Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Weet niet of je d'r wat aan hebt, maar gowod is een gratis app waarmee je makkelijk je mobiliteit kan checken
Helaas is het niet me mobiliteit, vorige keer al naar gekeken:(
 
Nog steeds niet geheelt zoals je ziet, geen idee hoe lang het duurt voor het huid terug is:(
Snapchat-1747457774.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan je er niet gewoon iets omheen doen? Knieband ofzo? Cheap ding van action ofzo als je dit niet bij de hand hebt. Dit verder openschuren heeft idd geen zin.
 
Kan je er niet gewoon iets omheen doen? Knieband ofzo? Cheap ding van action ofzo als je dit niet bij de hand hebt. Dit verder openschuren heeft idd geen zin.
Helaas is het zo fragiel dat het zelfs dan open gaat :(
 
Ja dat zie je idd op foto niet. Ja dan is het op veilig spelen idd.
Nou open is misschien verkeerd verwoord maar dan schuur je weer het helende huid eraf, zit wel alweer haar op. Was helemaal glad geschuurd :laugh:
 
Beter even helemaal genezen ipv erger te maken, moet je alleen maar langer wachten idd!
 
Beter even helemaal genezen ipv erger te maken, moet je alleen maar langer wachten idd!
Heb die fout al twee keer gemaakt haha, ben echt fan van het deadliften en kon het niet laten.
 
ben ook zelf zo ingesteld, maar je leert daar wel uit door paar keer de koppige ezel uit te hangen :p
Vooral met een stollingsziekte is het heel verstanding om eigenwijs te zijn.:o
 
Voor de nieuwere mensen, dit is een foto van toen het een wond was. Boxjumps op een houtendoos gingen fout(nooit meer boxjumps doen dus). Heb toen wel gewoon met een openwond getraint want verstandig doen wij niet aan. Zoals je ziet zit er een bult op en dat is dus een inwendige bloeding onder een openwond op mijn scheen.
20220201_155408.jpg

20220201_160807.jpg

De training btw
Training 01-02-2022

Squat 5x62,5 3x67,5 4x75,5 rpe8,5

Front Squat 5x10 42,5kg

Weighted Chin Ups 1x5 5kg 2x5 7,5kg

DB Row 3x12

Uni Leg Ext 3x15 schijf 10.

Zeer slechte training, qua gewicht en alles. Heb nu weer een blessure (door trainen). Net geheelt van m'n enkel. Weet niet of ik nog wel door wil trainen.
 
Voor de nieuwere mensen, dit is een foto van toen het een wond was. Boxjumps op een houtendoos gingen fout(nooit meer boxjumps doen dus). Heb toen wel gewoon met een openwond getraint want verstandig doen wij niet aan. Zoals je ziet zit er een bult op en dat is dus een inwendige bloeding onder een openwond op mijn scheen.
De training btw
alé, daar ging mijn ontbijt..
ja stevig man, lijkt me precies ook een oefening die ik niet ga doen =)
 
alé, daar ging mijn ontbijt..
ja stevig man, lijkt me precies ook een oefening die ik niet ga doen =)
Zit toch in een cut is mooi meegenomen!

Boxjumps op een plyobox kunnen wel maar hout is gewoon veel te veel risico. Wel spannender maar als het fout gaat is het pech.
 
Zit toch in een cut is mooi meegenomen!

Boxjumps op een plyobox kunnen wel maar hout is gewoon veel te veel risico. Wel spannender maar als het fout gaat is het pech.
Gewoon geen boxjumps doen, man. Vind boxjumps zelf hartstikke leuk om te doen, maar zodra de vermoeidheid begint word je gewoon vaak wat sloppy in die boxjumps. Waardoor zelfs mensen zonder stollingsziekte heel hun schenen open halen. Zo'n zachte plyobox kan wel wat helpen natuurlijk, maar buiten dat je dan niet heel je schenen open haalt is het sowieso een oefening waar je wat mee op wilt letten :) Ben er ook wel eens ooit voorover/achterover vanaf gepleurd.

Heb ooit met een maat van me een crossfit WOD gedaan met boxjumps en op het einde hadden we beide ook bloedende schenen.
 
Gewoon geen boxjumps doen, man. Vind boxjumps zelf hartstikke leuk om te doen, maar zodra de vermoeidheid begint word je gewoon vaak wat sloppy in die boxjumps. Waardoor zelfs mensen zonder stollingsziekte heel hun schenen open halen. Zo'n zachte plyobox kan wel wat helpen natuurlijk, maar buiten dat je dan niet heel je schenen open haalt is het sowieso een oefening waar je wat mee op wilt letten :) Ben er ook wel eens ooit voorover/achterover vanaf gepleurd.

Heb ooit met een maat van me een crossfit WOD gedaan met boxjumps en op het einde hadden we beide ook bloedende schenen.
Boxjumps deed ik altijd voor m'n squats zodat ik niet moe was maar dit was gewoon puur ongeluk..

Vooral lekker omdat op je schenen amper iets zit dus is al gauw tegen het bot aan..
 
Boxjumps deed ik altijd voor m'n squats zodat ik niet moe was maar dit was gewoon puur ongeluk..

Vooral lekker omdat op je schenen amper iets zit dus is al gauw tegen het bot aan..
Precies. Je hoeft eigenlijk maar 1 boxjump te falen en alles ligt open.
Krijg nu wel meteen zin om ze weer terug te brengen in m'n schema :roflol: Lang geleden dat ik die oefening gedaan heb.
Maarja, overleef m'n leg day nu al maar amper. Dus denk niet dat ik die oefening een plekje kan geven.
 
Precies. Je hoeft eigenlijk maar 1 boxjump te falen en alles ligt open.
Krijg nu wel meteen zin om ze weer terug te brengen in m'n schema :roflol: Lang geleden dat ik die oefening gedaan heb.
Maarja, overleef m'n leg day nu al maar amper. Dus denk niet dat ik die oefening een plekje kan geven.
Ga touwtje springen :roflol:
 
Mooi open geript. Aj aj xD was het zo ff flink zijn en eens goed roepen, zonder echt te roepen? 😁
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven