Fitness Seller

FaalLog MetalNDeadlifts

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi open geript. Aj aj xD was het zo ff flink zijn en eens goed roepen, zonder echt te roepen? 😁
Ik heb niet geroepen, eigenlijk ging het zo. Ik zat op de 4de sprong, lanceerde de lucht in maar ik kwam erachter dat ik niet genoeg kracht zetten om omhoog te komen. Dus ja hoor, scheen vol tegen de doos geschuurd, val bijna maar weet m'n balans te houden. Toen voelde ik de pijn gewoon in m'n maag en moest gaan zitten! Heb zelfs een traantje in mijn oog gehad maar heb niet geroepen. En ja, na 5 minuten ben ik gewoon begonnen met mijn legday. Het was heel zwaar, was zo wit als ik weet niet wat en iedereen keek me raar aan.

Edit: Ik hoor jullie denken: 'Waarom ga je daarna gewoon trainen?!' Dit was de eerste leg day na een lockdown en blessure en ik wist dat ik hierdoor weer benen voor een tijdje niet kon trainen dus ik zei fuck it ik doe t gewoon.
 
Training 14-05-2022

Shadowboxing-

1x1,5min flow/technique


1x1,5min fightpace

30sec rest tussen rondes.

HeavyBag

8x3min freestyle
45sec tussen rondes

10x10sec Fullpower Boxing!
10sec rest tussen rondes

Niet zo Hard-Lopen

2,6km 33min 16sec.


Leuke training.

Heb lekker geimproviseerd, had 0 zin en zei fuck it. Voel me de hele week al niet lekker in m'n vel en beetje ziekerig dus heb 90s hiphop aangezet en lekker aggressief die bokszak mishandeld(met goede techniek!).

Heb ik mijn hardloop route gewandeld alleen om dat grapje te maken? Ja, ja dat heb ik.

Weer last van m'n darmen vandaag :( Ja, ik drink genoeg vocht en heb geen idee waarom het zo raar aan t doen is.
 
Laatst bewerkt:
Gewicht deze week.
82,9
82,4
83,3
82,4
82,9
83
82,8
Week gemiddeld 82,8(+0,76) puur spier😌

Veel last van darmen deze week, voelde me ook niet lekker in me vel en grieperig maar werd vandaag wakker en voelde me al weer top! Alleen hopen dat mn darmen nog een keer flink leeg lopen. Volgende week ga ik misschien iets minder eten omdat ik een nieuw schema begin en minder intensief wil beginnen.


Klaar met 5/3/1.
Na 5 cycles 5/3/1 gedaan te hebben (15 weken +1 week deload) stop ik met 5/3/1. Vond het wel een fijn schema maar merk dat ik met techniek moeite krijg als ik zwaar ga, dat komt omdat ik op 5/3/1 niet veel zwaar kon gaan helaas. Ik vind het idee van 90% van je 100% als trainingsmax wel leuk en het hele percentage gedoe werkt wel, maar er zijn betere manieren om sterk te worden.

Stats Begin-Einde. (estimated)
Squat: 92,5kg naar 105kg (blessure tussendoor.)
Bench: 75,5kg naar 92,5kg
RDL: 109kg naar 159kg
OHP: 52,5 naar 58kg.

Lichaams Gewicht: 79,8kg naar 82,8kg.

Squats doe ik weer sinds 3-4 maanden, helaas niet kunnen deadliften. Ik ben wel tevreden met de progressie, vooral op bench omdat ik maar 1x pw bench deed en eerst met de kont de lucht in ging wat nu niet meer gebeurt. OHP deed ik nu 3 cycles met goede percentages en nu krijg ik progressie!
Ik ben er van overtuigt dat ik betere progressie krijg op straight sets, dus hier volgt mijn nieuwe programma.


Nieuwe Programma (Powerbuilding)
Bench Day

Bench 3x3-5 1x10-15 ss BB Row 4x10-12

Paused OHP 3x10

Incline DB Bench 2x12-15 ss DB Rear Delt Fly 2x20kg

Overhead Cable Extensions 3x12-15 ss Ez Bar Curls 2x12-15 1xdropset


Squat Day

HighBar Squats 3x3-5 1x10-15

RDL 3x10-12

Weighted Chin Ups 3x5-7

DB Row 3x12-15 ss Unilateral Leg Press 3x12-15

Leg Extensions 1x12-15 1xdropset

Smith Calf Raises 3x12-15


OHP Day

Paused OHP 5x3-5

Bench 3x8-10

Bodyweight/Weighted Dips 3x8-15

DB Skullcrushers 3x12-15 ss Lu Raises 3x12-15

Rope Pushdowns 2x12-15 1xdropset


Deadlift Day

RDL 3x5

FrontSquats 3x5-7 1x10-15

Bodyweight/Weighted Chin Ups 3x8-15

Pendlay Row 3x6-8

Ez Bar Curls 3x12-15 ss Smith Calf Raises 3x12-15

Incline Hammer Curls 2x15-20


Deloads op week 6!

Ik ga me focussen op Bench/Squat/RDL/OHP/FrontSquats, de rest is allemaal extra en kan minder of meer worden. Ik ga lichter beginnen zodat ik kan wennen aan de nieuwe volgorde van de oefeningen en rep ranges, maar ook zodat ik aan techniek kan werken. Core/Abs doe ik ook nog 2x pw maar dat is niet interessant.
 
Laatst bewerkt:
Volgende week ga ik misschien iets minder eten omdat ik een nieuw schema begin en minder intensief wil beginnen.
Zou ik niet doen man. Je verbrand met liften zo weinig kcal dat een iets minder intensieve training geen wereld van verschil maakt qua verbruik.
En we weten beide dat jij dat "minder intensief beginnen" toch niet doet 🤣
 
Zou ik niet doen man. Je verbrand met liften zo weinig kcal dat een iets minder intensieve training geen wereld van verschil maakt qua verbruik.
En we weten beide dat jij dat "minder intensief beginnen" toch niet doet 🤣
Ja klopt eigenlijk wel, zal gewoon normaal blijven eten:)
 
Ja klopt eigenlijk wel, zal gewoon normaal blijven eten:)
Je hebt mensen die denken dat een flinke leg day 800kcal verbruikt, zo kan het soms ook wel voelen, maar dat is helaas echt niet zo :) Tijdje geleden ergens gelezen dat de gemiddelde lifting sessie van een uurtje maar amper 300kcal aantikt.

Vooral omdat je darmen hele week raar hebben gedaan kun je ook niet zoveel waarde hechten aan je gewicht deze week. Zou gewoon je plan qua voeding hetzelfde houden, je nieuwe schema gaan doen en zodra je weer naar de wc kunt eens bekijken hoe alles ervoor staat.
 
Je hebt mensen die denken dat een flinke leg day 800kcal verbruikt, zo kan het soms ook wel voelen, maar dat is helaas echt niet zo :) Tijdje geleden ergens gelezen dat de gemiddelde lifting sessie van een uurtje maar amper 300kcal aantikt.

Vooral omdat je darmen hele week raar hebben gedaan kun je ook niet zoveel waarde hechten aan je gewicht deze week. Zou gewoon je plan qua voeding hetzelfde houden, je nieuwe schema gaan doen en zodra je weer naar de wc kunt eens bekijken hoe alles ervoor staat.
Ik reken altijd 300kcal op gewichtheffen met supersets enzo en hardlopen 2,6km is ongeveer 200kcal voor mij,

Oh ja maar daarom wou ik niet minder etem hoor, man als ik minder dan 3600 zou eten op trainingsdagen voel ik me kut.
 
Gewicht deze week.
82,9
82,4
83,3
82,4
82,9
83
82,8
Week gemiddeld 82,8(+0,76) puur spier😌

Veel last van darmen deze week, voelde me ook niet lekker in me vel en grieperig maar werd vandaag wakker en voelde me al weer top! Alleen hopen dat mn darmen nog een keer flink leeg lopen. Volgende week ga ik misschien iets minder eten omdat ik een nieuw schema begin en minder intensief wil beginnen.


Klaar met 5/3/1.
Na 5 cycles 5/3/1 gedaan te hebben (15 weken +1 week deload) stop ik met 5/3/1. Vond het wel een fijn schema maar merk dat ik met techniek moeite krijg als ik zwaar ga, dat komt omdat ik op 5/3/1 niet veel zwaar kon gaan helaas. Ik vind het idee van 90% van je 100% als trainingsmax wel leuk en het hele percentage gedoe werkt wel, maar er zijn betere manieren om sterk te worden.

Stats Begin-Einde. (estimated)
Squat: 92,5kg naar 105kg (blessure tussendoor.)
Bench: 75,5kg naar 92,5kg
RDL: 109kg naar 159kg
OHP: 52,5 naar 58kg.

Lichaams Gewicht: 79,8kg naar 82,8kg.

Squats doe ik weer sinds 3-4 maanden, helaas niet kunnen deadliften. Ik ben wel tevreden met de progressie, vooral op bench omdat ik maar 1x pw bench deed. OHP deed ik nu 3 cycles met goede percentages en nu krijg ik progressie!
Ik ben er van overtuigt dat ik betere progressie krijg op straight sets, dus hier volgt mijn nieuwe programma.


Nieuwe Programma (Powerbuilding)
Bench Day

Bench 3x3-5 1x10-15 ss BB Row 4x10-12

Paused OHP 3x10

Incline DB Bench 2x12-15

Overhead Cable Extensions 3x12-15 ss Ez Bar Curls 2x12-15 1xdropset


Squat Day

HighBar Squats 3x3-5 1x10-15

RDL 3x10-12

Weighted Chin Ups 3x5-7

DB Row 3x12-15 ss Unilateral Leg Press 3x12-15

Leg Extensions 1x12-15 1xdropset

Smith Calf Raises 3x12-15


OHP Day

Paused OHP 5x3-5

Bench 3x8-10

Bodyweight/Weighted Dips 3x8-15

DB Skullcrushers 3x12-15 ss Lu Raises 3x12-15

Rope Pushdowns 2x12-15 1xdropset


Deadlift Day

RDL 3x5

FrontSquats 3x5-7 1x10-15

Bodyweight/Weighted Chin Ups 3x8-15

Pendlay Row 3x6-8

Ez Bar Curls 3x12-15 ss Smith Calf Raises 3x12-15

Incline Hammer Curls 2x15-20


Deloads op week 6!

Ik ga me focussen op Bench/Squat/RDL/OHP/FrontSquats, de rest is allemaal extra en kan minder of meer worden. Ik ga lichter beginnen zodat ik kan wennen aan de nieuwe volgorde van de oefeningen en rep ranges, maar ook zodat ik aan techniek kan werken. Core/Abs doe ik ook nog 2x pw maar dat is niet interessant.
Begin je mij nou in te halen met bench? 😰
 
Screenshot_20220511-203135_Reddit.jpg
 
Zolang je maar goed voelt :p
 
Zou ik niet doen man. Je verbrand met liften zo weinig kcal dat een iets minder intensieve training geen wereld van verschil maakt qua verbruik.
En we weten beide dat jij dat "minder intensief beginnen" toch niet doet 🤣
Het liften zelf niet, maar je verbranding schiet toch omhoog na zware compounds, dus denk dat er wel een kern van waarheid in zit als je opeens minder zwaar traint. Buiten dat kennen we idd zijn 'minder intensief' wel :p
 
.
Het liften zelf niet, maar je verbranding schiet toch omhoog na zware compounds, dus denk dat er wel een kern van waarheid in zit als je opeens minder zwaar traint. Buiten dat kennen we idd zijn 'minder intensief' wel :p
Het is pas intensief als je flauwvalt :roflol:
 
Het liften zelf niet, maar je verbranding schiet toch omhoog na zware compounds, dus denk dat er wel een kern van waarheid in zit als je opeens minder zwaar traint. Buiten dat kennen we idd zijn 'minder intensief' wel :p
EPOC schijnt lang niet zoveel kcal te zijn als dat de meeste hyphy internet youtubers je wijs proberen te maken.
 
EPOC schijnt lang niet zoveel kcal te zijn als dat de meeste hyphy internet youtubers je wijs proberen te maken.
Heb 't idee dat mijn verbranding wel vrij lijp gaat met heavy liften. Valt nu sinds een paar weken nauwelijks meer tegenaan te eten. Maar kan ook aan andere dingen liggen.

Gewoon geen honger meer/weeg nu wat meer.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven