Fitness Seller

3e kuurvoorstel: test+mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yes, heb de afgelopen 2 maand iets onder onderhoud gegeten en ga daar nu nog 4 weken mee door. zit nu op 82.5kg / 10-11% bf op circa 2900kcal per dag.

Ben afgelopen maandag gestart met de cycle😁:

wk1-4: test 250mg
wk1-4 mast 200mg

week 4-12: test 375mg
week 4-12 mast 200mg

Na de 4e week kcal langzaam opbouwen en clean bulken om wat verloren massa terug te winnen. Resultaten zal ik delen.
Succes en ik volg!
Week 1 - 4 lagere hoeveelheid test vanwege?
 
Ik zou elke 4 weken gear een beetje verhogen. Dan heb je gedurende heel je cycle stijgende bloedwaarden en dat is imo beter dan wanneer je na een x-aantal weken op een plateau terechtkomt en daar blijft. Net als voeding en training is gear ook iets wat progressief moet zijn.

Bijvoorbeeld:
1-4 200 test 200 mast
5-8 400 test 200 mast
9-12 600 test 200 mast

Zoiets.
 
Yes, heb de afgelopen 2 maand iets onder onderhoud gegeten en ga daar nu nog 4 weken mee door. zit nu op 82.5kg / 10-11% bf op circa 2900kcal per dag.

Ben afgelopen maandag gestart met de cycle😁:

wk1-4: test 250mg
wk1-4 mast 200mg

week 4-12: test 375mg
week 4-12 mast 200mg

Na de 4e week kcal langzaam opbouwen en clean bulken om wat verloren massa terug te winnen. Resultaten zal ik delen.
Starten op 250mg heeft niet veel nut, pak gewoon gelijk 375mg en na 8 weken naar 500mg. Je zegt dat je nog op laag Kcals doorgaat, dan kun je mooi de 4 weken al op 375mg gaan, en als je je Kcals verhoogd ook nog week of 4. Het duurt een week of 8 voor je Test geheel zijn werk doet, dan kun je lekker gaan verhogen naar 500mg EW. verder zou ik de boel oprekken naar week of 16 ipv 12.
(mast week 6-10 200mg, 10-16 300mg)
 
Starten op 250mg heeft niet veel nut, pak gewoon gelijk 375mg en na 8 weken naar 500mg. Je zegt dat je nog op laag Kcals doorgaat, dan kun je mooi de 4 weken al op 375mg gaan, en als je je Kcals verhoogd ook nog week of 4. Het duurt een week of 8 voor je Test geheel zijn werk doet, dan kun je lekker gaan verhogen naar 500mg EW. verder zou ik de boel oprekken naar week of 16 ipv 12.
(mast week 6-10 200mg, 10-16 300mg)

Test begint gewoon vanaf dag 1 zijn werk te doen. Het duurt ook lang geen 8 weken voordat je peak levels bereikt.
 
Starten op 250mg heeft niet veel nut, pak gewoon gelijk 375mg en na 8 weken naar 500mg. Je zegt dat je nog op laag Kcals doorgaat, dan kun je mooi de 4 weken al op 375mg gaan, en als je je Kcals verhoogd ook nog week of 4. Het duurt een week of 8 voor je Test geheel zijn werk doet, dan kun je lekker gaan verhogen naar 500mg EW. verder zou ik de boel oprekken naar week of 16 ipv 12.
(mast week 6-10 200mg, 10-16 300mg)
Joh hij zou nog op 250 test only kunnen cutten om spiermassa vast te houden. Hoezo geen nut lol.
 
Joh hij zou nog op 250 test only kunnen cutten om spiermassa vast te houden. Hoezo geen nut lol.
Je kunt ook 12 weken 250mg Test E en mast E pakken. Of je daar goed resultaat op behaald is wat anders
 
Je kunt ook 12 weken 250mg Test E en mast E pakken. Of je daar goed resultaat op behaald is wat anders
Ja maar dat voorstel doet ook helemaal niemand hè. 250mg nutteloos noemen is gewoon achterlijk als je denkt vanuit iemand die daarvoor off was.
 
Ja maar dat voorstel doet ook helemaal niemand hè. 250mg nutteloos noemen is gewoon achterlijk als je denkt vanuit iemand die daarvoor off was.
Het gaat om zijn gehele systeem/voorstel. zgn kickstart van 250mg heb je weinig aan.
maar respecteer jouw mening, maar ik heb daar andere gedachte over.
 
Het gaat om zijn gehele systeem/voorstel. zgn kickstart van 250mg heb je weinig aan.
maar respecteer jouw mening, maar ik heb daar andere gedachte over.
Het is dan ook geen kickstart, maar een rustige start waar behouden van massa het doel is. 250 test icm 200 mast is dan ruim voldoende om te cutten.
Of je de rest van de kuur dan op 375 test moet gaan zitten hangt een beetje af van de progressie die je maakt. Nog eens verhogen zoals je voorstelt kan natuurlijk altijd.

Blijkbaar hebben we een andere filosofie.
Ik neem het liefst zo min mogelijk van die rotzooi.
 
Het is dan ook geen kickstart, maar een rustige start waar behouden van massa het doel is. 250 test icm 200 mast is dan ruim voldoende om te cutten.
Of je de rest van de kuur dan op 375 test moet gaan zitten hangt een beetje af van de progressie die je maakt. Nog eens verhogen zoals je voorstelt kan natuurlijk altijd.

Blijkbaar hebben we een andere filosofie.
Ik neem het liefst zo min mogelijk van die rotzooi.
Waarom like je dan een bericht waar iemand zelfs 600mg test aangeeft ?
aantal weken test op 500mg en mast 200/300 is ook niet echt veel.
je adviseert zelf nog 375 test 300 mast 200 deca. In ander topic. Verder is zijn cut alleen de 1e 4 weken van deze kuur.
 
Succes en ik volg!
Week 1 - 4 lagere hoeveelheid test vanwege?
Eerste 4 weken nog aan het cutten om hopelijk net wat droger uit de kuur te komen. test 250 leek me daarvoor voldoende. Dan langzaam de calorieën en doseringen verhogen vanaf week 5 voor een cleanbulk
 
Ik zou elke 4 weken gear een beetje verhogen. Dan heb je gedurende heel je cycle stijgende bloedwaarden en dat is imo beter dan wanneer je na een x-aantal weken op een plateau terechtkomt en daar blijft. Net als voeding en training is gear ook iets wat progressief moet zijn.

Bijvoorbeeld:
1-4 200 test 200 mast
5-8 400 test 200 mast
9-12 600 test 200 mast

Zoiets.
thanks voor je advies. In week 9 maar even kijken wat de progressie is/ eventuele bijwerkingen en zal dan zeker overwegen om de test te verhogen van 375 > 500. in mijn 2e kuur ging ik namelijk ook erg goed op 500 test 200 mast
 
Waarom like je dan een bericht waar iemand zelfs 600mg test aangeeft ?
aantal weken test op 500mg en mast 200/300 is ook niet echt veel.
je adviseert zelf nog 375 test 300 mast 200 deca. In ander topic. Verder is zijn cut alleen de 1e 4 weken van deze kuur.
Ik zeg letterlijk: ‘Nog eens verhogen zoals je voorstelt kan natuurlijk altijd.’
Je doet niets verkeerd met wat lager beginnen.

Dat advies is voor een ander persoon en heeft niets met dit topic te maken.
Lijkt me ook geen enorm hoge dosering.
Zelf zou ik daar niet in een keer op gaan, maar langzaam opbouwen.
 
thanks voor je advies. In week 9 maar even kijken wat de progressie is/ eventuele bijwerkingen en zal dan zeker overwegen om de test te verhogen van 375 > 500. in mijn 2e kuur ging ik namelijk ook erg goed op 500 test 200 mast
Gewoon doen waar jezelf het lekkerst bij voelt en achter staat.
na 4 weken test verhogen van 250 naar 375 vind ik zonde, net of je dan spijt hebt zo laag te zijn begonnen.
 
Back
Naar boven