AndroidHealthClinic

Brad Schoenfeld shares his best advice to build serious muscle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hellingshoek waarmee je door een bocht gaat is vrij simpele middelbare-school-natuurkunde:
tan(α) = Fc/Fz = (mv²/r)/(mg) = v²/gr ⇔ α = arctan(v²/gr)
Waarbij α de hoek met de verticaal is.

En dus nu ga jij een analyse geven van Brad's onderzoek Schwarzeneggertje ! Beloofd is beloofd...
Dit had ik zelf ook afgeleid, zie laatste post in motor topic. Maar de conclusie mbt hellingshoeken groter dan 60 graden?
 
Laatst bewerkt:
Dit had ik zelf ook afgeleid, zie laatste post in motor topic. Maar de conclusie mbt hellingshoeken groter dan 60 graden?
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, professor Schwarz. Volgens mij is dit een bodybuilding topic.
 
Maar ik voel de bui al hangen. Mijn antwoord is zeker niet volledig genoeg en nu ga jij geen analyse geven van Brad's onderzoek...
 
Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, professor Schwarz. Volgens mij is dit een bodybuilding topic.
De gerapporteerde gebeurtenissen in het artikel van Schoenfeld et al zijn hoogst onwaarschijnlijk.
 
Man, je moet jezelf wel écht geweldig vinden wil je jezelf keer op keer van zo'n kant laten zien. Volgens mij weet ik al met welk formule je enorm hoge IQ berekend is. IQ=mc², waarbij m = massa strict barbell curl en c = vetpercentage, volgens de BiNaS.
 
Laatst bewerkt:
Man, je moet jezelf wel écht geweldig vinden wil je jezelf keer op keer jezelf van zo'n kant laten zien. Volgens mij weet ik al met welk formule je enorm hoge IQ berekend is. IQ=mc², waarbij m = massa strict barbell curl en c = vetpercentage, volgens de BiNaS.
Ben al blij dat ik weet wat 10² betekend.
 
Dan weet je vast ook wel wat 35² betekent in deze formule.
Was een eitje:thumbup:
Screenshot_20220527-094059_Calculator.jpg
 
Man, je moet jezelf wel écht geweldig vinden wil je jezelf keer op keer van zo'n kant laten zien. Volgens mij weet ik al met welk formule je enorm hoge IQ berekend is. IQ=mc², waarbij m = massa strict barbell curl en c = vetpercentage, volgens de BiNaS.
Bij het interview in de OP vroeg ik me al af, op welke geweldige data sets zeer specifieke adviezen en boude uitspraken zoals "4 keer per week trainen" en "hypertrofie door sets van 40 reps" gebaseerd waren. Blijkt dus bv. uit een onderzoek met welgeteld 18 proefpersonen, die in 2 maanden zeer opmerkelijke vorderingen maakten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook even een wetenschappelijke uitspraak doen:

Als je op de bank blijft hangen en niet traint, zul je geen spiergroei creëren
 
Bij het interview in de OP vroeg ik me al af, op welke geweldige data sets zeer specifieke adviezen en boude uitspraken zoals "4 keer per week trainen" en "hypertrofie door sets van 40 reps" gebaseerd waren. Blijkt dus bv. op een onderzoek met welgeteld 18 proefpersonen, die in 2 maanden zeer opmerkelijke vorderingen maakten.
Nee, jij zei dat het onzin is.
 
Ik zou ook even een wetenschappelijke uitspraak doen:

Als je op de bank blijft hangen en niet traint, zul je geen spiergroei creëren
Onnodig confronterend :(

Ik hanteer zelf dit systeem:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven