XXL Nutrition

Slaap supps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rustgevende thee soorten haha. Dat noem ik placebo thee.
Inderdad. Vieze kut hippies.

Zijn er zoveel stofjes die in de marge neuken maar base stack zou zijn Melatonine, GABA, Valeriaan, Magnesium bisglycinaat, 5-HTP (werkt goed imo, maar ik krijg er lucide dromen van waardoor ik wazig wakker word) of ipv 5-HTP L-tryptofaan. Verder nog wat van die hippiestofjes die misschien wat toevoegen als je geld wilt verspillen. Choline, Ashwaganda en paar andere nootropics?

Verder Iets meer hardcore- wat zeker werkt voor het slapen maar je uit het buitenland moet halen zijn antihistamines. Werkt als een trein voor het slapen. Op reddit genoeg info over te vinden) is DPH (Diphenhydramine) 25-50mg. Niet meer dan dat nemen want high dose kom je in een dellerium. Of Doxylamine, maar daar heb ik zelf geen source voor kunnen vinden. Vrij onschuldige stofjes, die wel werken.

Nog iets meer hardcore maar niet zo erg als benzos. Antipsychotica (weet niet hoe dit zit met long-term gevaren, al kan je ze waarschijnlijk toch niet regelen) werken goed voor slapen (wordt low dose ook veel daarvoor voorgeschreven, niet voor psychotica. Quetiapine/Seroquel. Olanzapine. Sommige anti depressiva werken ook wel. Zelf alleen Mitrazipine geprobeerd, en dat werkt wel.

En dan last resort zijn benzodiazpines maar daar moet je absoluut bij weg blijven op misschien een drugsnachtje te counteren na. Zodra je dat voor een regulier nachtje slaap gaat gebruiken ga je een zure toekomst tegemoed.

tldr; melatonine en de rest is allemaal marge neuken. Of je moet naar Anantihistamines shit uit het buitenland kijken, anti depressiva of anti psychotica. Als je rustgevende kamillethee gaat drinken ben je faggot confirmed.
 
Promethazine kan je proberen. Ken mensen die er goed op slapen.
Die krijg ik binnenkort, maar die halfwaardetijd staat me wat tegen, maar zal het toch wel proberen ooit. :emo: Levomepromazine heb ik ook nog liggen, maar nog niet getest. Net als weet ik veel hoeveel andere middelen. Maar door m'n benzo tolerantie zijn die testen useless.
 
Die krijg ik binnenkort, maar die halfwaardetijd staat me wat tegen, maar zal het toch wel proberen ooit. :emo: Levomepromazine heb ik ook nog liggen, maar nog niet getest. Net als weet ik veel hoeveel andere middelen. Maar door m'n benzo tolerantie zijn die testen useless.
Neem maar antipsychotica dan.
 
hoxyz
Heb zelf quetiapine geprobeerd. 25 mg begonnen op naar 75 mg. Sliep er niet op maar kreeg er een vreemd afwezig gevoel van. Mirtazipine beetje zelfde als de quetiapine. Maar ook weer persoonlijk.
Mijn ma krijg je niet meer voor de lunch t bed uit op Mirtazipine :roflol:

Ik had promethazine als drank. Deed wel wat maar leverde evengoed maar 2 uur slaap op. (Maar bij mij was t ook opname die ruk was)
 
Melatonine does the trick al 9 jaar voor mij.
 
Neem maar antipsychotica dan.
Ik heb wel een aantal keer Seroquel/quetiapine genomen en heb nog fucking veel Mitrazipine. Die halfwaardetijd is alleen een probleem als het om benzodiazpines gaat. Met een beetje ongeluk zit je na 100 ish uur nog op 50% actieve dosering wat kan resulteren in een gore insomnia rebound na een paar dagen.

Edit: Oh ging om Promethazine. Ik dacht Phenezepam. Geen idee welke ik krijg een deze dagen, een van die twee. :roflol: Promethazine ozu ik me iets minder druk maken om de half-life aangezien dat een anti histamine (denk ik?) is net als DPH.
hoxyz
Heb zelf quetiapine geprobeerd. 25 mg begonnen op naar 75 mg. Sliep er niet op maar kreeg er een vreemd afwezig gevoel van. Mirtazipine beetje zelfde als de quetiapine. Maar ook weer persoonlijk.
Mijn ma krijg je niet meer voor de lunch t bed uit op Mirtazipine :roflol:

Ik had promethazine als drank. Deed wel wat maar leverde evengoed maar 2 uur slaap op. (Maar bij mij was t ook opname die ruk was)
Heb seroquel maar twee keer geprobeerd op 25 en 50mg denk ik, verder nooit meer gehad. Ik ben bijzonder slecht in "lichtere"effecten beoordelen. Flubromazolam bijvoorbeeld- arguably sterkste benzodiazpine die er is die fucking lang werkt heb ik niet eens het idee dat ik onder invloed ben toen ik rond de 450mcg had geprobeerd.
1650879329118.png

Mitrazipine heb ik heel wat gele pilletjes zonder blister nog, voor m'n gevoel doet het ook niet echt wat. Al heb ik die keren wel prima geslapen volgens mij, maar ik ben nogal een geval apart. :emo: Zal de dosering eens omhoog schroeven om te testen, als ik weet hoeveel mg die pillen van mij zijn.
 
Melatonine does the trick al 9 jaar voor mij.
Alleen lame dat XXL etc het niet meer mogen verkopen. Ik vertik het om bij de drogisterij miljoen euro voor 30 pilletjes te betalen.
Laatst voor 14$ 10g melatonine poeder gehaald uit Amerika, alleen die shit krijg ik niet opgelost en capsules van 3mg pert stuk maken zie ik ook niet zo zitten. :emo:


Van de alternatieve slaappillen, kan ik deze een solide 8/10 geven. Die andere natuurlijke pilletjes ook geprobeerd maar had ook enkel een afwezig gevoel bij het opstaan.
Gewoon een uitgerust gevoel zonder jezelf ellendig te voelen als je opstaat.
Zulke shit is echt overpriced as fuck man. Melatonine met een beetje hippieshit erbij. Voor het zelfde geld heb je eenn 5-jaars dosering melatonine.

Zelfde als zo'n ballentoko als dit. https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap. Tering duur met een dosering doxyalmine erin waar je echt helemaal niks aan hebt. Betalen voor een flesje placebo. :emo:

Edit: Maar whatever works for anyone. 15-30 euro per maand aan een potje met placebo zou het mij 100% waard zijn om dagelijks goed te slapen.
 
Alleen lame dat XXL etc het niet meer mogen verkopen. Ik vertik het om bij de drogisterij miljoen euro voor 30 pilletjes te betalen.
Laatst voor 14$ 10g melatonine poeder gehaald uit Amerika, alleen die shit krijg ik niet opgelost en capsules van 3mg pert stuk maken zie ik ook niet zo zitten. :emo:
Heb daarom destijds 20 potjes van 100st gekocht toen het eruit ging, kan ik even mee vooruit. Voorraad slinkt gestaag.
 
Alleen lame dat XXL etc het niet meer mogen verkopen. Ik vertik het om bij de drogisterij miljoen euro voor 30 pilletjes te betalen.
Laatst voor 14$ 10g melatonine poeder gehaald uit Amerika, alleen die shit krijg ik niet opgelost en capsules van 3mg pert stuk maken zie ik ook niet zo zitten. :emo:
Huismerk melatonine van Kruidvat kopen.
 
Mirtazapine(antidepressiva) gebruik je normaal niet als slaaptablet, het is wel licht slaapverwekkend voor het slapengaan.
zgn door slapers als Lormetazepam zou ik mee oppassen, en alle pammetjes trouwens. (nogal verslavingsgevoelig) Eerder benoemde Zopiclon is een zgn inslaper. Nadeel is als je al slecht slaapt, dat je na 3-4u ineens wakker wordt. waar velen dan weer 1 capsule nemen......
 
Mirtazapine(antidepressiva) gebruik je normaal niet als slaaptablet, het is wel licht slaapverwekkend voor het slapengaan.
zgn door slapers als Lormetazepam zou ik mee oppassen, en alle pammetjes trouwens. (nogal verslavingsgevoelig) Eerder benoemde Zopiclon is een zgn inslaper. Nadeel is als je al slecht slaapt, dat je na 3-4u ineens wakker wordt. waar velen dan weer 1 capsule nemen......
Zelf heb ik tijdens een periode waarin ik moeilijk in slaap kwam en bleef, Temazepam gebruikt. Maar daar lukte doorslapen niet goed mee. Met Melatonine wel, ik nam toen ongeveer 8mg.
 
Zelf heb ik tijdens een periode waarin ik moeilijk in slaap kwam en bleef, Temazepam gebruikt. Maar daar lukte doorslapen niet goed mee. Met Melatonine wel, ik nam toen ongeveer 8mg.
Dat is ook een zgn inslaper(kort werkend)
 
Alleen lame dat XXL etc het niet meer mogen verkopen. Ik vertik het om bij de drogisterij miljoen euro voor 30 pilletjes te betalen.
Laatst voor 14$ 10g melatonine poeder gehaald uit Amerika, alleen die shit krijg ik niet opgelost en capsules van 3mg pert stuk maken zie ik ook niet zo zitten. :emo:


Zulke shit is echt overpriced as fuck man. Melatonine met een beetje hippieshit erbij. Voor het zelfde geld heb je eenn 5-jaars dosering melatonine.

Zelfde als zo'n ballentoko als dit. https://www.dromenwinkel.com/c/droomsap. Tering duur met een dosering doxyalmine erin waar je echt helemaal niks aan hebt. Betalen voor een flesje placebo. :emo:

Edit: Maar whatever works for anyone. 15-30 euro per maand aan een potje met placebo zou het mij 100% waard zijn om dagelijks goed te slapen.
Ik zei net dat ik al die andere pilletjes al geprobeerd heb, melatonine apart doet het em niet voor mij jammer genoeg. Deze is de enige waar ik effectief van door slaap. Enkel heb je wel hele tijd smerige lavendelsmaak in je mond. Die andere plantaardige troep pilletjes zijn inderdaad waardeloos.
en droomsap:roflol:
 
Eerder benoemde Zopiclon is een zgn inslaper. Nadeel is als je al slecht slaapt, dat je na 3-4u ineens wakker wordt. waar velen dan weer 1 capsule nemen......
Dat klopt. Ik gebruik ze op voorschrift maar na 1-3 uur is het bij mij wel op met slapen... Ik ben dan weer niet iemand die er nog een neemt.
Enige voordeel is dat je met deze dan wel de volgende dag weer mag autorijden.

Melatonine werkt ook lang niet bij iedereen. op 6 mg deed t bij mij iig nog geen ruk. heb nog een potje staan wat staat te verstoffen. :o
 
Dat klopt. Ik gebruik ze op voorschrift maar na 1-3 uur is het bij mij wel op met slapen... Ik ben dan weer niet iemand die er nog een neemt.
Enige voordeel is dat je met deze dan wel de volgende dag weer mag autorijden.

Melatonine werkt ook lang niet bij iedereen. op 6 mg deed t bij mij iig nog geen ruk. heb nog een potje staan wat staat te verstoffen. :o
Dat is al beter, want dat ga je de volgende dag vaak wel merken. (veel artsen schrijven dit te snel voor, eigenlijk gewoon MEUK-pammetjes-)
 
Dat is al beter, want dat ga je de volgende dag vaak wel merken. (veel artsen schrijven dit te snel voor, eigenlijk gewoon MEUK-pammetjes-)
Klopt. Heb het via het slaapcentrum (cardioloog/neuroloog) na slaaponderzoeken.
Gaat meestal op strikt voorschrift (vaak per 1 a 2 weken) tenzij medisch indicatie en chronisch gebruik.
 
Zolpidem en Zopiclon zijn beide bij uitstek inslapers- en geen doorslapers. Shit is alleen fucking smerig, twee dagen na het slikken van die pilletjes heb ik echt een tering smerige metaalsmaal in m'n bek. En als inslaper werkt het ook niet echt bij mij. :shrug: En higher dose blijf ik liever bij weg want Zolpidem (misschien clon ook?) kan je vrij hard op trippen. En ookal is het een z-drug ga je na twee/drie weken net als benzo's gore withdrawals krijgen.
Huismerk melatonine van Kruidvat kopen.

Dit, shit kost niets
Hmm nooit gezien denk ik. Enige wat ik een keer in de winkel zag was 30x1mg voor 9 euiro ofzo. Terwijl ik voorheen bij XXL 100x3mg had voor 3,99?
Ik zei net dat ik al die andere pilletjes al geprobeerd heb, melatonine apart doet het em niet voor mij jammer genoeg. Deze is de enige waar ik effectief van door slaap. Enkel heb je wel hele tijd smerige lavendelsmaak in je mond. Die andere plantaardige troep pilletjes zijn inderdaad waardeloos.
en droomsap:roflol:
Ik lees nogal selectief, was niet perse naar jou bedoeld. Maar vind sowieso het altijd moeilijkk om te concluderen of iets werkt of niet aangezien je het pas over lange termijn goed kan beoordelen. Ik slik gewoon melatonine en magnesium pre bed, soms wat 5-HTP en de rest doe ik geen moeite voor. Voorheen wel eens Sleep Aid van XXL waar ook wat meuk als GABA en Valeriaan bij in zat, maar dat ga ik niet los kopen.
Dat is ook een zgn inslaper(kort werkend)
Ook echt een bagger inslaper imo. Ik heb een flinke benzo tolerantie dus Temazepam doet bijzonder weinig, maar aardig wat lui die nooit benzos hebbne gebruikt heb ik wel eens wat Temazepam gegeven en daar doet het ook niet veel. Tijd geleden i.v.m prive situatie stond de huisarts erop dat ik een "slaapmiddel" moest ophalen bij de apotheek. Even 14(?) euro pinnen voor 10x10mg Temazepam, vuile oplichters. :roflol: Had gehoopt op Flunitrazepam of Clonazepam aangezien ik die nog mis, maar helaas. :( a
 
Back
Naar boven