Fitness Seller

Advies en info gevraagd! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diabetes en hoge bloeddruk... maar nergens last van ? Wel fijn dat er op medische vlak wordt meegedacht en gekeken. Ik zou niet met je willen ruilen.

Zelf ben ik 54 en natty 1.87 rond de 90kg en 10%.
Afgelopen maand compleet bloedonderzoek en uc onderzoek gedaan, alles binnen de referentie waardes. Geen medicijnen, en nergens last van.
Klaar om te kuren, maar ik bedank er voor. Hopelijk komende jaren nog 3 kg er bij natuurlijk.
Volgens mij post je in de anabolen sectie.
10% op leeftijd ?
ik zit op 77mm totaal, en als je je leeftijd invult komt er bij 52 een hogere waarde dan bij 25
 
Diabetes en hoge bloeddruk... maar nergens last van ? Wel fijn dat er op medische vlak wordt meegedacht en gekeken. Ik zou niet met je willen ruilen.

Zelf ben ik 54 en natty 1.87 rond de 90kg en 10%.
Afgelopen maand compleet bloedonderzoek en uc onderzoek gedaan, alles binnen de referentie waardes. Geen medicijnen, en nergens last van.
Klaar om te kuren, maar ik bedank er voor. Hopelijk komende jaren nog 3 kg er bij natuurlijk.
Diabetes is van alle leeftijden en heeft niets met gebruik van steroïden te maken. Jonge mensen van 20 of 25 kunnen net zo goed diabetes hebben cq krijgen. Neem aan dat je weet dat diabetes erfelijk bepaald is. En hoge bloeddruk is idem normaal als je gebruikt. Ik sta onder behandeling en de internist zorgt voor stabiliteit. Dus ik weet niet wat je bedoeling is met ik ben klaar voor kuren maar ik bedank! Dat jij geen medicatie gebruikt is geen garantie voor succes. Wie zegt dat jij gezonder bent dan ik? Jij gaat 1x per jaar door de molen heen ik elke maand das het verschil.
 
Klopt, is en blijft een moment opname zonder garanties.
 
Ben 54 jaar en gebruik op dit moment Trenbolone Sustanon Deca op ma woe vrij, prik daarnaast om de dag pregnyl 500iu, kanttekening ik sta onder behandeling internist ivm diabetes. Internist vind het zelf interssant en begeleid mij ik prik maandelijks bloed incl. hartfilmpje. Door mijn gebruik op mijn leeftijd is bloeddruk hoger en daar krijg ik bloeddruk verlagers voor om alles in evenwicht te houden.
Mijn gewicht is vanmorgen gewogen 118kg en met huidplooi meter gemeten een vet percentage van 13%. Kom nog steeds aan in gewicht maar heel gestaag hoor. Verder gewoon lekker trainen
Interessant dat je wordt begeleidt en dat een internist je niet "afwijst".
Doe je tussen de kuren door TRT?
 
Diabetes is van alle leeftijden en heeft niets met gebruik van steroïden te maken. Jonge mensen van 20 of 25 kunnen net zo goed diabetes hebben cq krijgen. Neem aan dat je weet dat diabetes erfelijk bepaald is. En hoge bloeddruk is idem normaal als je gebruikt. Ik sta onder behandeling en de internist zorgt voor stabiliteit. Dus ik weet niet wat je bedoeling is met ik ben klaar voor kuren maar ik bedank! Dat jij geen medicatie gebruikt is geen garantie voor succes. Wie zegt dat jij gezonder bent dan ik? Jij gaat 1x per jaar door de molen heen ik elke maand das het verschil.
Vele mensen krijgen diabetes type II door een ongezonde levensstijl terwijl ze niet erfelijk belast zijn maar het klopt dat erfelijkheid de kans vergroot. Ook een groot verschil tussen diabetes type I en diabetes type II. Twee totaal verschillende ziektes die niets met elkaar te maken hebben.
 
Loop wel eens stuk mee met ervaren loper. alleen weegt hij iets van 80kg bij +- 1.90m. Ben ook niet van plan om langere afstand te lopen.
Moet ook niet. Twee of drie keer per week 5 tot 8 km lopen is ideaal in combinatie met een krachtsport. Meer hoeft dat niet te zijn.
 
Diabetes T1 kan te maken hebben met Glutenallergie/intolerantie of koemelkallergie/lactose-intolerantie. Dat kan zich al van jongs af aan al ontwikkelen.
T2 ligt vaak aan weinig lichaamsbeweging, overgewicht, ongezond eten e.o. roken, maar kan ook erfelijk zijn.
 
Moet ook niet. Twee of drie keer per week 5 tot 8 km lopen is ideaal in combinatie met een krachtsport. Meer hoeft dat niet te zijn.
Was ik ook niet van plan, doe nu genoeg voor cardio/conditie. ook niet 3 keer ;)
 
Interessant dat je wordt begeleidt en dat een internist je niet "afwijst".
Doe je tussen de kuren door TRT?
Klopt en ik ben daar gezegend mee! TRT doe ik zeker tussen het kuren door en zit sinds het laatste 1.5 jaar op 250mg Sustanon per week.
 
Vele mensen krijgen diabetes type II door een ongezonde levensstijl terwijl ze niet erfelijk belast zijn maar het klopt dat erfelijkheid de kans vergroot. Ook een groot verschil tussen diabetes type I en diabetes type II. Twee totaal verschillende ziektes die niets met elkaar te maken hebben.

Ben ik helemaal met je eens ongezonde leefstijl, mijn ouders hadden type1 mijn broers en zusters type2 dus het was gewoon een kwestie van wanneer ik diabetes zou krijgen. Op mijn 49e kreeg ik de diagnose.. ongezonde leefstijl is wel nr1 om het te krijgen. In mijn geval of familieleden was dit zeker niet het geval. Geen alcohol roken of (drugs).
 
Klopt en ik ben daar gezegend mee! TRT doe ik zeker tussen het kuren door en zit sinds het laatste 1.5 jaar op 250mg Sustanon per week.
250mg test is meer Cruise dan TRT. TRT is het vervangen van lage test. Normaal maak je zelf max.~ 75mg test aan per week, als je dat gaat vervangen, moet 125mg E voldoende zijn. Je ziet ook vaak dat er 1ml Sust elke 2 weken is voorgeschreven.In 250mg sust, is het gewicht van test ~175mg, de rest is ester gewicht. Op onze leeftijd ligt de natuurlijke test aanmaak nog lager. Maar als jij er onder toezicht goed op gaat.
Hypogonadisme komt trouwens vaker voor bij Diabetes T2.

*side note: schrijf dit niet als aanval, maar ter informatie.
 
Klopt en ik ben daar gezegend mee! TRT doe ik zeker tussen het kuren door en zit sinds het laatste 1.5 jaar op 250mg Sustanon per week.
Goed om te horen man. Vind het knap dat op54e jarige leeftijd alles nog goed gaat qua kuren en gezondheid. Vaak bij leeftijden>40 jaar hoort men toch hier en daar meer complicaties bij oudere gebruikers dan bij jongere gebruikers.
 
Klopt wat je zegt hoor die echocardiogram is aangevraagd naar aanleiding van je vorige bericht, heb dat gelijk bespreekbaar gemaakt en dat was geen probleem.
Apart dat NL artsen hierin mee gaan. Heel vaak hoort men dat bij gebruik van anabolen ze de handen van je aftrekken en zeggen; stop maar eerst met anabolen en kom dan na een tijdje maar eens terug.
 
Back
Naar boven