MuscleMeat

Winstrol rookie mistake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tommy92

Novice
Lid geworden
17 mei 2022
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Door foutieve informatie ben ik sinds 3weken geleden begonnen met 40mg winstrol per dag (orals). Plan is om gedurende 8 weken 40mg winstrol te gebruiken met erna 4 weken 20mg nolvadex als pct.
Nooit voordien een kuur begonnen maar wegens een moeilijke periode achter de rug was ik op zoek naar iets 'extra' nu ik terug volledig ervoor ga in de gym.

Aanvankelijk werd mij verteld dat winstrol mild is en er geen omzetting is in oestrogeen dus een goed middeltje om mee te beginnen.

Nu ik al begonnen ben aan de winstrol only kuur lees ik op verschillende forums dat het een slecht idee is zonder test erbij doordat het de natuurlijke productie van test onderdrukt..

Wat is volgens jullie van hieruit de beste oplossing? De winstrol kuur uitdoen en hopen op beste of toch meteen stopzetten en beginnen met nolvadex?

Ik besef nu men fout om eraan te beginnen zonder volledig in te lezen maar kan via internet nergens info vinden wat de beste oplossing is als je er al aan begonnen bent.

Alvast bedankt!
 
Gewoon verder kuren, Winstrol op 40mg pd is prima op 93kg. Winstrol is een betere keuze dan D-Bol of Anavar op 40mg per dag.
 
Let wel goed op je trainingshouding, winstrol is op ten duur wel een beetje vragen om blessures.
Houd ook je cholesterol in de gaten, na een paar dagen Winstrol kan die al fucked zijn.
 
Gewoon lekker doorbeuken nu. Is het verder wel wat je er van verwacht had?
 
Let wel goed op je trainingshouding, winstrol is op ten duur wel een beetje vragen om blessures.
Houd ook je cholesterol in de gaten, na een paar dagen Winstrol kan die al fucked zijn.
Het is geen bloeddruk of suiker wat je zo kunt bijhouden. Meestal meet je met een zelftest alleen de totale cholesterolwaarde, Dus weet niet wat je HDL- en het LDL-cholesterol is
 
Het is geen bloeddruk of suiker wat je zo kunt bijhouden. Meestal meet je met een zelftest alleen de totale cholesterolwaarde, Dus weet niet wat je HDL- en het LDL-cholesterol is
Ja lol beetje raar advies inderdaad. Je kan die waardes wel in de gaten houden, maar die worden sowieso keihard de grond in gedrukt. Goede reden ook om geen orals te gebruiken.
 
Apart dat je het raar advies vind, maar goed...

Je kan een bloedonderzoek aanvragen, kan ook zonder tussenkomst van een arts.
Als je cholesterol a fcked is voordat je ermee begint, helemaal icm. hoge bloeddruk, dan is dat geen goed uitgangspunt.

Je kan ervan uitgaan dat je cholesterol binnen enkele dagen tot een week al fcked raakt... ook met clean eten.

Stel dat hij al naar de klote is, maak je het erg ongezond voor je... kom je alleen maar achter met een nulmeting. + een followup zou voor mij logisch zijn.

Iedereen geeft wel een hoop geld uit aan supplementen, aas en voeding, maar een bloedonderzoek aanvragen, wat via een dr. vergoed word, word gezien als raar advies...

Ondersteundende supplementen voor het cholesterol en de lever zijn sowieso aan te raden.

Succes met je 8 weken oral only kuur... ga je vast veel van overhouden als je stopt...
 
Wat is eigenlijk het probleem... als je gezond bent en je krijgt door orals ' tijdelijk ' slechte cholesterol levels ?
Houdt dit langer aan dan de duur van de kuur ?
Hoe gevaarlijk is dat, welke risico's loop je dan ?
Wat kan ts nog doen om dit zo veel mogelijk te voorkomen?
 
Apart dat je het raar advies vind, maar goed...

Je kan een bloedonderzoek aanvragen, kan ook zonder tussenkomst van een arts.
Als je cholesterol a fcked is voordat je ermee begint, helemaal icm. hoge bloeddruk, dan is dat geen goed uitgangspunt.

Je kan ervan uitgaan dat je cholesterol binnen enkele dagen tot een week al fcked raakt... ook met clean eten.

Stel dat hij al naar de klote is, maak je het erg ongezond voor je... kom je alleen maar achter met een nulmeting. + een followup zou voor mij logisch zijn.

Iedereen geeft wel een hoop geld uit aan supplementen, aas en voeding, maar een bloedonderzoek aanvragen, wat via een dr. vergoed word, word gezien als raar advies...

Ondersteundende supplementen voor het cholesterol en de lever zijn sowieso aan te raden.

Succes met je 8 weken oral only kuur... ga je vast veel van overhouden als je stopt...

Je draait nu al bij, nu is het vooraf bloedonderzoek. Eerder leek je te schrijven dat je na paar dagen(telkens) je cholesterol in de gaten moet houden.

Mocht je LDL iets verhogen eo HDL verlagen is dat niet blijvend. Je gaat ook niet elke paar dagen of elke week je bloed laten testen... verder is 40mg Winstrol niet een erg hoge dosis voor iemand van 94kg.

Bloedwerk check je vooraf en nadien
 
Je draait nu al bij, nu is het vooraf bloedonderzoek. Eerder leek je te schrijven dat je na paar dagen(telkens) je cholesterol in de gaten moet houden.

Mocht je LDL iets verhogen eo HDL verlagen is dat niet blijvend. Je gaat ook niet elke paar dagen of elke week je bloed laten testen... verder is 40mg Winstrol niet een erg hoge dosis voor iemand van 94kg.

Bloedwerk check je vooraf en nadien
Eens
 
Je draait nu al bij, nu is het vooraf bloedonderzoek. Eerder leek je te schrijven dat je na paar dagen(telkens) je cholesterol in de gaten moet houden.

Mocht je LDL iets verhogen eo HDL verlagen is dat niet blijvend. Je gaat ook niet elke paar dagen of elke week je bloed laten testen... verder is 40mg Winstrol niet een erg hoge dosis voor iemand van 94kg.

Bloedwerk check je vooraf en nadien
Ik draai niks bij, ik zei dat winstrol je cholestorol al binnen enkele dagen je cholesterol kunnen opfucken.
 
Back
Naar boven