XXL Nutrition

massa (bulk) kuur advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymRick

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 jun 2022
Berichten
254
Waardering
778
Hi allemaal,

Na heel lang zonder account van alles meegelezen te hebben is het tijd om zelf ook eens iets te posten.
Ik doe al een jaar of 5 aan krachttraining en zou heel graag in de toekomst het podium een keer opstappen, maar wel wanneer ik echt tevreden ben over mijn fysiek.

Vorig jaar heb ik een kuurtje afgerond bestaande uit 375mg test-e + 300mg mast. (12 weken). pct nolva 20mg ed.
Tevreden over de resultaten, heb er achteraf zo'n 5kg aan overgehouden.

Nu is het plan om een kuurtje in een goede surplus te gaan doen om zo veel mogelijk kwaliteit massa aan te komen, nu snap ik dat dat voornamelijk natuurlijk ook met het dieet te maken heeft.
Qua dieet heb ik geen zorgen, ik weet dat ik geen problemen heb hier strict mee te zijn om zo veel mogelijk progressie te boeken.
Nu ben ik niet helemaal zeker of ik de test in de volgende kuur weer op 375mg zal houden of toch te verhogen naar bijv 500mg? zoals ik zei ben ik niet ontevreden over de vorige resultaten maar is meer altijd welkom.
Ook dacht ik eraan om 200-250mg deca toe te voegen, dit lijkt mij genoeg toch? of raden jullie een andere compound aan in een dergelijke kuur?

Na de aankomende kuur ga ik door op 125mg test-e per week tot de volgende blast weer is gepland. Uiteraard worden er vooraf, tussen en na de kuur + in de cruise periode bloedtesten gedaan.
Heb er goed over nagedacht en besloten dus geen pct te doen en niet off te gaan dit keer.

kuur staat op de planning ergens begin sep indien ik tegen die tijd een goede source heb.
van plan om 12-14 weken te kuren. Wil dit ook zeker gaan loggen lijkt me leuk om een keer te doen mocht daar animo voor zijn. Met foto's, maakt me geen reet uit of mensen met herkennen. Tegenwoordig is het helemaal niet zo erg meer toch? :D