AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (6 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • image.jpg

    ak
     
    Wel zuinig met de saus, gooi er zelf 80ml op bij elke salade. Is wel op ruim 1000gr eten maar dan nog….

    Geeft je rijst iig wel echt veel meer smaak en hoef je niet #hardcore te gaan uithangen als je met deze saus vrijwel alles lekker maakt.
    Dit was 25gr
     
    Wel zuinig met de saus, gooi er zelf 80ml op bij elke salade. Is wel op ruim 1000gr eten maar dan nog….

    Geeft je rijst iig wel echt veel meer smaak en hoef je niet #hardcore te gaan uithangen als je met deze saus vrijwel alles lekker maakt.
    Ik raad jouw die ijs sticks aan van teissure die moet je in de vriezer leggen 7kcal voor 7ijsjes. Is gemaakt met suikervrije ranja
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Ik raad jouw die ijs sticks aan van teissure die moet je in de vriezer leggen 7kcal voor 7ijsjes. Is gemaakt met suikervrije ranja
    Pb me een link waar ik die kan bestellen.
     
    Ik krijg alweer honger als ik dit zo zie 🙁
     
    Bekijk bijlage 559991
    Voor t eerst homemade chicken tenders gemaakt in air fryier. Was wel lekker maar zal volgende keer geen oats gebruiken🤣
    Je hebt die kip met een krokant laagje ook in de winkel 120kcal/100gr dus vrij weinig “extra” kcal. In de airfryer krijg je bonus krokant en voeg je er bbq saus bij van xxl dan kan je flink laaien voor weinig kcal.
     
    Je hebt die kip met een krokant laagje ook in de winkel 120kcal/100gr dus vrij weinig “extra” kcal. In de airfryer krijg je bonus krokant en voeg je er bbq saus bij van xxl dan kan je flink laaien voor weinig kcal.
    Ja van verstegen in de smaak cajun en kerrie. Die zijn echt lekker. Je kan ook cornflakes gebruiken!
     
    Back
    Naar boven