Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eens de Russen klaar zijn met hun geklungel zou Oekraïne weleens een stevige veeg uit de pan kunnen krijgen. Het doet nu wel erg denken aan de Finland episode in 1939/40. Vervolgens stonden ze in 1945 met 2,5 miljoen troepen aan de Oder terwijl ze al circa 8,5 miljoen verliezen hadden geleden.

Een land dat zoiets kan vertrouw ik niet. :angstig:
 
Grote vaderlands oorlog met een destructieve aanval van de agressors is niet te vergelijken met een bizarre aanvalsoorlog door Rusland zelf. Zal hoop onrust veroorzaken onder bevolking en veel onwil.
 
Lavrov: “Zelensky benadrukt graag zijn afkomst, maar volgens mij had Hitler ook joods bloed”
"President Volodymyr Zelensky benadrukt graag dat hij joods is, maar dat neemt niet weg dat er heel wat nazi-elementen in Oekraïne terug te vinden zijn. Volgens mij had Hitler trouwens ook joods bloed." Dat verklaarde de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergei Lavrov tijdens een interview op de Italiaanse televisie.

Lavrov zei ook dat Oekraïners de onderhandelingen gesaboteerd hebben omdat Zelensky constant van standpunt wisselde. "Wij hebben altijd inspanningen geleverd om een akkoord te bereiken, net met de bedoeling om een kernoorlog te vermijden."

"De westerse media misleiden hun bevolking als het gaat over de Russische doelstellingen in deze oorlog. Maar Rusland heeft ultrasone wapens ontwikkeld om een eventuele aanval van het Westen te beantwoorden. Zelensky kan trouwens voor vrede zorgen als hij stopt met criminele bevelen te geven aan zijn nazitroepen."

Lavrov vond ook dat Italië mee op de eerste rij staat in de strijd tegen Rusland. "Dat verraste ons, maar intussen zijn we er gewend aan geraakt. De Verenigde Staten hebben die vijandigheid gevoed, als onderdeel van hun anti-Rusland-strategie. Door al die sancties heeft het Westen geld van ons gestolen."

De wereld leeft gespannen toe naar 9 mei, de dag waarop Rusland de overwinning viert op nazi-Duitsland met een pompeuze militaire parade in Moskou. Experts voorspellen dat Vladimir Poetin dan zal overgaan tot een algehele mobilisatie. "Maar daar is niets van aan", stelt Lavrov. "Die datum speelt geen speciale rol in het conflict met Oekraïne."
Hitler reageerde ondertussen:

 
phpVXWO65AM.jpg
 
Als je Putin na zijn speech УРА hoort roepen, vervolgens roepen alle militairen op dat plein het 3 keer na en begint het volkslied te spelen… Pff. Kippenvel. Krijg ik toch wel de motivatie van om me ook maar aan te gaan melden en de wapens op te pakken voor volk en vaderland.
 
Als je Putin na zijn speech УРА hoort roepen, vervolgens roepen alle militairen op dat plein het 3 keer na en begint het volkslied te spelen… Pff. Kippenvel. Krijg ik toch wel de motivatie van om me ook maar aan te gaan melden en de wapens op te pakken voor volk en vaderland.
Link naar die speech?

Met de huidige manier van oorlogsvoering zou ik er niet graag staan tbf.
 
Als je Putin na zijn speech УРА hoort roepen, vervolgens roepen alle militairen op dat plein het 3 keer na en begint het volkslied te spelen… Pff. Kippenvel. Krijg ik toch wel de motivatie van om me ook maar aan te gaan melden en de wapens op te pakken voor volk en vaderland.
Ga gewoon even fietsen tot je gekalmeerd bent.
 
Als je Putin na zijn speech УРА hoort roepen, vervolgens roepen alle militairen op dat plein het 3 keer na en begint het volkslied te spelen… Pff. Kippenvel. Krijg ik toch wel de motivatie van om me ook maar aan te gaan melden en de wapens op te pakken voor volk en vaderland.
Wat houd je tegen?
 
Als je Putin na zijn speech УРА hoort roepen, vervolgens roepen alle militairen op dat plein het 3 keer na en begint het volkslied te spelen… Pff. Kippenvel. Krijg ik toch wel de motivatie van om me ook maar aan te gaan melden en de wapens op te pakken voor volk en vaderland.
Niets mis met vaderlandsliefde, de rol van de Sovjet-Unie bij het verslaan van de Nazi's is enorm onderbelicht.

Waarom je voegen bij die 20k Russen die het leven lieten bij het binnenvallen van iemand anders zijn vaderland?
 
Back
Naar boven