MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Als het alleen wheypoeder of creatine was dan had ik het niet erg gevonden, maar bij repen vraag ik het liever dan dat ik zometeen met buikklachten thuis zit. Als zzp'er heb ik dat toch liever niet ;).
stuur ze maar op hoor als je het niet vertrouwd, ik eet ze wel voor je :P
 
Hahaha, die mag jij momenteel niet 😂😂. Succes met je wedstrijd 😉!
eet ik ze daarna wel :P die paar weken maken ook niet uit :P en dankjewel hopelijk zitten er een paar repen in mijn goodieback zondag van XXL Nutrition :P en wie weet sponsoring als ik NL kampioen ben :grinny:
 
Hoi René, ik heb nog delicious crunchy protein bars liggen met een houdbaarheidsdatum van februari. Kan ik die nog eten of kan ik ze beter weg gooien?
BIj sommige producten als Whey kan je het nog nemen als het droog en gekoeld bewaard is gebleven. Vandaar mijn vraag.
Die zijn zeker nog goed qua voedselveiligheid maar zullen zeker wel harder en minder lekker zijn dan verse repen.
 

Gaan deze eruit? En zie dat de njoy vegan protein drinks terug gestegen zijn in prijs, is dat naar aanleiding van de oorlog en grondstofprijs?
 
Heb ik zo geen antwoord op, vraag ik na!

Edit > volgende week productie en levering kort daarna.
Goedemiddag, nog niet op voorraad of was het al snel weer uitverkocht? Zo ja enig idee wanneer er een nieuwe levering komt? (Complete Food)
 
Vinden jullie ook dat er qua structuur/uiterlijk er een verschil zit tussen de Creatine Monohydrate van 250gram pot en 500 gram pot?
Ik had eerst de 250gram (omdat 500gram uitverkocht was destijds) en zag er uit als zout en nu heb ik de 500gram pot en dat ziet er uit als echt poeder. Beide unflavored. Heb wel idee dat de laatste wat beter oplost :)
Iemand anders dit al eens opgemerkt?
 
Vinden jullie ook dat er qua structuur/uiterlijk er een verschil zit tussen de Creatine Monohydrate van 250gram pot en 500 gram pot?
Ik had eerst de 250gram (omdat 500gram uitverkocht was destijds) en zag er uit als zout en nu heb ik de 500gram pot en dat ziet er uit als echt poeder. Beide unflavored. Heb wel idee dat de laatste wat beter oplost :)
Iemand anders dit al eens opgemerkt?
Ik heb de 250 gram en ziet er ook uit zoals poeder?
Wel vervelend dat poeder. Lijkt statisch geladen te zijn, elke keer ik een schep neem, lijkt het naar alle kanten te 'springen' :p
 
Ik heb dit wel eens met sampels van eiwitshakes. Die zijn IMO echt 10x lekkerder dan als je een pot ervan koopt :P
 
Ik heb dit wel eens met sampels van eiwitshakes. Die zijn IMO echt 10x lekkerder dan als je een pot ervan koopt :P
Heb ik met andere merken gehad, toen ik samples van xxl wou kopen waren ze op :headbang: Dan maar gelijk een pot -was lekker whey daar niet van!
 

Gaan deze eruit? En zie dat de njoy vegan protein drinks terug gestegen zijn in prijs, is dat naar aanleiding van de oorlog en grondstofprijs?
Excuses! Wat late reactie was een weekje weg en vergeten om iemand te vragen hier te antwoorden. Deze reep gaat er niet uit maar de THT kwam dichterbij vandaar de aanbieding. Helaas wordt vrijwel alles duurder en eiwitten in het bijzonder. Wat de reden daarvan is dat is voor ons ook niet altijd duidelijk. Ik denk zelf een combinatie van post covid problemen, teveel geld bijgedrukt om de crisis het hoofd te bieden, oorlog en ook dat veel bedrijven denken nu kan ik de prijs verhogen zonder dat ik teveel vragen krijg. Voor ons heel lastig in elk geval, elke keer als we bestellen moeten we de prijs maar weer afwachten.
Goedemiddag, nog niet op voorraad of was het al snel weer uitverkocht? Zo ja enig idee wanneer er een nieuwe levering komt? (Complete Food)
Ik ga even navragen of deze nog terugkomt. Dat deze even kort weer op stock was komt denk ik door een hertelling in het magazijn. In het systeem staat 0 met er staan er fysiek 3. Dan past iemand dat aan en komen die 3 stuks weer beschikbaar voor de verkoop. Vaak is dat onwenselijk omdat er dan ook automatisch op voorraad mail worden verstuurd.
Vinden jullie ook dat er qua structuur/uiterlijk er een verschil zit tussen de Creatine Monohydrate van 250gram pot en 500 gram pot?
Ik had eerst de 250gram (omdat 500gram uitverkocht was destijds) en zag er uit als zout en nu heb ik de 500gram pot en dat ziet er uit als echt poeder. Beide unflavored. Heb wel idee dat de laatste wat beter oplost :)
Iemand anders dit al eens opgemerkt?
Normaal gezien gebruikten we altijd 200mesh (fijn poeder) voor de creatine. Maar door grote schaarste van creatine gebruiken we nu ook af en toe 80mesh (grovere korrel). Dat verschil heb je gezien. Voor de werking maakt het verder niets uit.
 
Nu zijn er terug rompertjes maar nu is mijn zoontje al iets te groot ervoor, jammer.

 
Nu zijn er terug rompertjes maar nu is mijn zoontje al iets te groot ervoor, jammer.

Dan moeten we snel met kindershirtjes komen :p

hoe gaat het met de kleine?
 
Nu zijn er terug rompertjes maar nu is mijn zoontje al iets te groot ervoor, jammer.

Zomer komt eraan dus cutten. 🤣
 
Grotere maatjes, hij bulkt eruit!

BF04DF0E-DA8D-4A8A-A269-2C879806C759.jpeg
 
Zie net de reclame van de producten ism Q-dance. Had wel verwacht een of ander louche ingredient te zien in de preworkout waardoor ik het hele weekend ga kunnen doorgaan op Defqon. Nu moet ik aan de OG wakkerblijvers gaan :(
 
Creatine bevalt goed! Was wel ff zoeken naar het doorzichtige schepje :p
 
Back
Naar boven