MuscleMeat

Opgeblazen gevoel zwaarder of niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaazeggee

Novice
Lid geworden
21 mei 2022
Berichten
8
Waardering
1
Ben vandaag wakker geworden met een hele erge opgeblazen gevoel. Gister voor het slapen gaan 00:00 woog ik 105.8 en vanmorgen met opstaan 105.0. Ik had ook echt een opgeblazen gevoel. Kan je daardoor zwaarder wegen of?
Momenteel zit ik in een cut
 
In de ochtend weeg je altijd lichter dan de avond ervoor.
 
Klopt maar het scheelt maar 0.8 kg terwijl ik gister heledag heb gegeten en bijna 5l water heb gedronken. Ook omdat ik met een opgeblazen gevoel heb gewogen vandaar dat ík dscht dat je daardoor zwaarder weegt
 
Je snapt niet zo goed wat ik bedoel. 0.8 is wel heel weinig verschil in maar 1 nacht. Normaal scheelt het paar kg bij mij.
Ochtend woog ik 105 dus dat is nog steeds veel vergeleken met andere ochtenden. Mijn vraag was of je zwaarder weegt met een OPGEBLAZEN GEVOEL/buik. Het gaat me niet om plassen of ontlasting.
 
Klopt maar het scheelt maar 0.8 kg terwijl ik gister heledag heb gegeten en bijna 5l water heb gedronken. Ook omdat ik met een opgeblazen gevoel heb gewogen vandaar dat ík dscht dat je daardoor zwaarder weegt


5 Liter water vlak voor slapengaan ?

Je hebt waarschijnlijk 400ml verloren aan zweet, en 400ml aan ochtendurine.
 
Nee 5l over de heledag, een jongen uit de sportschool vertelde dat 1l water staat aan 1kg. weet niet in hoeverre dat klopt. Vandaar mijn berekening 105.8 met water en 100.8 zonder water. Snap je?
 
Weeg maar eens 1 liter water, dan weet je of het klopt
 
1lt water gedronken +1kg lichaamsgewicht erbij, dat bedoel ik 😂. Heb x gewogen na liter drinken en kwam maar halve kg bij
 
Opgeblazen gevoel kan ook gewoon lucht zijn. En in je slaap zweet je.

Weeg jezelf gewoon dagelijks in de ochtend.
 
1lt water gedronken +1kg lichaamsgewicht erbij, dat bedoel ik 😂. Heb x gewogen na liter drinken en kwam maar halve kg bij
Ja klopt...heb ik ooit eens met magere kwark gedaan. Halve kg gegeten maar was drna geen halve kg zwaarder
 
Nee 5l over de heledag, een jongen uit de sportschool vertelde dat 1l water staat aan 1kg. weet niet in hoeverre dat klopt. Vandaar mijn berekening 105.8 met water en 100.8 zonder water. Snap je?
Je plast tussendoor hopelijk ook😂 Dan is de totale gedronken hoeveelheid water die op een bepaald moment aanwezig is in je lichaam nooit vijf liter.

Antwoord op je vraag: Ja je kan een keer een nachtje wat minder droppen. Wellicht heb je wat meer zout gegeten en houd je daardoor iets meer vocht vast.

En als je een liter water drinkt en je bent niet direct een kilo zwaarder op de weegschaal, dan wordt het tijd om een nieuwe weegschaal te kopen
 
1lt water gedronken +1kg lichaamsgewicht erbij, dat bedoel ik 😂. Heb x gewogen na liter drinken en kwam maar halve kg bij
Er is ook nog zoiets als de afwijking/nauwkeurigheid van de weegschaal. Als je een liter (= 1 kilo) water drinkt, weeg je ook 1 kilo meer. Tot je weer gewicht bent verloren door te zweten of naar het toilet te gaan.
Of je moet op die korte tijd zoveel energie verbruikt hebben dat je massa weer gedaald is :roflol:
 
Je hebt een opgeblazen gevoel en het gaat alleen over water drinken. Waarschijnlijk moet je gewoon nog even goed poepen en zit er een keutel van 1 kg dwars ofzo. Geen zorgen over maken.
 
Laat een dikke scheet of boer en het is weer over :rocker:
 
Je hebt een opgeblazen gevoel en het gaat alleen over water drinken. Waarschijnlijk moet je gewoon nog even goed poepen en zit er een keutel van 1 kg dwars ofzo. Geen zorgen over maken.
Kan ook zijn dat hij moet bevallen ja, van 2-2.5 pond
 
Back
Naar boven