Fitness Seller

Eerste Anavar Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Train je wel hard genoeg?
 
Je moet ook niet meer oefeningen gaan doen, ga dan op de oefeningen die gepland stonden zwaarder.
Misschien wordt je lichter van wandelen, maar dat soort zaken moet je op orde hebben/ weten hoe je lichaam reageert voordat je gaat experimenteren met gear.
 
Train je wel hard genoeg?
Tijdens het trainen voel ik wel goede verzuring en pomp. Maar de dag erna voel ik me alsof ik niets heb gedaan, heb dit vooral met: rug, bicep, tricep. Borst en benen voel ik wel vrijwel altijd een dag erna.
 
Je moet ook niet meer oefeningen gaan doen, ga dan op de oefeningen die gepland stonden zwaarder.
Misschien wordt je lichter van wandelen, maar dat soort zaken moet je op orde hebben/ weten hoe je lichaam reageert voordat je gaat experimenteren met gear.
Fair enough
 
Intro

Ik ben vandaag gestart met een Anavar cycle van 8 weken. Ik wilde dit eigenlijk combineren met test, maar na 1x inspuiten van test merkte ik een extreme pip (als dat is hoe je het noemt) die een week duurde. Zelf heb ik ook nog geen ervaring met het injecteren, hiervoor had ik een vriend die dit al eerder had gehad. Tevens wil ik ook kijken hoe mijn lichaam reageert op anavar voordat ik dit wil combineren met test.
Lees dit nu pas goed. Waarschijnlijk was je naald te dik en lang. Het helpt sowieso al als je zet in de avond en niet meer gaat trainen. Maar dikte en lengte van de naald ook.
 
Lees dit nu pas goed. Waarschijnlijk was je naald te dik en lang. Het helpt sowieso al als je zet in de avond en niet meer gaat trainen. Maar dikte en lengte van de naald ook.
Zou inderdaad kunnen, durf niet te zeggen welke dikte en lengte de naald had. Ik heb gelezen dat een 23G naald en 1.5inch voldoende is voor glutes. Voor wat is 25/27G het handigste?
 
Zou inderdaad kunnen, durf niet te zeggen welke dikte en lengte de naald had. Ik heb gelezen dat een 23G naald en 1.5inch voldoende is voor glutes. Voor wat is 25/27G het handigste?
27G 19mm grijs. Maar met jouw gewicht en vetp zou ik geen roids gebruiken. als je toch test pakt, dan niet meer dan 200mg ew
 
27G 19mm grijs. Maar met jouw gewicht en vetp zou ik geen roids gebruiken. als je toch test pakt, dan niet meer dan 200mg ew
Mag ik vragen waarom je het mij afraad voor mijn gewicht en vp? Ik ben een kuurvoorstel aan het voorbereiden, wilde deze vandaag posten. Kan ik jouw advies wellicht meenemen
 
Mag ik vragen waarom je het mij afraad voor mijn gewicht en vp? Ik ben een kuurvoorstel aan het voorbereiden, wilde deze vandaag posten. Kan ik jouw advies wellicht meenemen
Je kunt natural nog zat gainen, en dan heb je ook een basis opgebouwd. Op hoger vetpercentage ervaar je vaak meer bijwerkingen als vocht vasthouden.
 
Mag ik vragen waarom je het mij afraad voor mijn gewicht en vp? Ik ben een kuurvoorstel aan het voorbereiden, wilde deze vandaag posten. Kan ik jouw advies wellicht meenemen
Je vet% is te hoog en je (basis) kennis is extreem laag. Kuren met jou is gegarandeerd vragen voor problemen. Je sport net paar maanden en wilt nu al kuren, goede discipline en doorzettingsvermogen.
 
Je kunt natural nog zat gainen, en dan heb je ook een basis opgebouwd. Op hoger vetpercentage ervaar je vaak meer bijwerkingen als vocht vasthouden.
Ik geloof ook dat ik veel natural te verdienen heb. Ik ben nog lang niet bij mijn natty limiet. Ik denk ook niet dat ik mijn natty limiet wil overschrijden, ik wil gewoon zo snel mogelijk deze limiet halen en dan vasthouden (dat is de plan voor nu, wie weet veranderd dit in de toekomst). Het zal vast dat anabolen dan niet nodig zijn, maar ze zullen zeker wel helpen met het versnellen van dit proces.

Ik heb inderdaad gelezen dat maximaal 15% BF is aangeraden voor het starten van een kuur. Hierom wil ik mijn cut voortzetten tot minimaal 15% BF (bij voorkeur 12%) voordat ik een testkuur begin. Ik weet zelf ook dat ik nog veel te leren heb, maar ik geloof dat ik het beste leer door het gewoon te doen in plaats van elke dag artikelen en logs lezen.
 
Ik geloof ook dat ik veel natural te verdienen heb. Ik ben nog lang niet bij mijn natty limiet. Ik denk ook niet dat ik mijn natty limiet wil overschrijden, ik wil gewoon zo snel mogelijk deze limiet halen en dan vasthouden (dat is de plan voor nu, wie weet veranderd dit in de toekomst). Het zal vast dat anabolen dan niet nodig zijn, maar ze zullen zeker wel helpen met het versnellen van dit proces.
En dan...? Rushen met anabolen naar je fysieke doel. Stoppen met de anabolen? Tijdje heerlijk hypogonadaal zijn? Geen drive hebben om wat dan ook maar te doen? Je gains zien verdampen omdat je praktisch 0 Test in je systeem hebt?

Heb je dan wel het geduld om met pech maanden te gaan zitten wachten tot je je weer helemaal voelt zoals vanouds? Terwijl je je shortcut gains iedere week minder ziet worden.
50eu op van niet :D
 
En dan...? Rushen met anabolen naar je fysieke doel. Stoppen met de anabolen? Tijdje heerlijk hypogonadaal zijn? Geen drive hebben om wat dan ook maar te doen? Je gains zien verdampen omdat je praktisch 0 Test in je systeem hebt?

Heb je dan wel het geduld om met pech maanden te gaan zitten wachten tot je je weer helemaal voelt zoals vanouds? Terwijl je je shortcut gains iedere week minder ziet worden.
50eu op van niet :D
Hoeft niet perse te stoppen, als het behouden van mijn fysieke doel niet mogelijk is zonder anabolen dan vind ik het niet erg om er verder mee te gaan. Nu zal je vast denken dat ik te makkelijk denk, maar waarom zou dit niet mogelijk kunnen zijn?
 
Hoeft niet perse te stoppen, als het behouden van mijn fysieke doel niet mogelijk is zonder anabolen dan vind ik het niet erg om er verder mee te gaan. Nu zal je vast denken dat ik te makkelijk denk, maar waarom zou dit niet mogelijk kunnen zijn?
Omdat je natty niet eens kunt cutten waarom dan ineens wel met gear?
 
Omdat je natty niet eens kunt cutten waarom dan ineens wel met gear?
Dat natty kunnen cutten en voeding in control kunnen houden is buiten het goed trainen idd het minimale wat je moet laten zien voordat je gear gebruikt. Zo heb ik het ook gedaan.
 
Ik denk dat je nog enorm goede en snelle resultaten kan behalen als je je voeding en training probeert te perfectioneren, zeker omdat je nog niet zo lang traint!.
Er hangen ook niet alleen maar voordelen aan het kuren, hoop dat je je daar goed in hebt verdiept voordat je zulke keuzes maakt. hoe verleidelijk het ook is.
 
Omdat je natty niet eens kunt cutten waarom dan ineens wel met gear?
Dat weten we beide niet (wat ik wel hoor te weten). Dit is voor het eerst dat ik cut en ik heb al wat progressie gemaakt. Ik geef toe, ik had beter eerst kunnen cutten zonder Ana. Zo zou ik mijn lichaam beter kennen, dan zou ik 100% meer resultaten kunnen halen uit de Ana cycle. Dit is een fout die ik heb gemaakt en waarvan ik heb geleerd. Ik zal volgende keer niet een bulkcycle beginnen zonder eerst normaal gebulkt te hebben.

Het leren van deze fout heeft mij wat gekost? Een beetje leverschade (wat ook minimaal zal zijn omdat ik wel leverreiniger inneem) en geld.... Wat mij betreft zeker waard.
 
Dat natty kunnen cutten en voeding in control kunnen houden is buiten het goed trainen idd het minimale wat je moet laten zien voordat je gear gebruikt. Zo heb ik het ook gedaan.
Net 1 jaar aan het trainen met een shitload aan lockdowns er doorheen. Allerlei SARMs gebruikt. De ballen verstand van voeding en waarschijnlijk ook training. Meet zijn vetpercentage met een weegschaal. De kunde spat er vanaf :roflol: Maarja, het klinkt als een gevalletje "probeer maar niet, heeft toch geen zin om tegen te houden".

Dus ik zou zeggen Jhon, veel plezier er mee kerel :)
 
Net 1 jaar aan het trainen met een shitload aan lockdowns er doorheen. Allerlei SARMs gebruikt. De ballen verstand van voeding en waarschijnlijk ook training. Meet zijn vetpercentage met een weegschaal. De kunde spat er vanaf :roflol: Maarja, het klinkt als een gevalletje "probeer maar niet, heeft toch geen zin om tegen te houden".

Dus ik zou zeggen Jhon, veel plezier er mee kerel :)

ben het met je eens dat je je er minimaal wel goed in moet verdiepen, dit is niet handig zo en vragen om problemen. Ik ben blij dat ik toen wel heb geluisterd naar ieders kritiek dat ik nog veel te vet was, ik ervaar nu 0 problemen nu en dat werkt zoveel fijner, mentaal en fysiek
 
Back
Naar boven