MuscleMeat

Domme vragen bestaan niet.

Bezoekers in dit topic

Placebo effect?
 
Placebo effect?
Nee het is zeker geen placebo effect, vanochtend had ik de dubbele pulley gepakt voor reverse flys en normaal kan ik die een stuk of 10 op dat gewicht. Na een rep of 7 kon m'n linkerarm nog makkelijk door maar m'n rechterarm was helemaal klaar.

Bij m'n rechterarm stond de Power Mode aan. Links niet. Vergeet dat regelmatig te controleren en elke keer als ik in m'n training notities kijk en denk "huh, waar de fuck zijn al m'n reps heen gegaan...". Zie ik dat die knop op On staat.

Ook bij straight arm pulldowns, als de kabel schokkerig loopt en de hele beweging niet soepel voelt, is het altijd omdat die functie op On staat.
 
Je kreeg dus helemaal niet meer power. Ik zou een klacht indienen.
De website zegt:

Power Mode System (patented)

Het innovatieve Power Mode System garandeert een volledig soepele beweging. De speciale elastische kabel die Power Mode gebruikt werkt het effect van inertie veroorzaakt door een veerkracht van het gewichtenpakket tegen, zodat u explosieve oefeningen veilig en effectief uit kunt voeren.

Mijn ervaring is precies andersom. Power Mode Off = soepel en vloeiend. Power Mode On = clunky, schokkerig en de krachtverplaatsing lijkt niet gelijk te zijn. Maar die elastische kabel verklaart wel waarom ik kabel dan altijd zo vind stuiteren tijdens de beweging.
 
Kunnen tarrels nat zijn?
 
Kunnen tarrels nat zijn?
IMG_20220524_222128.jpg


De ontbreekt hier echt zoiets 🤢
 
Morgen Hemelvaart.
Zijn / Is BigGym open ?
 
Back
Naar boven