Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

0D7B04D9-4FA7-419C-AE9F-266EC7AF6752.jpeg


Akoestische gitaar opgehaald in Keulen vandaag 💪🏼
 
Een pepdealer van vroeger had een terrarium met glow in the dark schorpioenen. Blacklight ff erop en dan alle lichten uit. Trippy as fuck.

Blijkbaar heb je ook katten die genetisch gemanipuleerd zijn met dat gen.

Vanaf 08:00
Dat is gaaf haha
 
Een pepdealer van vroeger had een terrarium met glow in the dark schorpioenen. Blacklight ff erop en dan alle lichten uit. Trippy as fuck.

Blijkbaar heb je ook katten die genetisch gemanipuleerd zijn met dat gen.

Vanaf 08:00
Kwam van de week zappend langs een item over hofmakerij in het dierenrijk, daar zat iemand net zo'n beest aan tafel. Ze dansen ook als paringritueel. Volgens mij doen ze een tango.
 
Voor jezelf, of ben je overgestapt op het flippen van gitaren? :D
Haha good one. Nee voor mezelf inderdaad en voor mijn vrouw, zodat we samen kunnen spelen ook.

Wél 1 Seiko geflipperd ervoor 😬
 
Snap wel dat je arnold gebruikt als achtergrond. De bicep van Schwarzeneggertje past er natuurlijk helemaal niet op, die is veel te groot
 
Ik heb neggertje aan de muur, elke keer als ik ga slapen droom ik even over je xxx.
1652013653321.png

Iemand nog tips voor nieuwe kleur op die muur overigens? Heb recent m'n andere muur antraciet geverfd en wil deze ook doen. Moet wat contrast ggeven dus, alleen weet niet zo goed welke kleur. Zat te denken aan iets van een pastelkleur. Burea in m'n kamer is zwart en nachtkastjes/planken aan de muur zwart.
 
Ik heb neggertje aan de muur, elke keer als ik ga slapen droom ik even over je xxx.
Bekijk bijlage 555075
Iemand nog tips voor nieuwe kleur op die muur overigens? Heb recent m'n andere muur antraciet geverfd en wil deze ook doen. Moet wat contrast ggeven dus, alleen weet niet zo goed welke kleur. Zat te denken aan iets van een pastelkleur. Burea in m'n kamer is zwart en nachtkastjes/planken aan de muur zwart.
Elke andere kleur/patroon.
 
Ga er gewoon over heen verfen, een solide kleur dus. Alleen weet ik niet zo goed welke kleur. Taupe of een kek pastel kleurtje opfzo.
Pimpel paars met een goud randje?
 
Ga er gewoon over heen verfen, een solide kleur dus. Alleen weet ik niet zo goed welke kleur. Taupe of een kek pastel kleurtje opfzo.
Groen is een van nature rustgevende kleur.
 
Back
Naar boven