AndroidHealthClinic

Advies en info gevraagd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn 1e kuur das al heel lang geleden toen waren de meesten nog niet geboren. Maar zal eens graven in mijn geheugen:

Was destijds 16 weken vol gas toen spraken wij nog over ml en niet in grammen
Methyl Test
Deca
Primo

Maandag woensdag vrijdag prikdag inmiddels 35 jaar veder maar voel mij nog steeds goed geen bijwerkingen!
Dus je bent nu rond de 50 jaar?
Wat gebruik je nu?
Respect.
 
Dus je bent nu rond de 50 jaar?
Wat gebruik je nu?
Respect.
Ben 54 jaar en gebruik op dit moment Trenbolone Sustanon Deca op ma woe vrij, prik daarnaast om de dag pregnyl 500iu, kanttekening ik sta onder behandeling internist ivm diabetes. Internist vind het zelf interssant en begeleid mij ik prik maandelijks bloed incl. hartfilmpje. Door mijn gebruik op mijn leeftijd is bloeddruk hoger en daar krijg ik bloeddruk verlagers voor om alles in evenwicht te houden.
Mijn gewicht is vanmorgen gewogen 118kg en met huidplooi meter gemeten een vet percentage van 13%. Kom nog steeds aan in gewicht maar heel gestaag hoor. Verder gewoon lekker trainen
 
Ben 54 jaar en gebruik op dit moment Trenbolone Sustanon Deca op ma woe vrij, prik daarnaast om de dag pregnyl 500iu, kanttekening ik sta onder behandeling internist ivm diabetes. Internist vind het zelf interssant en begeleid mij ik prik maandelijks bloed incl. hartfilmpje. Door mijn gebruik op mijn leeftijd is bloeddruk hoger en daar krijg ik bloeddruk verlagers voor om alles in evenwicht te houden.
Mijn gewicht is vanmorgen gewogen 118kg en met huidplooi meter gemeten een vet percentage van 13%. Kom nog steeds aan in gewicht maar heel gestaag hoor. Verder gewoon lekker trainen

Goed bezig. Zorg ook dat je jaarlijks een echocardiogram krijgt. Geeft toch vaak een duidelijker beeld van je hart.
 
Goed bezig. Zorg ook dat je jaarlijks een echocardiogram krijgt. Geeft toch vaak een duidelijker beeld van je hart.
Klopt wat je zegt hoor die echocardiogram is aangevraagd naar aanleiding van je vorige bericht, heb dat gelijk bespreekbaar gemaakt en dat was geen probleem.
 
Ben 54 jaar en gebruik op dit moment Trenbolone Sustanon Deca op ma woe vrij, prik daarnaast om de dag pregnyl 500iu, kanttekening ik sta onder behandeling internist ivm diabetes. Internist vind het zelf interssant en begeleid mij ik prik maandelijks bloed incl. hartfilmpje. Door mijn gebruik op mijn leeftijd is bloeddruk hoger en daar krijg ik bloeddruk verlagers voor om alles in evenwicht te houden.
Mijn gewicht is vanmorgen gewogen 118kg en met huidplooi meter gemeten een vet percentage van 13%. Kom nog steeds aan in gewicht maar heel gestaag hoor. Verder gewoon lekker trainen
Ik ben nu 52j en heb ook zwaar gewogen (109- 11%), maar doe nu meer cardio en voel me eigenlijk beter dan toen ik zo zwaar woog.
Loop nu 2x in de week hard (iets sneller dan joggen - rondje van 8km)
 
Kan ik je de hand schudden ik loop iedere zondag z’n 5km idd joggend met mijn logge lichaam 😂 om toch wel enigszins conditie te behouden. Gebruik trekt bij mij redelijk aan de conditie. Blijf nu wel stabiel met mijn gewicht, merk toch wel dat je steeds mooiere en rondere vormen krijgt. zou idd wel wat lichter willen worden maar op deze leeftijd is je metabolisme niet meer zoals een 25 jarige.
 
Ik ben nu 52j en heb ook zwaar gewogen (109- 11%), maar doe nu meer cardio en voel me eigenlijk beter dan toen ik zo zwaar woog.
Loop nu 2x in de week hard (iets sneller dan joggen - rondje van 8km)
Hoe lang doe je over die 8km?
 
Ik ben nu 52j en heb ook zwaar gewogen (109- 11%), maar doe nu meer cardio en voel me eigenlijk beter dan toen ik zo zwaar woog.
Loop nu 2x in de week hard (iets sneller dan joggen - rondje van 8km)
Heb je wat fotos van jou prime time, ben wel benieuwd naar je fysiek aangezien je al tientallen jaren ervaring heb mbt voeding/trainen en gear.
 
Heb je wat fotos van jou prime time, ben wel benieuwd naar je fysiek aangezien je al tientallen jaren ervaring heb mbt voeding/trainen en gear.
Nope, plaats geen foto's. Train voor mezelf, niet om op SM o.d. te showen.
 
Nope, plaats geen foto's. Train voor mezelf, niet om op SM o.d. te showen.
Ooit een wedstrijd gedaan in al die jaren of altijd als hobby getraind?
 
8km lopen op 52 jarige leeftijd en met een gespierd lijf is wel top. snelheid is bijzaak. Was misschien wel een onnozele opmerking van mij. ???
 
Ooit een wedstrijd gedaan in al die jaren of altijd als hobby getraind?
1x shredded op 93kg, samen met mijn maatje toen die aan wedstrijd meedeed.
 
  • Heart
Waarderingen: ak
8km lopen op 52 jarige leeftijd en met een gespierd lijf is wel top. snelheid is bijzaak. Was misschien wel een onnozele opmerking van mij. ???
Loop wel eens stuk mee met ervaren loper. alleen weegt hij iets van 80kg bij +- 1.90m. Ben ook niet van plan om langere afstand te lopen.
 
Ben 54 jaar en gebruik op dit moment Trenbolone Sustanon Deca op ma woe vrij, prik daarnaast om de dag pregnyl 500iu, kanttekening ik sta onder behandeling internist ivm diabetes. Internist vind het zelf interssant en begeleid mij ik prik maandelijks bloed incl. hartfilmpje. Door mijn gebruik op mijn leeftijd is bloeddruk hoger en daar krijg ik bloeddruk verlagers voor om alles in evenwicht te houden.
Mijn gewicht is vanmorgen gewogen 118kg en met huidplooi meter gemeten een vet percentage van 13%. Kom nog steeds aan in gewicht maar heel gestaag hoor. Verder gewoon lekker trainen

nergens last van weeg nu inmiddels 114kg 13% denk dat het wel goed gaat! Maar mijn antwoord op je bericht is meer satire gericht hoor. Alles wat je wil weten is hier wel te vinden hoor.
Diabetes en hoge bloeddruk... maar nergens last van ? Wel fijn dat er op medische vlak wordt meegedacht en gekeken. Ik zou niet met je willen ruilen.

Zelf ben ik 54 en natty 1.87 rond de 90kg en 10%.
Afgelopen maand compleet bloedonderzoek en uc onderzoek gedaan, alles binnen de referentie waardes. Geen medicijnen, en nergens last van.
Klaar om te kuren, maar ik bedank er voor. Hopelijk komende jaren nog 3 kg er bij natuurlijk.
 
Back
Naar boven