XXL Nutrition

3e kuurvoorstel: test+mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mmh dat is ook een optie om nu naturel te gaan cutten voor 2 maand en dan cycle voor leanbulk. Of wat Bullshark zegt om de eerste 4 weken te gaan cutten in de kuur. Wat ik absoluut niet wil is om nu voor de zomer flink te bulken met een cycle en op 14%+ eindigen. Stats zijn atm: 183cm, 84,5kg 11-12%. Zal een foto bijvoegen, misschien geeft dat een beter beeld.

Mocht ik de eerste 4 weken gaan cutten tijdens de kuur, kan ik dan het beste de doseringen 12 weken op 250/200 test/mast houden? of de test na 4 weken verhogen naar 500mg?
 
Foto is van afgelopen weekend net na eencheatmeal:rolleyes:. Dus wel wat bloat haha. Maar geeft wellicht wat beter beeld voor een goed advies.

F25C6B3B-9359-47F6-A9E3-B78DD12BD410.png
 
mmh dat is ook een optie om nu naturel te gaan cutten voor 2 maand en dan cycle voor leanbulk. Of wat Bullshark zegt om de eerste 4 weken te gaan cutten in de kuur. Wat ik absoluut niet wil is om nu voor de zomer flink te bulken met een cycle en op 14%+ eindigen. Stats zijn atm: 183cm, 84,5kg 11-12%. Zal een foto bijvoegen, misschien geeft dat een beter beeld.

Mocht ik de eerste 4 weken gaan cutten tijdens de kuur, kan ik dan het beste de doseringen 12 weken op 250/200 test/mast houden? of de test na 4 weken verhogen naar 500mg?
Je hoeft niet te verhogen, kan wel. 14% zal hoofdzakelijk aan je voeding liggen.
 
mmh dat is ook een optie om nu naturel te gaan cutten voor 2 maand en dan cycle voor leanbulk. Of wat Bullshark zegt om de eerste 4 weken te gaan cutten in de kuur. Wat ik absoluut niet wil is om nu voor de zomer flink te bulken met een cycle en op 14%+ eindigen. Stats zijn atm: 183cm, 84,5kg 11-12%. Zal een foto bijvoegen, misschien geeft dat een beter beeld.

Mocht ik de eerste 4 weken gaan cutten tijdens de kuur, kan ik dan het beste de doseringen 12 weken op 250/200 test/mast houden? of de test na 4 weken verhogen naar 500mg?
Zo te zien wel prima basis man.
Ik zou nu de cut inzetten en over een maandje beginnen met gear.
Dan kun je inderdaad voor die laatste %-jes een week of vier cutten op 250 test 200 mast.
Vervolgens in twee weken tijd terug opbouwen naar je nieuwe onderhoud.
Dan nog een week of 10 door op 375 test 200 mast. Dat zou ik doen.

En persoonlijk zou ik mast vervangen door primo
 
Zo te zien wel prima basis man.
Ik zou nu de cut inzetten en over een maandje beginnen met gear.
Dan kun je inderdaad voor die laatste %-jes een week of vier cutten op 250 test 200 mast.
Vervolgens in twee weken tijd terug opbouwen naar je nieuwe onderhoud.
Dan nog een week of 10 door op 375 test 200 mast. Dat zou ik doen.

En persoonlijk zou ik mast vervangen door primo
Thanks, toch besloten om het op deze manier aan te pakken. De laatste 8-10 weken van de cycle ga ik dan leanbulken om massa terug te winnen en proberen zo droog mogelijk te blijven.

primo wil ik voor een evt. latere kuur gebruiken. Mast beviel vorige keer namelijk erg goed.
 
Succes, dat gaat wel lukken denk ik. :flexbiceps:
 
Thanks, toch besloten om het op deze manier aan te pakken. De laatste 8-10 weken van de cycle ga ik dan leanbulken om massa terug te winnen en proberen zo droog mogelijk te blijven.

primo wil ik voor een evt. latere kuur gebruiken. Mast beviel vorige keer namelijk erg goed.
En... is dit de aanpak geworden? Ben wel benieuwd naar de resultaten bij dit schema.
 
En... is dit de aanpak geworden? Ben wel benieuwd naar de resultaten bij dit schema.
Yes, heb de afgelopen 2 maand iets onder onderhoud gegeten en ga daar nu nog 4 weken mee door. zit nu op 82.5kg / 10-11% bf op circa 2900kcal per dag.

Ben afgelopen maandag gestart met de cycle😁:

wk1-4: test 250mg
wk1-4 mast 200mg

week 4-12: test 375mg
week 4-12 mast 200mg

Na de 4e week kcal langzaam opbouwen en clean bulken om wat verloren massa terug te winnen. Resultaten zal ik delen.
 
Yes, heb de afgelopen 2 maand iets onder onderhoud gegeten en ga daar nu nog 4 weken mee door. zit nu op 82.5kg / 10-11% bf op circa 2900kcal per dag.

Ben afgelopen maandag gestart met de cycle😁:

wk1-4: test 250mg
wk1-4 mast 200mg

week 4-12: test 375mg
week 4-12 mast 200mg

Na de 4e week kcal langzaam opbouwen en clean bulken om wat verloren massa terug te winnen. Resultaten zal ik delen.
hoezo doe je dit kuurtje niet incl. een lage dosis tren?
 
hoezo doe je dit kuurtje niet incl. een lage dosis tren?
Omdat hij weet dat dit helemaal niet nodig is met zijn doelen. Hij pakt het verstandig aan. En zo nog duizend triljard redenen.
 
precies, hou het gewoon bij test en mast deze kuur. met goede voeding + havermout valt daar voldoende uit te halen. :rolleyes:
 
Back
Naar boven