XXL Nutrition

Zwaarder door warme weer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaazeggee

Novice
Lid geworden
21 mei 2022
Berichten
8
Waardering
1
Hoe komt het dat je zwaarder weegt als het warm is? Hoorde dat dit echt 2kg kan verschillen bv. Klopt dit of is het meer een fabel? Kan iemand het uitleggen?
 
Hoe komt het dat je zwaarder weegt als het warm is? Hoorde dat dit echt 2kg kan verschillen bv. Klopt dit of is het meer een fabel? Kan iemand het uitleggen?
In the summer, body weight can go up by several pounds due to increased body water. This is accomplished through fluid-conserving hormones such as aldosterone, which allows the kidney to retain more fluid and reduces the amount of salt in sweat, a measure that also aids in water retention.
Letterlijk eerste wat google zegt:windup:
 
  • Like
Waarderingen: 777
Dus? Is gewicht (buiten regels van toelating voor een sport) zo belangerijk?
 
Dus? Is gewicht (buiten regels van toelating voor een sport) zo belangerijk?
Hoe wil je anders weten of je bijkomt of afvalt? Toch wel een fundamenteel gegeven lijkt me.
 
Wat lees je in dit topic

oftewel waarom een nieuw topic
 
Wat lees je in dit topic

oftewel waarom een nieuw topic
Dat ging om wat heel anders. Ik heb het nu over warm weer niet over een opgeblazen gevoel
 
Hoe wil je anders weten of je bijkomt of afvalt? Toch wel een fundamenteel gegeven lijkt me.


De fucking spiegel jongens. Een beetje vocht toont anders. Het wisselen van een paar gram of zelfs enkele kilos is niet echt heel spannend. Al is dat ander op een laag lichaamsgewicht zoals bij jullie wellicht.
 
De fucking spiegel jongens. Een beetje vocht toont anders. Het wisselen van een paar gram of zelfs enkele kilos is niet echt heel spannend. Al is dat ander op een laag lichaamsgewicht zoals bij jullie wellicht.
Mee eens, al zie jij in de spiegel niet precies of en hoeveel je aankomt of afvalt. Combinatie van beide lijkt me dan beter
 
De fucking spiegel jongens. Een beetje vocht toont anders. Het wisselen van een paar gram of zelfs enkele kilos is niet echt heel spannend. Al is dat ander op een laag lichaamsgewicht zoals bij jullie wellicht.
Ga maar voor de spiegel staan en drink een liter water op, Dan zal er niks te zien zijn, ook niet of je opgeblazen gevoel hebt
 
Ga maar voor de spiegel staan en drink een liter water op, Dan zal er niks te zien zijn, ook niet of je opgeblazen gevoel hebt
En dit is boeiend omdat?
Waarom word er zo gekeken naar gewicht. Natuurlijk het is een meet gereedschap maar als je een liter vocht vasthoud zoals je hierboven zelf zegt en je ziet niks doet dit juist mijn punt kracht bijzetten. Boeiend wat je gewicht is door vocht. Als je dermate veel vasthoud dat je het ziet ja dan moet je even je zout en vochtiname in check houden.
 
En dit is boeiend omdat?
Waarom word er zo gekeken naar gewicht. Natuurlijk het is een meet gereedschap maar als je een liter vocht vasthoud zoals je hierboven zelf zegt en je ziet niks doet dit juist mijn punt kracht bijzetten. Boeiend wat je gewicht is door vocht. Als je dermate veel vasthoud dat je het ziet ja dan moet je even je zout en vochtiname in check houden.
Daar gaat het TS om.
 
Back
Naar boven