XXL Nutrition

Daddycated

Bezoekers in dit topic

Rug-triceps deload

(Al klopt dat deload bij veel oefeningen niet aangezien ze door de 15hh alsnog zwaar zijn. Als ik 10 hh zou doen zou t een echte deload zijn)

10min. Crosstrainer

Hyperextension
2x 15

Rack-pull (microloading)
4x 6x 85kg

Eens een positieve kanttekening: het gevoel in mn rechterpink is terug dus deze hebben we gewoon weer zonder straps gedaan

Plate loaded pulldown
3x 15x 70kg

Plate loaded t-bar row
3x 15x 45kg

Plate loaded seated calf raise
3x 15x 60kg

Low cable row (Close-MAG)
3x 15x 50kg

Close grip benchpress
3x 15x 50kg

Rope pushdown
4x 15x 30kg

One hand dumbell extension
4x 10x 7,5kg

Dik 20min wandelen

(Ochtend)gewicht: 87kg

Grappig dat ik vandaag meer woog dan zondagavond (weliswaar andere weegschaal) met name omdat ik gisteren op mn rustdag maar 3200kcal heb gegeten.
 
Rug-triceps deload

(Al klopt dat deload bij veel oefeningen niet aangezien ze door de 15hh alsnog zwaar zijn. Als ik 10 hh zou doen zou t een echte deload zijn)

10min. Crosstrainer

Hyperextension
2x 15

Rack-pull (microloading)
4x 6x 85kg

Eens een positieve kanttekening: het gevoel in mn rechterpink is terug dus deze hebben we gewoon weer zonder straps gedaan

Plate loaded pulldown
3x 15x 70kg

Plate loaded t-bar row
3x 15x 45kg

Plate loaded seated calf raise
3x 15x 60kg

Low cable row (Close-MAG)
3x 15x 50kg

Close grip benchpress
3x 15x 50kg

Rope pushdown
4x 15x 30kg

One hand dumbell extension
4x 10x 7,5kg

Dik 20min wandelen

(Ochtend)gewicht: 87kg

Grappig dat ik vandaag meer woog dan zondagavond (weliswaar andere weegschaal) met name omdat ik gisteren op mn rustdag maar 3200kcal heb gegeten.
'maar' 3200. Las dat je zomer shape wilde krijgen meen ik? Dan is 3200 op een rustdag behoorlijk veel.
 
'maar' 3200. Las dat je zomer shape wilde krijgen meen ik? Dan is 3200 op een rustdag behoorlijk veel.
Ik hoef niet meer heel droog te zijn als ik dan minder dan 85kg weeg...daarom laatst ook die mini-cut ipv een "gewone" cut (gevolgd door buikgriep toen was ik wel genoeg afgevallen vond ik zelf). Ben momenteel aan t kijken wat mn onderhoud is (dat was heel lang 4k maar toen was ik wat kilos zwaarder). Daar wil ik dan zelfs weer iets boven gaan zitten tot ik 90-93kg weeg met zichtbare abs...
 
Ik hoef niet meer heel droog te zijn als ik dan minder dan 85kg weeg...daarom laatst ook die mini-cut ipv een "gewone" cut (gevolgd door buikgriep toen was ik wel genoeg afgevallen vond ik zelf). Ben momenteel aan t kijken wat mn onderhoud is (dat was heel lang 4k maar toen was ik wat kilos zwaarder). Daar wil ik dan zelfs weer iets boven gaan zitten tot ik 90-93kg weeg met zichtbare abs...
Abs flink dik maken dan kan je vetter zijn, kijk maar naar strongmen.
 
Ik hoef niet meer heel droog te zijn als ik dan minder dan 85kg weeg...daarom laatst ook die mini-cut ipv een "gewone" cut (gevolgd door buikgriep toen was ik wel genoeg afgevallen vond ik zelf). Ben momenteel aan t kijken wat mn onderhoud is (dat was heel lang 4k maar toen was ik wat kilos zwaarder). Daar wil ik dan zelfs weer iets boven gaan zitten tot ik 90-93kg weeg met zichtbare abs...
90 met zichtbare abs... Lijp.
Hoe lang ben je?
 
Jezus. Wat zijn dan je lifts op de compounds?
Nou tegenwoordig niet meer veel. Vorig jaar een nieuw heupgewricht gekregen en 2 jaar geleden had ik eerst een gescheurde schouderpees en een half jaar later een gescheurde bicepspees.

Zwaarste ooit was BP 2x 150kg en DL 1x 200kg. SQ en OHP geen idee...
 
Nou tegenwoordig niet meer veel. Vorig jaar een nieuw heupgewricht gekregen en 2 jaar geleden had ik eerst een gescheurde schouderpees en een half jaar later een gescheurde bicepspees.

Zwaarste ooit was BP 2x 150kg en DL 1x 200kg. SQ en OHP geen idee...
Die bench press is gekkenwerk!👀 Je DL zit ik momenteel nog maar 20kg vanaf...
 
Die bench press is gekkenwerk!👀 Je DL zit ik momenteel nog maar 20kg vanaf...
Ik vind jou sws aardig sterk voor je gewicht, had ik heel eerlijk niet achter je gezocht toen ik eerst las dat je met name buiten traind, respect!
 
Benen deload

10min. ligfiets

Seated Leg curl
15x 40kg
3x 15x 55kg

Squat (microloading)
15x 50kg
4x 6x 85kg

Plate loaded 45° one legged legpress
3x 15x 40kg

Calf press leg press machine
4x 10x 149kg

Abductor
3x 15x 60kg

Adductor
3x 15x 60kg

Leg extension
4x 15x 40kg

Weer ruim 20min. wandelen

Achteraf gezien was het een betere opzet geweest als ik zondag rug-triceps en gisteren borst-biceps had gedaan maar dat is dan een aandachtspuntje voor een volgende keer
Gisteren 3900kcal maar ook 15k stappen.
(Ochtend)gewicht: 85,9kg
 
Benen deload

10min. ligfiets

Seated Leg curl
15x 40kg
3x 15x 55kg

Squat (microloading)
15x 50kg
4x 6x 85kg

Plate loaded 45° one legged legpress
3x 15x 40kg

Calf press leg press machine
4x 10x 149kg

Abductor
3x 15x 60kg

Adductor
3x 15x 60kg

Leg extension
4x 15x 40kg

Weer ruim 20min. wandelen

Achteraf gezien was het een betere opzet geweest als ik zondag rug-triceps en gisteren borst-biceps had gedaan maar dat is dan een aandachtspuntje voor een volgende keer
Gisteren 3900kcal maar ook 15k stappen.
(Ochtend)gewicht: 85,9kg
Dit is natuurlijk boring om te lezen je deload :p

Wanneer ga je weer rammen?
 
Moest vanmorgen invallen aan de receptie dus vandaag een middag workout

Tijdens t opwarmen even een foto van mn onderarmpje gemaakt...

20220505_130310.jpg

Training was vandaag schouders deload

10min. Crosstrainer

OHP (microloading)
10x 20kg
4x 6x 30kg

Upright row ez-bar
3x 15x 30kg

Front raise dumbell
3x 15x 9kg

Side lateral raise
4x 15x 7kg

Reverse flye machine
3x 15x 50kg

Dumbell shrugs
3x 15x 30kg

Plate loaded seated calf raise
3x 10x 75kg
Elke training kuiten werpt iig wat spierpijn betreft zn vruchten af (had vandaag trouwens ook spierpijn in mn billen)

Dik 20min. wandelen (tijdens t wandelen kwam een milf in een Ford Kuga langs...hier moest ik even om lachen, drna moest ik om mezelf lachen)

Gisteren weer 3900kcal, 15.000stappen en vanmorgen fasted een half uur gerend...

20220505_135109.jpg

(Middag)gewicht: 87,9kg

Al met al zit ik heel lekker in mn vel, 2 weekenden niet op stap geweest, het totaalplaatje van training, voeding, wandelen lijkt ook te werken...hoop dat ik die lijn kan doortrekken als ik met de lean-bulk begin (wordt dr tenminste toch nog een lijn getrokken)
 
Moest vanmorgen invallen aan de receptie dus vandaag een middag workout

Tijdens t opwarmen even een foto van mn onderarmpje gemaakt...


Training was vandaag schouders deload

10min. Crosstrainer

OHP (microloading)
10x 20kg
4x 6x 30kg

Upright row ez-bar
3x 15x 30kg

Front raise dumbell
3x 15x 9kg

Side lateral raise
4x 15x 7kg

Reverse flye machine
3x 15x 50kg

Dumbell shrugs
3x 15x 30kg

Plate loaded seated calf raise
3x 10x 75kg
Elke training kuiten werpt iig wat spierpijn betreft zn vruchten af (had vandaag trouwens ook spierpijn in mn billen)

Dik 20min. wandelen (tijdens t wandelen kwam een milf in een Ford Kuga langs...hier moest ik even om lachen, drna moest ik om mezelf lachen)

Gisteren weer 3900kcal, 15.000stappen en vanmorgen fasted een half uur gerend...


(Middag)gewicht: 87,9kg

Al met al zit ik heel lekker in mn vel, 2 weekenden niet op stap geweest, het totaalplaatje van training, voeding, wandelen lijkt ook te werken...hoop dat ik die lijn kan doortrekken als ik met de lean-bulk begin (wordt dr tenminste toch nog een lijn getrokken)
Poh flinke abs heb je zeker.
 
Moest vanmorgen invallen aan de receptie dus vandaag een middag workout

Tijdens t opwarmen even een foto van mn onderarmpje gemaakt...


Training was vandaag schouders deload

10min. Crosstrainer

OHP (microloading)
10x 20kg
4x 6x 30kg

Upright row ez-bar
3x 15x 30kg

Front raise dumbell
3x 15x 9kg

Side lateral raise
4x 15x 7kg

Reverse flye machine
3x 15x 50kg

Dumbell shrugs
3x 15x 30kg

Plate loaded seated calf raise
3x 10x 75kg
Elke training kuiten werpt iig wat spierpijn betreft zn vruchten af (had vandaag trouwens ook spierpijn in mn billen)

Dik 20min. wandelen (tijdens t wandelen kwam een milf in een Ford Kuga langs...hier moest ik even om lachen, drna moest ik om mezelf lachen)

Gisteren weer 3900kcal, 15.000stappen en vanmorgen fasted een half uur gerend...


(Middag)gewicht: 87,9kg

Al met al zit ik heel lekker in mn vel, 2 weekenden niet op stap geweest, het totaalplaatje van training, voeding, wandelen lijkt ook te werken...hoop dat ik die lijn kan doortrekken als ik met de lean-bulk begin (wordt dr tenminste toch nog een lijn getrokken)
shredded hoor, met zoveel kg lichaamsgewicht. Lengte?
 
Back
Naar boven