XXL Nutrition

Dbol 40mg + test 500mg , first cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon een algemene vraag en benieuwd naar mensen hun ervaringen en meningen. Wat is naar jullie mening de beste bulk kuur voor massa? Graag compound & hoeveelheid middel erbij zetten.

Zelf zat ik na te denken aan test - deca - dbol.
Test:500mg
Deca:250mg
Dbol:40mg

Duur:12-14 weken

Ik heb hier alleen mijn twijfels m.b.t. omzetting in oestrogeen en waterretentie.
Op een algemene vraag krijg je een algemeen antwoord.
De beste bulk kuur voor massa is een kuur waarbij je:
-Eetlust niet is aangetast
-Weinig oestrogene sides hebt en geen/niet veel AI nodig hebt.
-Mentaal lekker in je vel zit.

Kan best zijn dat 500 test 250 deca 40dbol voor jou aan die omschrijving voldoet, maar misschien reageer je niet lekker op nandrolone.

Gezien jouw kuurverleden zou het een prima volgende kuur kunnen zijn. Zou m wellicht iets lager inschalen.
 
14 weken Test E 375mg EW
12 weken Deca(nandrolon) 300mg ew

D-Bol only 6 weken 50mg ED

Bij 1e kun je ook ook 200mg MastE toevoegen, er is zoveel te verzinnen
Test P, Npp, TrenA
Bulken zit hem meer in de voeding. Ik bulk liever zo schoon mogelijk vanaf laag vetpercentage. Anders blijft er na Cut weinig meer over
 
Op een algemene vraag krijg je een algemeen antwoord.
De beste bulk kuur voor massa is een kuur waarbij je:
-Eetlust niet is aangetast
-Weinig oestrogene sides hebt en geen/niet veel AI nodig hebt.
-Mentaal lekker in je vel zit.

Kan best zijn dat 500 test 250 deca 40dbol voor jou aan die omschrijving voldoet, maar misschien reageer je niet lekker op nandrolone.

Gezien jouw kuurverleden zou het een prima volgende kuur kunnen zijn. Zou m wellicht iets lager inschalen.
Dank voor het antwoord!
 
14 weken Test E 375mg EW
12 weken Deca(nandrolon) 300mg ew

D-Bol only 6 weken 50mg ED

Bij 1e kun je ook ook 200mg MastE toevoegen, er is zoveel te verzinnen
Test P, Npp, TrenA
Bulken zit hem meer in de voeding. Ik bulk liever zo schoon mogelijk vanaf laag vetpercentage. Anders blijft er na Cut weinig meer over
Zeker man, ik ga bijna mijn cut in en ben minimaal 14 weken off totdat ik weer op de 10-11% zit. Thanks voor info.
 
test 500mg a 750
deca 250
anapolon 150 mg max
500mg Test is ruim genoeg voor een tweede kuur in mijn geval. Waarom het gebruik van anadrol? Is de deca - anadrol stack niet al zeer aromatiserend en oestrogeen side-effect gevoelig?

Wat vind je van het gebruik van arimidex tijdens het gebruik van anadrol of dbol met test 500/deca 250 ?

Ik heb geen last gehad van gyno, maar wil dit liever goed voorkomen dan oplossen.
 
Gast 172264 Hij post zomaar wat raak.
komt ook door je eigen algemene vragen
 
Laatst bewerkt:
Heb je je vetpercentage al gemeten ?
 
Heb je je vetpercentage al gemeten ?
Ja, ik kwam uit mijn bulk op 13,5%. (huidplooimeting)

Op het moment in een deloadweek en nog een week maintainance waarna ik tijdens mijn cruise wil cutten tot ongeveer 10% (liever er iets onder) & dan rond augustus een nieuwe bulkkuur.
 
500mg Test is ruim genoeg voor een tweede kuur in mijn geval. Waarom het gebruik van anadrol? Is de deca - anadrol stack niet al zeer aromatiserend en oestrogeen side-effect gevoelig?

Wat vind je van het gebruik van arimidex tijdens het gebruik van anadrol of dbol met test 500/deca 250 ?

Ik heb geen last gehad van gyno, maar wil dit liever goed voorkomen dan oplossen.
Deca voor je 2e kuur is geen goed plan. Neem een testosteron basis en voeg 1 middel toe (Geen middel uit de nandrolone groep!! of derivaten hiervan). Deca is geen beginnermiddel. Deca heeft in hele kleine micro concentraties nog een suppressie op je natuurlijke aanmaak van testosteron. En anadrol is al helemaal niet goed voor een 2e kuur. Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar heeft wel interactie met deze receptoren. Dus zal je iets van een SERM moeten nemen. Niet ideaal dus. Dit kan dus voor gyno zorgen. Voor een 2e kuur zal iets als test + bold en Tbol/anavar een beter optie zijn. Je eerste kuur was 500mg test + 40 mg dbol toch? Als je hier geen AI bij hebt gebruikt zal je dit ook niet nodig hebben met een test + bold kuurtje. Mijn advies is wel dat je bold max 50 to 75% van je test moet houden. Boldenone heeft namelijk bepaalde interactie met het aromatiseren van oestrogeen wat ervoor zorgt dat deze minder word. Kijk hierover een video van MPMD. Hij legt dit heel specifiek en scheikundig onderbouwt uit. Persoonlijk vind ik je eerste kuur echt onwijs dom. De kans dat je gewoon echt een dikke vochtbal word is heel groot met het gebruik van de combinatie van deze 2 compound. Ik twijfel wel lichtelijk over de kwaliteit van je gear. Welk merk had je? misschien ondergedoseerd? Je eerste kuur klinkt een beetje als een die je kant en klaar van een forum zou kunnen trekken. Test + dbol, klassieker. Niet echt een goede eerste kuur. Als ik je advies mag mee geven voor je toekomst met kuurtjes. Probeer alles zelf uit. (dit betekent niet Tren misbruiken!) Je kan nog zoveel vragen op een forum maar uiteindelijk gaat het om wat jij voelt en eruit haalt. Doe je wetenschappelijke research over Sides en werking van een middel. En probeer in de toekomst iets minder heftig op je middelen te stappen. Dbol is echt wel aardig zwaar op 40mg en 8 weken lang. Wat die gozer hierboven aanraadde als 2e kuur is echt volkomen onzinnig. Die kan beter zijn account verwijderen op dit forum.
 
Ook mijn woorden zou je in twijfel moeten trekken. Iemand die namelijk pas een paar weken een account op een forum heeft en geen media heeft valt niet te vertrouwen. Doe je eigen research op mijn adviezen. Als het goed is komt dit wel overeen:).
 
Test, Deca kan prima als 2e kuur. 500/400 is natuurlijk niet gelijk al nodig, zeker geen Test 750.
Als alternatief is NPP prima. Ook Nandrolon, maar dan kortere ester dan Decanoaat.
 
Deca voor je 2e kuur is geen goed plan. Neem een testosteron basis en voeg 1 middel toe (Geen middel uit de nandrolone groep!! of derivaten hiervan). Deca is geen beginnermiddel. Deca heeft in hele kleine micro concentraties nog een suppressie op je natuurlijke aanmaak van testosteron. En anadrol is al helemaal niet goed voor een 2e kuur. Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar heeft wel interactie met deze receptoren. Dus zal je iets van een SERM moeten nemen. Niet ideaal dus. Dit kan dus voor gyno zorgen. Voor een 2e kuur zal iets als test + bold en Tbol/anavar een beter optie zijn. Je eerste kuur was 500mg test + 40 mg dbol toch? Als je hier geen AI bij hebt gebruikt zal je dit ook niet nodig hebben met een test + bold kuurtje. Mijn advies is wel dat je bold max 50 to 75% van je test moet houden. Boldenone heeft namelijk bepaalde interactie met het aromatiseren van oestrogeen wat ervoor zorgt dat deze minder word. Kijk hierover een video van MPMD. Hij legt dit heel specifiek en scheikundig onderbouwt uit. Persoonlijk vind ik je eerste kuur echt onwijs dom. De kans dat je gewoon echt een dikke vochtbal word is heel groot met het gebruik van de combinatie van deze 2 compound. Ik twijfel wel lichtelijk over de kwaliteit van je gear. Welk merk had je? misschien ondergedoseerd? Je eerste kuur klinkt een beetje als een die je kant en klaar van een forum zou kunnen trekken. Test + dbol, klassieker. Niet echt een goede eerste kuur. Als ik je advies mag mee geven voor je toekomst met kuurtjes. Probeer alles zelf uit. (dit betekent niet Tren misbruiken!) Je kan nog zoveel vragen op een forum maar uiteindelijk gaat het om wat jij voelt en eruit haalt. Doe je wetenschappelijke research over Sides en werking van een middel. En probeer in de toekomst iets minder heftig op je middelen te stappen. Dbol is echt wel aardig zwaar op 40mg en 8 weken lang. Wat die gozer hierboven aanraadde als 2e kuur is echt volkomen onzinnig. Die kan beter zijn account verwijderen op dit forum.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ga zeker de video bekijken!

Ten eerste is test/bold/tbol ook zeker een kuur waarin ik geïnteresseerd ben naast de test/deca/tbol kuur. Eerlijk twijfel ik tussen beide. Goed dat je het noemt.

Anadrol komt niet eens ter sprake, gelijk heb je en ben het met je eens.

Mijn eerste kuur is in overleg met 2 coaches geweest die ook wedstrijden doen & PED advies/coaching geven aan atleten. In mijn ogen, ervaren genoeg waren om daar info of advies van aan te nemen. Veder heb ik zelf ook zeer veel informatie opgezocht en toegenomen. Ik ben en was zéér bewust voor de vochtretentie. Ik ben alleen niet van mening dat het een domme kuur was. Mijn eerste kuur ( Test was 500 & dbol 40g) was als test only achteraf misschien beter geweest als kleinere stap. Maar ik wilde de extra massa pakken & het resultaat mag er zijn. Er is echter met verstand over nagedacht en wil dat ook blijven doen.

Geen sides bij gehad, wat voor mij een teken was dat het de juiste dosering was. Dbol kan ik altijd in de toekomst idd aanpassen op dosering. Hoger dan 500 test wil ik ook niet.

Test/dbol Was inderdaad eerste kuur & geen AL bij gebruikt. Geen sides als gyno. Voor mijn eerste kuur hield ik als natural ook al zeer weinig vocht vast dus was dit een reële stap.

Toch denk ik dat deca binnen een tweede kuur reëel is als beginner. Uiteraard zo laag mogelijk ik dosis beginnen als je zegt.
(NPP Wil ik me ook in verdiepen als vervanger voor deca, vindt het een interessant middel.)

Nogmaals bedankt voor uitgebreide info & ik search er op door! 😀
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Test, Deca kan prima als 2e kuur. 500/400 is natuurlijk niet gelijk al nodig, zeker geen Test 750.
Als alternatief is NPP prima. Ook Nandrolon, maar dan kortere ester dan Decanoaat.
Eens!
 
Whuttt ?, zie nu pas Anapolon/anadrol advies op 150mg ed. 750mg test en ***king 1050mg drol en nog Deca......:headbang:

Test 500mg en KS 4 weken anapolon op 100mg ed is al veel op 86kg.
 
Back
Naar boven