Fitness Seller

2e kuur advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnino

Novice
Lid geworden
16 aug 2020
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Een tijdje geleden heb ik succesvol een eerste kuur afgerond. Deze bestond uit 350 mg test-E voor 16 weken.

Nu ben ik stilletjes aan m'n research aan het doen voor een tweede kuur. Maar een klein beetje advies kan zeker handig zijn!

Bedoeling is om een 'bulk cycle' samen te stellen. Bestaande uit een 'base' van Test-E (350-400mg/week)

Is er 'nood' aan een tweede compound? Of zou dit ook al volstaan als tweede kuur? Aangezien er geen competition aankomt denk ik dat veel compounds niet bepaald nodig zijn.

Graag jullie advies/meningen gewenst.
 
Als je eerste kuur je beviel kan je het volgens mij gewoon weer opnieuw doen.
Gebruik je hcg? Dit kan wel een goede toevoeging zijn.
 
Een tijdje geleden heb ik succesvol een eerste kuur afgerond. Deze bestond uit 350 mg test-E voor 16 weken.

Nu ben ik stilletjes aan m'n research aan het doen voor een tweede kuur. Maar een klein beetje advies kan zeker handig zijn!

Bedoeling is om een 'bulk cycle' samen te stellen. Bestaande uit een 'base' van Test-E (350-400mg/week)

Is er 'nood' aan een tweede compound? Of zou dit ook al volstaan als tweede kuur? Aangezien er geen competition aankomt denk ik dat veel compounds niet bepaald nodig zijn.

Graag jullie advies/meningen gewenst.
Met deze stats nog ?
Lengte 1m87
Massa 82kg
Vetpercentage 14%
 
Met deze stats nog ?
Lengte 1m87
Massa 82kg
Vetpercentage 14%
Stats zijn omhoog gegaan tot 85 kg (net gewogen dus kan schommelen t.o.v. morning weight). Vetpercentage zal net iets hoger liggen maar zeker geen 20 procent.
 
Stats zijn omhoog gegaan tot 85 kg (net gewogen dus kan schommelen t.o.v. morning weight). Vetpercentage zal net iets hoger liggen maar zeker geen 20 procent.
Zou eerst gaan cutten/afvallen voor je gaat bulken !
(in bulk kun je 200mg deca toevoegen aan 375mg test EW)
 
Cutten tot 10% en daarna 350 test 200 primo.

Low risk steroid. Geen last van de bloat die je van bijvoorbeeld een nandrolone wel kunt hebben.
 
Cutten tot 10% en daarna 350 test 200 primo.

Low risk steroid. Geen last van de bloat die je van bijvoorbeeld een nandrolone wel kunt hebben.
Enige dat kut is met primo is dat de raws zo duur zijn. Dhb is ook wel een goed alternatief toch?
 
Enige dat kut is met primo is dat de raws zo duur zijn. Dhb is ook wel een goed alternatief toch?
Ja maar op 200mg lachen we om die prijs toch?
Zelf geen ervaring met dhb dus dan raad ik het ook niet aan. Zie trouwens ook geen reden om voor zo’n exotische compound te gaan als primo gewoon z’n werk doet. Is ook veel meer onderzoek naar primo gedaan.

Daarnaast lees ik veel over pip en immuunrespons op de compound? Of wellicht op de oplosmiddelen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat je vial niet crasht
 
Enige dat kut is met primo is dat de raws zo duur zijn. Dhb is ook wel een goed alternatief toch?
Nou, zooo duur is 10gram nou ook niet toch
 
Waarom zou je een beginner aanraden om te gaan experimenteren met meuk zoals DHB :o

Het wiel is al uitgevonden. Primo, masteron, deca, boldenone… Lees jezelf in over elke compound en kies vervolgens wat jou het meest aanspreekt.

Al zou ik persoonlijk gewoon bij test only blijven, misschien 500mg ofzo.
 
primo is gewoon duur, en niet iedereen is een slowcooker.(home brewer)

arnino Wat denk je er zelf van ?
 
Laatst bewerkt:
Ja maar op 200mg lachen we om die prijs toch?
Zelf geen ervaring met dhb dus dan raad ik het ook niet aan. Zie trouwens ook geen reden om voor zo’n exotische compound te gaan als primo gewoon z’n werk doet. Is ook veel meer onderzoek naar primo gedaan.

Daarnaast lees ik veel over pip en immuunrespons op de compound? Of wellicht op de oplosmiddelen die nodig zijn om ervoor te zorgen dat je vial niet crasht
Vaak krijg je geen primo maar boldenone of masteron.
 
Persoonlijk vind ik Deca een fijne compound om toe te voegen, zeker in een bulk.

Ik gebruik er altijd HCG naast en heb ook altijd een AI zoals examestane in huis. En een nakuur uiteraard.

Als 2e kuur zou ik het een beetje daarbij houden, er zijn ook bijkomende voordelen om er een DHT(derivaat) aan toe te voegen, maar dat word misschien een beetje veel voor een 2e kuur... als je het toch per se wilt, dan z.n. een lage dosis proviron.
 
Dag Iedereen,

Bedankt voor de reacties! Momenteel lijkt primo of deca me een volwaardige aanvulling bij een test base.

HCG alsook nakuur zijn uiteraard voorhanden.
Ik zou me inderdaad even moeten inlezen i.v.m. de pros en cons van deca vs primo.
Wat zijn jullie persoonlijke ervaringen met deze compounds?
 
  • Like
Waarderingen: 777
Dag Iedereen,

Bedankt voor de reacties! Momenteel lijkt primo of deca me een volwaardige aanvulling bij een test base.

HCG alsook nakuur zijn uiteraard voorhanden.
Ik zou me inderdaad even moeten inlezen i.v.m. de pros en cons van deca vs primo.
Wat zijn jullie persoonlijke ervaringen met deze compounds?
Heb je miss een huidige fysiek foto, vanuit daar is het makkelijk om advies te geven.
 
Ik vond qua sides 250 test 500 primo beter dan 250 test 250 npp 200 primo.
Met npp in de mix duidelijk meer vocht.
En nandrolone aromatiseert ook dus als je daar gevoelig voor bent kun je die beter vermijden.
 
Een tijdje geleden heb ik succesvol een eerste kuur afgerond. Deze bestond uit 350 mg test-E voor 16 weken.

Nu ben ik stilletjes aan m'n research aan het doen voor een tweede kuur. Maar een klein beetje advies kan zeker handig zijn!

Bedoeling is om een 'bulk cycle' samen te stellen. Bestaande uit een 'base' van Test-E (350-400mg/week)

Is er 'nood' aan een tweede compound? Of zou dit ook al volstaan als tweede kuur? Aangezien er geen competition aankomt denk ik dat veel compounds niet bepaald nodig zijn.

Graag jullie advies/meningen gewenst.
Zal je nog een optie geven als je vetp. verlaagd is.
week 1-12 375mg Test E (2x .75ml)
week 12-16 500mg Test E (2x 1ml)
 
  • Like
Waarderingen: 777
Zal je nog een optie geven als je vetp. verlaagd is.
week 1-12 375mg Test E (2x .75ml)
week 12-16 500mg Test E (2x 1ml)
Zonder tweede compound dan?
 
Back
Naar boven