AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

Goedenavond mannen 💪🏽,

Wil over 3 maanden me tweede Cycle beginnen. Twijfel over een test only of test e + winstrol erbij. De bedoeling is gewoon clean door de zomer heen bulken. Wat raden jullie mij aan winstrol erbij of niet?

Wat raden jullie mij aan kwa naalden voor me test e? Waar kan je ze het best halen? Welke plek is het beste om te zetten? En alle algemene informatie en tips zijn altijd welkom. Heb al veel onderzoek gedaan, maar hoor het liefst van de echte ervaren zetters onder ons!

Groetjes 💪🏽
Winny doet echt wonderen in een cut kuur. Niet in een bulk kuur. Gewoon bij test houden. Glutes doe ik Blauwe naald. Schouders 25G oranje naald. Je moet dit gewoon groot inkopen bij een online apotheker. Vergeet niet de opzuignaalden mee te bestellen. Clean hangt af van je dieet. Hoe gezond en hoe hoog jouw calorieën zijn
 
Winny doet echt wonderen in een cut kuur. Niet in een bulk kuur. Gewoon bij test houden. Glutes doe ik Blauwe naald. Schouders 25G oranje naald. Je moet dit gewoon groot inkopen bij een online apotheker. Vergeet niet de opzuignaalden mee te bestellen. Clean hangt af van je dieet. Hoe gezond en hoe hoog jouw calorieën zijn
Denk dat zijn kuur er al op zit ondertussen 😂

o, nee hij wil nu ongeveer starten.
25G 16mm kan ook in je quads
 
Back
Naar boven