AndroidHealthClinic

skinny boy 48kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hey iedereen ik doe nu al 1 maand fitness ben 48kg en 21 jaar ik wil graag men 1ste kuur zetten ik wil groot en gespierd worden heb een bulk schema van 3000kcal waar ik aan ga beginne

ik wil met deze kuur beginne
Week 1-4: Dianabol 40 mg per dag
Week 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg per week
Week 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg per week
Week 13-16: Nolvadex 20 mg per dag


of best beginne met 500mg testo om te kijken hoe anabolen reageren bij mij?

men doel is om breed te worden ik heb een dun lichaam en een groot hoofd heb een groot lichaam nodig
dus wat raden jullie me aan op 1 julie wil ik beginne kuuren
Hey, Lees dit eerst eens door met je idiote plannen !!

 
Ga nou maar eens een half jaar keihard trainen en goed eten en slapen
 
Jens, als je nu een sulletje bent, ben je straks een sulletje die denkt dat die alpha is door een geleend hormoonstelsel. Tenminste, zo blijkt uit de mening van een wijze oude man op dit forum.
 
Jens, als je nu een sulletje bent, ben je straks een sulletje die denkt dat die alpha is door een geleend hormoonstelsel. Tenminste, zo blijkt uit de mening van een wijze oude man op dit forum.
Can confirm, is bij mij ook gebeurd.
 
nja dood gaan we allemaal vroeg of laat wil er liever goed uit zien dan een snul te zijn
Die anabolen gaan niets doen voor je als je nu als naturel al niet genoeg kan eten
 
dus als ik 3000kcal eet en kort en zwaar train dan mag ik resultaat verwachten?
Calorieën is een goed startpunt, bijsturen ahv weegschaal. Mikken op 0,3-0,5kg toename wekelijks.
Trainen volgens bv 3dgn fullbody (voor jou lijkt me starting strength goed om sterk te worden) of ub/lb split uit de stickie hier.
Gaat goedkomen, maar ga je eens verdiepen in de theorie, helpt enorm.
 
Voordat je begint met spelen met je gezondheid en je hormonen post eerst eens je voedingschema en trainingschema, hoe lang je al traint, wat je doel is en waarom je meteen naar AAS wil grijpen.
Er is simpelweg heel veel mogelijk met wat goede tips en adviezen voor je hieraan begint. AAS is pas een "nuttig" middel als je in een optimale situatie al een aantal jaren traint en dan verder wil komen.
Als je nu al aan kuren wil beginnen heb je kans dat je later ook de inzet en het doorzettingsvermogen blijft missen en kuur op kuur gaat willen doen en daarmee letterlijk je toekomst en gezondheid verpest.

Mijn advies zou zijn om dit voor nu even te parkeren. Start een topic in het traininggedeelte om eerst wat verder te optimaliseren jn voeding en training.

Het is niet eet maar raak voor een knaak.
Dit is goed bedoeld serieus advies om je verder te helpen. Niet om je af te kraken. Als beginner kan je veel halen uit jezelf. Probeer dat eerst.
 
Die gasten met kermit de kikker armen gebruiken altijd t meeste lol
 
Nee.
Gewoon nee knul. Ga eerst fatsoenlijk trainen, goed eten (reken je behoefte etc uit) doe dit een aantal jaar en overweeg dan een kuur als je het nog steeds wil.
Voor de rest, ga niet kuren,
 
Zo als velen zeggen hier. Goed en veel eten. Je traint pas een maand.?
Zeker als beginner kan je wat newbie gains pakken.
Ik zou als ik jou was ook beginnen met de basis oefeningen onder de knie te krijgen.
Er zou vast wel iemand zijn in de sportschool die daar werkt die je kan helpen met een plan op te zetten
en met je uitvoering van de oefeningen.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
 
hey iedereen ik doe nu al 1 maand fitness ben 48kg en 21 jaar ik wil graag men 1ste kuur zetten ik wil groot en gespierd worden heb een bulk schema van 3000kcal waar ik aan ga beginne

ik wil met deze kuur beginne
Week 1-4: Dianabol 40 mg per dag
Week 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg per week
Week 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg per week
Week 13-16: Nolvadex 20 mg per dag


of best beginne met 500mg testo om te kijken hoe anabolen reageren bij mij?

men doel is om breed te worden ik heb een dun lichaam en een groot hoofd heb een groot lichaam nodig
dus wat raden jullie me aan op 1 julie wil ik beginne kuur
hey iedereen ik doe nu al 1 maand fitness ben 48kg en 21 jaar ik wil graag men 1ste kuur zetten ik wil groot en gespierd worden heb een bulk schema van 3000kcal waar ik aan ga beginne

ik wil met deze kuur beginne
Week 1-4: Dianabol 40 mg per dag
Week 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg per week
Week 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg per week
Week 13-16: Nolvadex 20 mg per dag


of best beginne met 500mg testo om te kijken hoe anabolen reageren bij mij?

men doel is om breed te worden ik heb een dun lichaam en een groot hoofd heb een groot lichaam nodig
dus wat raden jullie me aan op 1 juliehey iedereen ik doe nu al 1 maand fitness ben 48kg en 21 jaar ik wil graag men 1ste kuur zetten ik wil groot en gespierd worden heb een bulk schema van 3000kcal waar ik aan ga beginne
ik wil met deze kuur beginne
Week 1-4: Dianabol 40 mg per dag
Week 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg per week
Week 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg per week
Week 13-16: Nolvadex 20 mg per dag


of best beginne met 500mg testo om te kijken hoe anabolen reageren bij mij?

men doel is om breed te worden ik heb een dun lichaam en een groot hoofd heb een groot lichaam nodig
dus wat raden jullie me aan op 1 julie wil ik beginne kuuren
goedemorgen .

Misschien heb je hier iets aan …
Ik ben zelf 33 jaar en altijd tussen 58/60 kg gewogen . Ik zelf had altijd schijt wat andere van mij denken . En ben eigenlijk gaan fitnessen omdat mijn rug niet zo heel goed is en tot mijn verbazing ben ik het heel leuk gaan vinden 😀. En ben mede door dit forum en internet nu 3,5 maand verder en weeg nu 65,5 kg niet alleen spier hoor maar ook vet maar dat is in ons geval niet erg . Lekker bulken 💪
Ik kom zelf ook maar moeilijk aan calorieën enz enz .
Ik neem in de ochtend 6:00 en in de avond rond 20:00 2 schakes .
1/2 volle melk
Weight gainer
Instant oats .
En op sportdagen doe ik er ook wey proteïne bij .
En elke ochtend multivitamine .
Ik ben zelf ook nieuw in deze sport maar dit help mij wel om al ver aan mijn behoefte te komen .

6:00 schake.
9:00 3 tot 4 meergranenbrood boterhammen met kipfilet of andere vleeswaren .
11:00 2 hardgekookte eitjes .
13:00. 3tot 4 boterhammen pindakaas/ bakje tonijn lekker met mayo ofzo 😂
En tussen 15:00/16:00 calorierijk koek 500 kcal via webshops gekocht .
18:00 waar ik zin in heb en let ik natuurlijk wel een klein beetje op .

Het voordeel van onze bouw is dat we kunnen eten wat we willen 😉 .

2 x per week Fullbody helaas niet meer tijd
Maar ik ga dan wel tot het gaatje .
En met stapjes zie je je zelf vooruit gaan ..

Goed eten
Goed slapen
Goed trainen .

Je bent nog jong en er is nog zoveel te halen lijkt mij.
Ik ben ook pas nieuw is deze sport . En waarschijnlijk kan er bij mij nog zoveel beter en meer te halen .
Maar voor mij werkt dit voor nu en ben verder aan het leren/lezen lang leven internet!💪

Het komt niet aanwaaien
En is zeker niet makkelijk . Maar op zo onverantwoorde manier dat willen gaan gebruiken lijkt me geen goed idee !
Ik hoop dat je er wat aan het heb



Supplementen

Shake per dag

Melk 1 L 640 kcal

47 g khld

35 g eiwit

36 g vet



Gainer 760 kcal

160 khld

35 g eiwit

2,5 vet



Oats 735 kcal

130 khld

24 g eiwit

17 g vet

Totaal

2135 kcal
337 Khld
94. Eiwit
55. Vet
 
  • Like
Waarderingen: Hope
Als je deze kuur inzet wordt je een snulletje met gyno, overbeharing en puisten. Nog niet te spreken over je eigen hormonen die achteraf volledig plat liggen en je depressief wordt van alle gains verliest terwijl je piemel maar niet omhoog komt. En ga je een paar dagen inlezen voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Als mede Vlaming schaam ik me dood in jouw plaats.
 
Als je deze kuur inzet wordt je een snulletje met gyno, overbeharing en puisten. Nog niet te spreken over je eigen hormonen die achteraf volledig plat liggen en je depressief wordt van alle gains verliest terwijl je piemel maar niet omhoog komt. En ga je een paar dagen inlezen voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Als mede Vlaming schaam ik me dood in jouw plaats.
lol dat is dan jouw probleem als jij je doodschaamt:haha::haha:
 
  • Angry
Waarderingen: Hope
goedemorgen .

Misschien heb je hier iets aan …
Ik ben zelf 33 jaar en altijd tussen 58/60 kg gewogen . Ik zelf had altijd schijt wat andere van mij denken . En ben eigenlijk gaan fitnessen omdat mijn rug niet zo heel goed is en tot mijn verbazing ben ik het heel leuk gaan vinden 😀. En ben mede door dit forum en internet nu 3,5 maand verder en weeg nu 65,5 kg niet alleen spier hoor maar ook vet maar dat is in ons geval niet erg . Lekker bulken 💪
Ik kom zelf ook maar moeilijk aan calorieën enz enz .
Ik neem in de ochtend 6:00 en in de avond rond 20:00 2 schakes .
1/2 volle melk
Weight gainer
Instant oats .
En op sportdagen doe ik er ook wey proteïne bij .
En elke ochtend multivitamine .
Ik ben zelf ook nieuw in deze sport maar dit help mij wel om al ver aan mijn behoefte te komen .

6:00 schake.
9:00 3 tot 4 meergranenbrood boterhammen met kipfilet of andere vleeswaren .
11:00 2 hardgekookte eitjes .
13:00. 3tot 4 boterhammen pindakaas/ bakje tonijn lekker met mayo ofzo 😂
En tussen 15:00/16:00 calorierijk koek 500 kcal via webshops gekocht .
18:00 waar ik zin in heb en let ik natuurlijk wel een klein beetje op .

Het voordeel van onze bouw is dat we kunnen eten wat we willen 😉 .

2 x per week Fullbody helaas niet meer tijd
Maar ik ga dan wel tot het gaatje .
En met stapjes zie je je zelf vooruit gaan ..

Goed eten
Goed slapen
Goed trainen .

Je bent nog jong en er is nog zoveel te halen lijkt mij.
Ik ben ook pas nieuw is deze sport . En waarschijnlijk kan er bij mij nog zoveel beter en meer te halen .
Maar voor mij werkt dit voor nu en ben verder aan het leren/lezen lang leven internet!💪

Het komt niet aanwaaien
En is zeker niet makkelijk . Maar op zo onverantwoorde manier dat willen gaan gebruiken lijkt me geen goed idee !
Ik hoop dat je er wat aan het heb



Supplementen

Shake per dag

Melk 1 L 640 kcal

47 g khld

35 g eiwit

36 g vet



Gainer 760 kcal

160 khld

35 g eiwit

2,5 vet



Oats 735 kcal

130 khld

24 g eiwit

17 g vet

Totaal

2135 kcal
337 Khld
94. Eiwit
55. Vet
hoe ben jij groot geworden met 21.35 kcal als ecto 60 kg

ik ben ecto 55kg en moet 2750 kcal eten
 
hoe ben jij groot geworden met 21.35 kcal als ecto 60 kg

ik ben ecto 55kg en moet 2750 kcal eten
Zware beroepen verbrand je zomaar 800 kcal p/d of meer mee. Staand vs zittend werk scheelt ook al behoorlijk. Metabolisme, hoeveelheid cardio, het kan aan zo veel dingen liggen.
 
Back
Naar boven