Fitness Seller

Spambod's kuurlog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Door jou dadels beginnen eten en dat is idd verslavend :o eet je zo 200gram van op

Je moet eens rijstvlokken/cream of rice/desnoods gewone rijst met dadels en amandelpasta proberen. Eet ik af en toe als pwo meal. Als je niet oppast eet je zo 1000+ kcal:hahaha:
 
Ook idolaat en roomboter bevatten nog lactose. Als je echt gevoelig bent kan je ook hiervan last hebben (ervaring mee...)

Denk ook eens aan andere eiwit bronnen. Tempe, tahoe, rijst/hennep proteïne poeder, eiwitrijke bronnen zoals peulvruchten (weet niet of dat een optie is) bonen (wit rood bruin zwart etc) linzen, kikkererwten, eventueel maïs. Of edelgist vlokken oid.
Eventueel ondanks je bulk toch champignons of paddestoelen (heb je ook gedroogd). Simpele witvis?
 
Door jou dadels beginnen eten en dat is idd verslavend :o eet je zo 200gram van op
Ik heb donderdag dadels in chocolade gehaald haha die zijn helemaal gevaarlijk
 
Ook idolaat en roomboter bevatten nog lactose. Als je echt gevoelig bent kan je ook hiervan last hebben (ervaring mee...)

Denk ook eens aan andere eiwit bronnen. Tempe, tahoe, rijst/hennep proteïne poeder, eiwitrijke bronnen zoals peulvruchten (weet niet of dat een optie is) bonen (wit rood bruin zwart etc) linzen, kikkererwten, eventueel maïs. Of edelgist vlokken oid.
Eventueel ondanks je bulk toch champignons of paddestoelen (heb je ook gedroogd). Simpele witvis?
Havermout bevat ook nog wel redelijk wat eiwitten trouwens
 
Havermout bevat ook nog wel redelijk wat eiwitten trouwens
Evenals boekweit (hele en als vlokken) speltvlokken, roggevlokken etc.
Zaden zoals pompoenpitten, zonnebloempitten, sesamzaad en noten ook. Maar dan heb je ook weer meer vetten. Op zich in een bulk geen probleem lijkt me.
 
Mogelijk reageer je slecht op melkeiwitten in plaats van de melksuikers(lactose). Had je in het verleden strikt het fodmap dieet geprobeerd zoals het hoort of een soort eigen versie daarvan? Heb je wel eens daarover zien posten geloof ik in t verleden.
 
Als noodgreep kun je altijd nog kip in de blender gooien. Heb 't laatst eens geprobeerd en eerlijk is eerlijk, het is niet eens heel smerig.

Of anders gewoon vloeibaar ei eiwit kopen. Mensen maken er hele gerechten mee, ik drink 't gewoon zo uit de fles.
 
Is dat egg protein wat? Als ik de voedingswaarden bij elkaar optel kom ik niet op 100 gram uit, waar bestaat de rest uit? 't product opzich klinkt wel goed.
Vocht, net als alle eiwitpoeders (kortingcode is van de 1e twee producten)
 
Ik heb een keer beef protein geprobeerd en daar kreeg ik de gekste maagzuur klachten van. Egg protein lijkt me ook tricky. Ik kan de ei-scheten al ruiken als ik er alleen maar aan denk.
 
Ik heb een keer beef protein geprobeerd en daar kreeg ik de gekste maagzuur klachten van. Egg protein lijkt me ook tricky. Ik kan de ei-scheten al ruiken als ik er alleen maar aan denk.
Wat je ruikt zijn die van mij, die waaien overal heen :laugh:
 
Ik heb een keer beef protein geprobeerd en daar kreeg ik de gekste maagzuur klachten van. Egg protein lijkt me ook tricky. Ik kan de ei-scheten al ruiken als ik er alleen maar aan denk.
Haha, ik heb 2 potten egg protein gehad en m'n vriendin smeekte me om op te houden met dat spul om de vieze scheten de hele dag.
 
haha lekkere scheten zijn dat :D
 
Tijd voor weer eens een update…

Opzich gaat het allemaal nog heel goed. Ik heb mijn trainingen een paar weken geleden iets aangepast en dat bevalt tot nu toe zeer goed. Ik ben o.a. op key movements weer met top sets en back off sets gaan werken en heb ook het totale volume een beetje verlaagd. Ik heb bijvoorbeeld nu al 3 chest workouts achterelkaar best dikke strenght gains gemaakt dus het werkt tot nu toe goed. En het is bovenal gewoon verfrissend om iets “nieuws” te doen qua training eens in de zoveel tijd.

Merk wel dat zodra ik zwaarder ga op lower body oefeningen ik vrij snel last van me linkerknie krijg en ook voelde ik laatst tijdens de topset op hack squats een soort verrekking in mijn glute. Een paar dagen nadien met een pijnlijke en stramme glute rondgelopen. Nog nooit eerder zo tijdens een set direct wat gevoeld in een spier. Dat zijn toch van die dingetjes die mij een beetje weerhouden van HIT / low volume / progressive overload blabla. De vraag is niet OF je een blessure krijgt, maar wanneer. Maar okay… een gewaarschuwd mens telt voor 2!


Calories zitten nu al een paar weken op 5000TD/4000NTD.

Bijgaand een foto van vanochtend. Het is niet echt een picca die mijn fysiek eer aandoet, maar ik post hem puur om mijn huidige shape / bodyfat een beetje te laten zien. Dit is met 105,0kg vanochtend, 12kg meer dan op het begin van mijn bulk, lol. Voor mijn gevoel heb ik best wel gekke gains gemaakt de afgelopen periode. Komt natuurlijk voornamelijk door de gear en het vocht, maar alles is zo rond en vol zoals het nog nooit geweest is. Ik begin ook eindelijk een beetje thicc te worden voor mijn gevoel, dus niet alleen breed van links naar rechts, maar ook wat dikker van voor naar achter door de chest / back gains, maar ook side leg etc.

Wat vinden jullie? Begin ik echt een beetje sloppy te worden en moet ik alles maar laten zoals het nu is om niet nog dikker te worden, of zouden jullie de laatste 3-4 weken nog calories een klein beetje uppen en nog zo veel mogelijk proberen te gainen? Keep in mind dat ik sinds deze week ook gear nog even verhoogd heb met 150mg test…
 

Bijlagen

  • DC550803-F912-41DE-A713-12455B598B8D.jpeg
    DC550803-F912-41DE-A713-12455B598B8D.jpeg
    118,7 KB · Weergaven: 127
Plak er nog eens 10kg op en kom dan terug met de vraag of je sloppy bent lol.
 
Back
Naar boven