Fitness Seller

Dbol 40mg + test 500mg , first cycle (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gewoon 500 test en 250 npp. Niet moeilijker maken. Logische stap als je weinig last hebt van bijwerkingen door oestrogeen.
 
vriend, ik train nattie en ben sterker in bench en squads als jij op het einde van je kuur.
laatste kuur ( test 250 mg 40mg winstrol) die ik genomen had was minimaal 2.5 jaar geleden en heb sindsdien helemaal niet getrained doordat alle gyms dicht hadden.

ben pas 2 maanden weer aan het trainen en bench nu al meer als wat jij op het einde van je kuur aan kracht gewonnen hebt...en jij traint al 4 jaar? en je knalt gelijk 500mg test en 50 mg dbol erin als eerste kuur??
hoe kun je nou in godsnaam een kuur starten als je niet eens weet hoe je moet trainen???
je start je kuur bij een bench van 75 kg? na 4 jaar trainen?

iemand die nog nooit in zn leven getraind heeft zou al na een maandje ! 75 kg moeten kunnen drukken...en jij traint al 4 jaar.
wtf is dit?
maat....dit kan gewoon niet waar zijn!

p.s appart dat er niemand hier wat van zegt!!
 
Laatst bewerkt:
vriend, ik train nattie en ben sterker in bench en squads als jij op het einde van je kuur.
laatste kuur ( test 250 mg 40mg winstrol) die ik genomen had was minimaal 2.5 jaar geleden en heb sindsdien helemaal niet getrained doordat alle gyms dicht hadden.

ben pas 2 maanden weer aan het trainen en bench nu al meer als wat jij op het einde van je kuur aan kracht gewonnen hebt...en jij traint al 4 jaar? en je knalt gelijk 500mg test en 50 mg dbol erin als eerste kuur??
hoe kun je nou in godsnaam een kuur starten als je niet eens weet hoe je moet trainen???
je start je kuur bij een bench van 75 kg? na 4 jaar trainen?

iemand die nog nooit in zn leven getraind heeft zou al na een maandje ! 75 kg moeten kunnen drukken...en jij traint al 4 jaar.
wtf is dit?
maat....dit kan gewoon niet waar zijn!

p.s appart dat er niemand hier wat van zegt!!
Omdat het weinig te maken heeft met willen kuren voor spiermassa. sommigen beginnen (helaas) te vroeg met kuren
 
Omdat het weinig te maken heeft met willen kuren voor spiermassa. sommigen beginnen (helaas) te vroeg met kuren
ik vind dat als je na 4 jaar trainen , je bench max 75 kg is, dan moet je beter op ballet gaan.
ik bedoel kom op man...75 kg bench? na 4 jaar??? en da dianabol erin knallen met 500 mg test?
ik word echt boos als ik dit zo lees.
 
ik vind dat als je na 4 jaar trainen , je bench max 75 kg is, dan moet je beter op ballet gaan.
ik bedoel kom op man...75 kg bench? na 4 jaar??? en da dianabol erin knallen met 500 mg test?
ik word echt boos als ik dit zo lees.
Maak je niet druk.

Sommige doen aantal jaar circuit wat ze in de sportschool is opgegeven.
Vaak zit daar geen BP, Squats etc in.
 
ik vind dat als je na 4 jaar trainen , je bench max 75 kg is, dan moet je beter op ballet gaan.
ik bedoel kom op man...75 kg bench? na 4 jaar??? en da dianabol erin knallen met 500 mg test?
ik word echt boos als ik dit zo lees.
Gooi het eruit, mag wel. Praat erover en ontlast je hart!
 
Gooi het eruit, mag wel. Praat erover en ontlast je hart!

moeilijk, ik heb gisteren niet slapen kunnen omdat ik de hele nacht erover aan het piekeren was.
als ik mn hoofd naar rechts draaide, dacht ik aan Bench, draaide ik mn hoofd naar links, dacht ik aan Press...had ik mn hoofd recht in het midden, kwam 75 kg in mn gedachte....en zo de hele nacht door bench -press -75 kg
je wordt bedankt Bodybuildigambition!!!

p.s niet eens je naam klopt😂😂😂
 
moeilijk, ik heb gisteren niet slapen kunnen omdat ik de hele nacht erover aan het piekeren was.
als ik mn hoofd naar rechts draaide, dacht ik aan Bench, draaide ik mn hoofd naar links, dacht ik aan Press...had ik mn hoofd recht in het midden, kwam 75 kg in mn gedachte....en zo de hele nacht door bench -press -75 kg
je wordt bedankt Bodybuildigambition!!!

p.s niet eens je naam klopt😂😂😂
Interessant, wat droomde je nog meer en hoe gaat het met je buurman?
 
vriend, ik train nattie en ben sterker in bench en squads als jij op het einde van je kuur.
laatste kuur ( test 250 mg 40mg winstrol) die ik genomen had was minimaal 2.5 jaar geleden en heb sindsdien helemaal niet getrained doordat alle gyms dicht hadden.

ben pas 2 maanden weer aan het trainen en bench nu al meer als wat jij op het einde van je kuur aan kracht gewonnen hebt...en jij traint al 4 jaar? en je knalt gelijk 500mg test en 50 mg dbol erin als eerste kuur??
hoe kun je nou in godsnaam een kuur starten als je niet eens weet hoe je moet trainen???
je start je kuur bij een bench van 75 kg? na 4 jaar trainen?

iemand die nog nooit in zn leven getraind heeft zou al na een maandje ! 75 kg moeten kunnen drukken...en jij traint al 4 jaar.
wtf is dit?
maat....dit kan gewoon niet waar zijn!

p.s appart dat er niemand hier wat van zegt!!
Je woorden maken jezelf belachelijk. Je oordeelt op basis van niks. Als jij écht zo veel weet en jezelf zo mooi en sterk vindt, wat ik uit je ego betwijfel, weet je dat bodybuilding een persoonlijke route is en elk lichaam anders werkt en reageert. Wanneer ik 4 jaar geleden begon woog ik 50kg en had zwaar ondergewicht met een lengte van 182cm. Niemand die mij verteld dat ik niet weet wat ik doe of waar ik het over heb. Ik weet mijn kennis, techniek en vaardigheden beter dan ieder. Ik ben nu 4 weken uit de kuur en zit nog steeds op hetzelfde gewicht en heb nog steeds dezelfde kracht als in een kuur.

Je geeft zelf toe dat je enorm inconsistent bent, omdat je pas na 2 maanden weer aan het trainen bent. Ik vind dat nogal veel over jouw doorzettingsvermogen zeggen. Je zegt veel maar laat niks weten. Veel woorden, weinig eerlijkheid en daden. Je verteld niet eens je leeftijd. De bench is mijn zwakste oefening. Ik denk dat een diepe back squat van 140kg op reps goed is voor iemand met 4 jaar trainingservaring waarin een lockdown & blessure inzitten.

En naast alles, hoe incompleet je argument ook is, verbaast het me weer dat sommige leden als jij het leuk vinden om mensen belachelijk te maken en te demotiveren. En mocht je zelfs nog op letters wil afkraken, mag je jezelf meerdere Nederlands lessen cadeau geven.

Ik vind dit soort reacties altijd onrespectvol en nutteloos.
 
Laatst bewerkt:
Je woorden maken jezelf belachelijk. Je oordeelt op basis van niks. Als jij écht zo veel weet en jezelf zo mooi en sterk vindt, wat ik uit je ego betwijfel, weet je dat bodybuilding een persoonlijke route is en elk lichaam anders werkt en reageert. Wanneer ik 4 jaar geleden begon woog ik 50kg en had zwaar ondergewicht met een lengte van 182cm. Niemand die mij verteld dat ik niet weet wat ik doe of waar ik het over heb. Ik weet mijn kennis, techniek en vaardigheden beter dan ieder. Ik ben nu 4 weken uit de kuur en zit nog steeds op hetzelfde gewicht en heb nog steeds dezelfde kracht als in een kuur.

Je geeft zelf toe dat je enorm inconsistent bent, omdat je pas na 2 maanden weer aan het trainen bent. Ik vind dat nogal veel over jouw doorzettingsvermogen zeggen. Je zegt veel maar laat niks weten. Veel woorden, weinig eerlijkheid en daden. Je verteld niet eens je leeftijd. De bench is mijn zwakste oefening. Ik denk dat een diepe back squat van 140kg op reps goed is voor iemand met 4 jaar trainingservaring waarin een lockdown & blessure inzitten.

En naast alles, hoe incompleet je argument ook is, verbaast het me weer dat sommige leden als jij het leuk vinden om mensen belachelijk te maken en te demotiveren. En mocht je zelfs nog op letters wil afkraken, mag je jezelf meerdere Nederlands lessen cadeau geven.

Ik vind dit soort reacties altijd onrespectvol en nutteloos.
"mag je jezelf meerdere Nederlands lessen cadeau geven."

"Wanneer ik 4 jaar geleden begon"

TOEN! niet wanneer !! 😂😂😂
-------------------------

"Ik weet mijn kennis"

ik KEN mijn kennis!!
-------------

."Ik ben nu 4 weken uit de kuur en zit nog steeds op hetzelfde gewicht en heb nog steeds dezelfde kracht als in een kuur."

je bent 4 weken uit je kuur van 500 mg test en 50 mg dbol en je hebt geen kracht moeten inleveren?
en dat vindt jij stoer en appart?
je bencht op het einde van je kuur 100kg 😂😂😂
als je GELUK hebt, ga je die 100kg behouden, omdat je dat als natty zou moeten kunnen drukken, als je uit je kuur bent dan komt je lichaam namelijk weer ( hopelijk) op je normale testosteron waarde.
als je pech hebt....dan van je zwaar terug...eens kijken hoe snel je lichaam zich weer herpakt!
het is nu aan jou om minder setjes te doen maar aantal kg wat je gedrukt hebt per oefening , te blijven drukken of trekken, ligt eraan welke oefening natuurlijk.
minder sets omdat je lichaam dezelfde aantal sets als toen je midden in je kuur was, niet aankan.
ga je probleme krijgen met herstellen tussen de dagen door, zou ik normaak grsproken zeggen.
maar in jouw geval denk ik dat je gewoon dezelfde aantal sets gewoon kunt blijven doen.
zou moeten kunnen met 100 kg bench en 140 kg squats
 
Laatst bewerkt:
Deze uitspraak zegt al genoeg over jouw denkvermogen
ik vind van niet hoor.....75 kg is NIETS, als je gewoon normaal eet.
maar ok jullie hebben gelijk......het is heel normaal als je bench na 4 jaar 75kg is.
en als 1e kuurtje 500mg testo met dbol te mixen....2 natte compounds 😂.
waarom dbol als je 500 mg al in je kuurtje hebt ALS EERSTE KUURTJE?
had je nou 500mg test en 50 mg winstrol gedaan,dan zou ik dat een beetje kunnen begrijpen...
ma goed, ieder voor zich en god voor ons allen....doe waar je lekker zin in hebt...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven