginnen of iets dergelijks.
Voor injectie 30mmx0,6 optreknaald 0,8x40mm.
Plan is om in de glutes te spuiten, wisselend van kant per injectie, lijkt me het veiligste
 
Pak dan 27G lichtgrijs 19mm, dat is mooie dunne naald en niet zo lang.
met dikke lange naald, maak je alleen meer schade, dus meer pijn na injectie.
met ~14% kan dat prima.
 
  • Like
Waarderingen: JayK
Ivm met naturel cutten, ik vind heel moeilijk balans. Ik kan me volledig geven aan krachttraining en dan zie ik redelijk snel gains in lifts en lichaamsgewicht.

Maar ik kan ook enorm genieten van cardio, als in met de koersfiets alles uit mijn benen persen in een klim of zwemmen. Dan zie ik mijn gewicht vrij snel dalen maar ik merk dan te gelijk een duidelijk verlies in spiermassa.

De middleway gaat me jammer genoeg niet altijd even consistent af.

Eiwitten eet ik in beide instanties altijd meer dan genoeg
 
Verder niet mijn eerste kuur, maar wel de eerste keer met injecteren.

Eerder al 2x oraal kuren gedaan (sarms)

Eerste was andarine plus cardarine wat me een gigantisch uithoudingsvermogen leek te geven en waarbij alles veel strakke werd.

2de kuur was Rad140 waarbij ik een paar heel mooie gains kon maken en tegen het einde echt uit men kleding leek te springen.

Nu zoek ik met test plus anavar een beetje van beide zeg maar. Clen ga ik alvast herbekijken en mogelijks schrappen dank zij jullie input
 
Heb je bij jou testeron kuur verder gebruik gemaakt van aromasin of dergelokk

Yes cutten ben ik sowieso aan het doen wel met klein deficit van 200kcal. De kuur is niet om morgen mee te beginnen of iets dergelijks.
Voor injectie 30mmx0,6 optreknaald 0,8x40mm.
Plan is om in de glutes te spuiten, wisselend van kant per injectie, lijkt me het veiligste
In de eerste instantie niet, dacht ook dat het wel goed zou gaan omdat ik vrij lean was maar uiteindelijk in week 8 gevoelige tepels gekregen en ff paar dagen aangekeken maar toen ik eenmaal wat begon te voelen onder te tepel heb ik er direct arimidex ingegooid omdat ik geen nolva thuis had gehaald en dat eigenlijk ook niet van plan was te nemen. Achteraf gezien had ik misschien beter een bloedtest kunnen doen na een aantal weken en aromasin kunnen gebruiken, maargoed leer voor de volgende keer weet nu dat ik gevoelig ben voor oestrogeen.. volgende kuur ga ik voor test icm mast ofzo en anders test icm aromasin:p (Ben ondertussen wel overgegaan van arimidex na nolvadex) die arimidex had ik overigens ook niet gekocht maar van me bron gekregen voor het geval dat het nodig was.
 
Ivm met naturel cutten, ik vind heel moeilijk balans. Ik kan me volledig geven aan krachttraining en dan zie ik redelijk snel gains in lifts en lichaamsgewicht.

Maar ik kan ook enorm genieten van cardio, als in met de koersfiets alles uit mijn benen persen in een klim of zwemmen. Dan zie ik mijn gewicht vrij snel dalen maar ik merk dan te gelijk een duidelijk verlies in spiermassa.

De middleway gaat me jammer genoeg niet altijd even consistent af.

Eiwitten eet ik in beide instanties altijd meer dan genoeg
Wat wovano ook al zegt.
Cutten doe je met nog meer beleid en discipline dan bulken.
Doodzonde om langer te fietsen of zwemmen dan waarvan je kunt herstellen op je voeding.
Ik fiets ook graag, en natuurlijk verbrand je dan een bult calorieën, maar daar gaat het nu niet om, je moet je kracht en spieren behouden, en je vet zien te verbranden.
Door duursport ben ik jaren geleden afgevallen van 105kg naar 83kg ... easy peasy maar jij wil ook nog kuren ?
Misschien moet jij je nog eens gaan bedenken wat je nu eigenlijk wil.

Mijn advies. Laat dat kuren zitten tot je klaar bent met je koersfiets en je zwemmen. Accepteer dat je er uitziet als een atleet en geniet van je sporten. Met 6 of 8kg spieren erbij, is omhoog fietsen toch een stuk minder leuk. Succes :thumb:
 
Als je zonder gear niet weet hoe je op een goede manier moet cutten gaat dat met gear ook niet lukken. Consistentie = key, met of zonder gear. Lijkt me gedoemd om te mislukken als ik dit allemaal lees.

Het is eerder de balans liften/cardio voor mij. Ik eet elke dag gezond met of zonder gear en ik sport 6x per week ook met/zonder. En uiteraard kan ik on gear net ietsjes meer.

Maar ik waardeer hoe dan ook de openheid, je staat duidelijk verder en hebt er meer kennis van waarvoor enkel en alleen respect.

Dat het "gedoemd is te mislukken" vind ik dan weer een motiverend iets, zal bij deze ook een logje maken met pics eens ik er aan begin.

Ik moet nog heel veel leren en daarom ben ik ook op dit forum gekomen. Maar ik ben van heel ver gekomen.
Ook zonder die 2 sarm kuren die ik tot hier toe gedaan heb.
Ik moet en wil nog veel kennis op doen, maar aan mijn mentaliteit of discipline zal het niet gauw liggen
 
Ik kreeg het gewoon gratis mee bij de apotheek
Met jouw charmes :p
Hier vragen ze gewoon E3,95 als je geen medicatie afhaalt waar het voor nodig is.
 
Back
Naar boven