XXL Nutrition

Mijn naam is Jelle Starreveld, a.k.a. Mr. Calf, a.k.a. Dutch Cbum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bienvenue !

Ik ben wel benieuwd hoe jij denkt over kuiten trainen. Dit omdat ik vaak zie dat ze bij menig achterlopen, waar jij een uitzondering op bent.
 
Welkom Jelle, jammer dat ik je niet op het podium heb kunnen verslaan. Dan maar als we beiden pro zijn. Haha

Wesley hier (Shredz_wes)
 
Bienvenue !

Ik ben wel benieuwd hoe jij denkt over kuiten trainen. Dit omdat ik vaak zie dat ze bij menig achterlopen, waar jij een uitzondering op bent.
Ik zou je graag alle geheimen willen vertellen/verkopen over hoe je het beste je kuiten kunt laten groeien. Helaas voor jou en de rest van de wereld, hebben ze er bij mij altijd al gezeten en heb ik nog nooit een serieuze kuittraining uitgevoerd. Mij laten verkondigen hoe je kuiten moet trainen is dus zinloos en moet door iemand verteld worden die daadwerkelijk kleine kuiten groot heeft gekregen. Enige wat ik hierover kan zeggen is "blame your parents".
 
Welkom Jelle, jammer dat ik je niet op het podium heb kunnen verslaan. Dan maar als we beiden pro zijn. Haha

Wesley hier (Shredz_wes)
Dankjewel Wesley, zwaar respect voor het eindplaatje wat je neergezet hebt. Ver boven mijn oorspronkelijke verwachting en een terechte win mee naar huis genomen. Ik zou heel graag naast je op het podium staan, maar uiteraard neem ik wel gewoon die win mee naar huis! haha
 
Dag beste lezers,

Mijn naam is Jelle Starreveld. Tegenwoordig in de bodybuildingwereld misschien beter bekend als Mr. Calf of Dutch Cbum. Hoe jullie mij ook kennen of nog beter; gaan leren kennen, is door de informatieve content die ik zal gaan posten op dit platform.

In 2019 heb ik de overal titel behaald op het Nederlands Kampioenschap en mijn focus is nu gericht op het behalen van mijn IFBB Pro Card in de Classic Physique. Door het aantal wedstrijden die ik gedraaid heb, de mensen die ik begeleid heb op gebied van training en voeding en werkzaam te zijn voor het beste supplementen bedrijf van Nederland 'Body & Shape Store', weet ik genoeg te vertellen over gezondheid, fitness en bodybuilding.

Ben je benieuwd wat ik te vertellen heb? Volg mij. Heb je specifieke topics waarover je mij graag zou horen praten? Nog beter, laat het me weten! Stomme vragen bestaan niet. Stomme antwoorden overigens wel, dus ik zal mijn uiterste best doen jullie zo goed mogelijk te beantwoorden.

Spreek jullie snel,

Jelle Starreveld
Ik ben wel benieuwd wat je te vertellen heb. Praat maar ik hang aan je lippen.
 
Ik zou je graag alle geheimen willen vertellen/verkopen over hoe je het beste je kuiten kunt laten groeien. Helaas voor jou en de rest van de wereld, hebben ze er bij mij altijd al gezeten en heb ik nog nooit een serieuze kuittraining uitgevoerd. Mij laten verkondigen hoe je kuiten moet trainen is dus zinloos en moet door iemand verteld worden die daadwerkelijk kleine kuiten groot heeft gekregen. Enige wat ik hierover kan zeggen is "blame your parents".
Ben ik blij dat ik 52j gelden goede genen heb meegekregen ;)
 
Welkom, eindelijk weer eens iemand met een echte fysiek op t forum.
 
Welkom! Altijd goed om weer echt wat bodybuilding op het forum te hebben.
 
Welkom! Indrukwekkend fysiek man. Leuk dat je je ervaring met ons deelt. Echt een meerwaarde voor het forum wat mij betreft! Net ook even je andere topics doorgelezen, bedankt daarvoor. :thumbup:

In 2019 heb ik de overal titel behaald op het Nederlands Kampioenschap en mijn focus is nu gericht op het behalen van mijn IFBB Pro Card in de Classic Physique.

Welke weg ga je nu bewandelen voor die pro card? Welke wedstrijden heb je daarvoor op de planning staan?
 
Welkom! Indrukwekkend fysiek man. Leuk dat je je ervaring met ons deelt. Echt een meerwaarde voor het forum wat mij betreft! Net ook even je andere topics doorgelezen, bedankt daarvoor. :thumbup:



Welke weg ga je nu bewandelen voor die pro card? Welke wedstrijden heb je daarvoor op de planning staan?
Nog niks staat vast, maar ik hoop het einde van het jaar de William Bonac te doen voor een poging naar de pro card. Dit is nog even afhankelijk van de coach, het team, werk, etc.
Heb je jezelf die bijnamen gegeven?
Nee, zeker niet. Zelf ben ik nog steeds opzoek naar een goede bijnaam of stage name... wellicht heeft iemand nog iets moois?
Hé, ze noemen mij ook de Dutch Bum. Toevallig.

Goed fysiek. In for log.
Elke keer als ik deze bijnaam krijg, is dat een extreem groot compliment. Ik neem aan dat jij hetzelfde ervaart.
Thanks man!
 
Zou inderdaad een andere bijnaam verzinnen. Een beetje cringe is het wel. En het moet toch over jou gaan? En nu gaat het al een paar keer over je "bijnaam".
 
Back
Naar boven