MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Net poseerlessen gehad

Krijg vanavond de foto’s met uitleg van wat er beter kan

Vooral de lat spreads zijn helemaal kut

Wel heel leerzaam geweest, dus nu vooral veel oefenen
 
Net poseerlessen gehad

Krijg vanavond de foto’s met uitleg van wat er beter kan

Vooral de lat spreads zijn helemaal kut

Wel heel leerzaam geweest, dus nu vooral veel oefenen

Wat word je volgende kuur en wanneer zet je hem ?
 
1655846092450.png
1655846078263.png
1655846109643.png


Dit zijn wat poses, rest post ik wel als ik er zelf ook tevreden over ben :p
 
Nette fyiek man serieus.

Excuus voor de opmerking eerder vandaag maar dit is echt niet slecht zeker je bovenlichaam niet.
Ben je nog wel bezig met die acne die is wel vrij heftig.
 
Nette fyiek man serieus.

Excuus voor de opmerking eerder vandaag maar dit is echt niet slecht zeker je bovenlichaam niet.
Ben je nog wel bezig met die acne die is wel vrij heftig.
No worries 😃
Ben toevallig met roaccutane gestart vorige week voor de acne
 
Krachtfit cup toch? Ben er zelf ook backstage etc.
 
Maak je je geen zorgen dat de combinatie van roa en ik dacht winnie aan het einde van je kuur deze waarde helemaal door het plafond doet knallen?

Aangezien hij nu al iets verhoogd was en dan komen er nog 2 lever stress middelen bij.
 
Ik hoop dat die hyperpigmentatie uberhaupt nog helemaal wegtrekt.
Wat zegt de dermatoloog daarover?
 
Zijn lever functioneert nu perfect. Dat ALAT als krachtsporter net boven ref. waarde is zegt geen fuck over je lever.
Ahh oké. Dacht dat ASAT beïnvloedt werd door krachtsport. ALAT niet.

M'n huisarts zegt in ieder geval altijd bij m'n bloedonderzoeken dat die verhoogde ASAT niet zo boeiend is, zolang ALAT maar goed is.

Maar ik heb geen geneeskunde gestudeerd, dus vandaar ook m'n vraag of die ALAT niet zorgwekkend is :)

Edit: inderdaad wovano krachttraining beïnvloedt je ASAT, ALAT en CK. Niet alleen ASAT en CK. Heb er online het een en ander over gevonden. Duidelijk:)
 
Je hebt ook nog gamma-GT welke een belangrijke indicatie is. Huisartsen hebben er vaak geen verstand van want mijn ASAT is standaard te hoog en mijn huisarts zegt altijd dat dat zorgwekkend is.:o Maar andere leverwaarden zijn altijd perfect dus dan is er gewoon niks aan de hand.
Hahaha grappig dat dat per huisarts zo verschillend is. Mijne geeft geen zak om verhoogt ASAT, zolang je ALAT maar goed is :roflol:

Maar goed om te weten man.
 
Ik hoop dat die hyperpigmentatie uberhaupt nog helemaal wegtrekt.
Wat zegt de dermatoloog daarover?
Ik heb vanmiddag om 3 uur afspraak, dus zal het resultaat van het gesprek wel delen dan :D
 
Maak je je geen zorgen dat de combinatie van roa en ik dacht winnie aan het einde van je kuur deze waarde helemaal door het plafond doet knallen?

Aangezien hij nu al iets verhoogd was en dan komen er nog 2 lever stress middelen bij.
Na deze blast ga ik sowieso even een tijdje normaal doen om m’n bloedwerk fatsoenlijk te krijgen gezien ik nu al 2 kuurtjes in korte tijd heb gedaan en er een derde komt

Nog niet geheel ontevreden tbh over m’n bloedwerk want had wel erger verwacht eigenlijk
 
Ik heb een redelijk grote vriendengroep, en daarbuiten ook meerdere vriendengroepen
Maar merk dat ik met vooral m'n beste vrienden erg begin te botsen
Zij willen alleen maar zuipen, feesten en drugs gebruiken en ik zie daar echt de meerwaarde niet meer van in
Maar zij kunnen niet begrijpen dat ik sporten en langere termijn doelen boven hun verkies

Beetje lastig pakket, gelukkig heb ik wel andere vrienden die toekomst gericht zijn en hetzelfde denken als ik maar het is toch zonde dat er nu een soort van twee splitsing begint te vormen
Ben nu ook gewoon veel met m'n vriendin en nu voelt het voor hun alsof ik haar boven hun verkies, maar letterlijk als ze iets ondernemen kan het nooit zonder alcohol of drugs en vind dat op mijn leeftijd beetje fucked up worden om eerlijk te zijn

Oké genoeg sentimenteel geluld

Vanavond poseren oefenen + vacuum

Cycle 3, week 1​

Ochtendgewicht: 78,4


1655896176641.png


Helaas deze foto alleen met filter, dus qua vergelijking is het ff kut maarja

Flat
1x6x46
1x5x46

Incline
2x12x22

Shoulder
2x10x32

Side
2x17x8
Cable
2x12x3,5

Face Pull
2x15x50

Flye
2x16x10

Chest Cable Press
2x15x17,5
Was gewoon kut maar Chest Press was bezet

Tricep Pushdown Dual Rope
1x15x25
2x12x25

Overhead Ext
3x12x21

Tricep Ext Machine
3x15x45
 
Vrienden komen en gaan, niets erg aan dat je op bepaalde momenten in je leven geen voeling met een vriendengroep hebt, en anderen met een betere connectie kiest.
Ik heb zelf van al mijn tienervrienden maar 1 echte kameraad over. Wel meerdere aangename kennissen als ik ze ooit tegenkomen.
 
Ik heb een redelijk grote vriendengroep, en daarbuiten ook meerdere vriendengroepen
Maar merk dat ik met vooral m'n beste vrienden erg begin te botsen
Zij willen alleen maar zuipen, feesten en drugs gebruiken en ik zie daar echt de meerwaarde niet meer van in
Maar zij kunnen niet begrijpen dat ik sporten en langere termijn doelen boven hun verkies
Heel herkenbaar dit, ik heb ook maar opgegeven op ze na jaren proberen af te spreken wat heel moeizaam ging en onderling spreken ze wel steeds af... :P
Maarja ik zal wel saai zijn omdat ik niet drink haha :P

Beter focussen op jezelf en je doelen op deze manier man. lekker vrienden (mensen) zoeken die dezelfde doelen/ passie hebben die jij ook hebt.
 
Back
Naar boven