AndroidHealthClinic

Roepende bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oom Oli

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 jul 2018
Berichten
2.657
Waardering
2.414
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Ik merk vaak dat als 2 of meer bodybuilders in de gym vlakbij elkaar staan en bijvoorbeeld over het weekend praten dat enorm luid doet, zodat bijna iedereen de conversatie mee kan volgen..

Is dit iets typisch Belgisch of is dat in Nederland ook zo? Ik heb dat nooit goed begrepen. Het zijn meestal ook brede mensen die dat doen. Fitnrssers, duursporters of minder goede bodybuilders communiceren meestal op een normale geluidsfrequentie
 
Ik merk vaak dat als 2 of meer bodybuilders in de gym vlakbij elkaar staan en bijvoorbeeld over het weekend praten dat enorm luid doet, zodat bijna iedereen de conversatie mee kan volgen..

Is dit iets typisch Belgisch of is dat in Nederland ook zo? Ik heb dat nooit goed begrepen. Het zijn meestal ook brede mensen die dat doen. Fitnrssers, duursporters of minder goede bodybuilders communiceren meestal op een normale geluidsfrequentie
Door hun extra grote borstkassen resoneert hun frequentie meer met de natuurlijke aardstraling en draaisnelheid van de aarde en lijkt de communicatie luider dan het daadwerkelijk is.
 
Definieer de term bodybuilders.

Zijn het huge gasten die op hoog niveau competen? Of zijn het van die volgetattooeerde zonnebanktypes van het kamp met tren schouders en zero benen, die jij - omdat je zelf small bent - aanziet voor bodybuilders?
 
Ik merk vaak dat als 2 of meer bodybuilders in de gym vlakbij elkaar staan en bijvoorbeeld over het weekend praten dat enorm luid doet, zodat bijna iedereen de conversatie mee kan volgen..

Is dit iets typisch Belgisch of is dat in Nederland ook zo? Ik heb dat nooit goed begrepen. Het zijn meestal ook brede mensen die dat doen. Fitnrssers, duursporters of minder goede bodybuilders communiceren meestal op een normale geluidsfrequentie
Als Limburger (NL) heb ik dat gevoel ook als ik hollanders hoor praten:p
 
Wat doen ze in het weekend dan?? Elkaar in hun kont neuken ofzo? Of nog oninteressantere dingen zoals hoe goed ze er wel niet bij stonden shirtless op een gaar festival?
 
Bij Limburgers onderling is er voor de rest van de wereld geen touw aan vast te knopen, dan heeft meer volume ook geen zin.

Misschien dat er Duitsers zijn die Kerkraeds verstaan.
:D
Limburgers zijn eigenlijk gewoon zingende Duitsers aan de verkeerde kant van de grens.
 
Laatst bewerkt:
Bij Limburgers onderling is er voor de rest van de wereld geen touw aan vast te knopen, dan heeft meer volume ook geen zin.

Misschien dat er Duitsers zijn die Kerkraeds verstaan.
:D
Vaals is nog duitser dan duits:p
 
Wat doen ze in het weekend dan?? Elkaar in hun kont neuken ofzo? Of nog oninteressantere dingen zoals hoe goed ze er wel niet bij stonden shirtless op een gaar festival?
Gaat meestal over werken, vechten en palen.
 
Gelukkig ben ik geen Sjeng en spreken wij huillands hier :eek::roflol:
Vertaling:
Je bent geen Maastrichtenaar en je spreekt het dialect van Heerlen, "Hollands om van te Huilen", ook wel bekend als "Hollands met bultjes", wat ik dan een prachtige naam voor een dialect vind.

Moest ik opzoeken, ik zal niet de enige zijn.
 
Vertaling:
Je bent geen Maastrichtenaar en je spreekt het dialect van Heerlen, "Hollands om van te Huilen", ook wel bekend als "Hollands met bultjes", wat ik dan een prachtige naam voor een dialect vind.

Moest ik opzoeken, ik zal niet de enige zijn.
Mocht je ooit in de buurt zijn ben je altijd welkom voor een sjtuk vloam mit ing tas kaffe:hello:
 
Mocht je ooit in de buurt zijn ben je altijd welkom voor een sjtuk vloam mit ing tas kaffe:hello:
Hoe ze het uitspreken weet ik niet, maar gastvrij zijn ze wel in het Gouvernement. :thumb:
 
Vertaling:
Je bent geen Maastrichtenaar en je spreekt het dialect van Heerlen, "Hollands om van te Huilen", ook wel bekend als "Hollands met bultjes", wat ik dan een prachtige naam voor een dialect vind.

Moest ik opzoeken, ik zal niet de enige zijn.
Ik woon ook in Zuid-Limburg maar snap het zelf ook niet eigenlijk. :o
 
Ik merk vaak dat als 2 of meer bodybuilders in de gym vlakbij elkaar staan en bijvoorbeeld over het weekend praten dat enorm luid doet, zodat bijna iedereen de conversatie mee kan volgen..

Is dit iets typisch Belgisch of is dat in Nederland ook zo? Ik heb dat nooit goed begrepen. Het zijn meestal ook brede mensen die dat doen. Fitnrssers, duursporters of minder goede bodybuilders communiceren meestal op een normale geluidsfrequentie
Bij mij in de sportschool zijn ook de skinnyfatte kale mannetjes erg luid aanwezig. Typisch wordt dan een setje lat pull downs met 35kg onderbroken, om met helium stemmetjes te verkondigen dat ze vroeger een Harley Davidson hadden en in het werk op de bouw met zware zakken cement sjouwden.
 
De anabolica varianten kunnen inderdaad niet genoeg krijgen van hun recent in toonhoogte gedaalde ruwe stemmen en geven brallend een lopend verslag van een groots en meeslepend leven, op lacherige toon gebracht alsof die nieuw verworven mannelijkheid allemaal zomaar is komen aanwaaien.
 
Bij mij in de sportschool zijn ook de skinnyfatte kale mannetjes erg luid aanwezig. Typisch wordt dan een setje lat pull downs met 35kg onderbroken, om met helium stemmetjes te verkondigen dat ze vroeger een Harley Davidson hadden en in het werk op de bouw met zware zakken cement sjouwden en vroeger de bodybuilding wedstrijd van de nbbf die op het laatste moment veranderd was in een powerlift wedstrijd had gewonnen.
Fixed
 
Back
Naar boven