AndroidHealthClinic

Het grote I don't want to live on this planet anymore topic

Bezoekers in dit topic

Net zoals mensen nu al een uur bij de bakker in de rij staan voor een tompoes……
Ja maar het is koningsdag, dus tRaDiTIE.
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een verkleedpartij waar honderd crewleden op staan te kijken en er camera's van vijf meter doorsnee op je gericht worden. Dat gaat toch niet in je koude kleren zitten.

4511e2f069cabcf04a451c8e8b4c42e8.jpg


Net echt!

Tom Cruise Laughing GIF by JustViral
 
Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een verkleedpartij waar honderd crewleden op staan te kijken en er camera's van vijf meter doorsnee op je gericht worden. Dat gaat toch niet in je koude kleren zitten.

Bekijk bijlage 555527

Net echt!

Tom Cruise Laughing GIF by JustViral
De schok van niet op een draak te mogen zitten als een van de main characters zou ik ook nooit te boven komen.

Zo'n serie maken met zulke jonge mensen daar zullen best risico's of gevolgen aan kunnen zitten, een echt normale jeugd en/of adolescentie is het niet.
 
Het lijkt me eerlijk gezegd retesaai om een reeks als TGOT op te nemen. Constant dat groene scherm als "decor". Actiescenes die dagenlang duren omdat alles vanuit zoveel mogelijk hoeken opgenomen moet worden.
 
Het lijkt me eerlijk gezegd retesaai om een reeks als TGOT op te nemen. Constant dat groene scherm als "decor". Actiescenes die dagenlang duren omdat alles vanuit zoveel mogelijk hoeken opgenomen moet worden.
Inderdaad, married with children lijkt mij een stuk leuker om op te nemen. Zouden die kinderen ook trauma's hebben gekregen?
 
Een traumatisch goed gevulde bankrekening.

Pay Day Money GIF
 
Dat jongetje van home alone is ook weer aardig normaal, dus voor haar is er ook nog wel hoop.
 
Dat soort rechtszaken zijn altijd weer goed voor dat extra regeltje in de overeenkomt.
 
Wat zou Els stemmen denk je?
Dat ligt er aan wat voor persoon haar broer was.
 

🤨
Zijn die domme hippie wijven die denken hollands next top model te zijn en ineens zichzelf als slachtoffer gaan gedragen. Vrouwke heeft waars 2x gesquat in haar leven en denkt al een BBL kont te hebben.
 
Dat ligt er aan wat voor persoon haar broer was.
Touché.

🤨
Hoer! Wollah

Niemand die de olifant in de kamer durft te benoemen. Laf
 
Back
Naar boven