Fitness Seller

KUUR VERGETEN

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 172582

Novice
Lid geworden
29 jun 2022
Berichten
3
Waardering
0
Hallo allemaal’

even een dringende vraag. Na mij te hebben verdiept in het gebruiken van AAS ben ik onlangs begonnen aan mijn eerdte kuur ( anavar only met nakuur nolvadex) echter heb ik alsnog een super amateuristische fout gemaakt door na 2 weken 1 dag te zijn vergeten. Wat nu ??
 
Niks, gewoon doorgaan met waar je mee bezig was.
 
Hallo allemaal’

even een dringende vraag. Na mij te hebben verdiept in het gebruiken van AAS ben ik onlangs begonnen aan mijn eerdte kuur ( anavar only met nakuur nolvadex) echter heb ik alsnog een super amateuristische fout gemaakt door na 2 weken 1 dag te zijn vergeten. Wat nu ??
Direct de huisarts bellen!
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Komt dit goed uit. Ik ben net een nieuw bedrijf begonnen.

Uitvaartcentrum grind erover.

Nu een combi deal 2 voor de prijs van 1.
 
indien je clitoris is gestopt met groeien zou ik vandaag een dubbele dosis nemen
 
Komt dit goed uit. Ik ben net een nieuw bedrijf begonnen.

Uitvaartcentrum grind erover.

Nu een combi deal 2 voor de prijs van 1.
Denk dat amir1121 dan “nr2” kan worden met zijn dosering clen.
 
Hallo allemaal’

even een dringende vraag. Na mij te hebben verdiept in het gebruiken van AAS ben ik onlangs begonnen aan mijn eerdte kuur ( anavar only met nakuur nolvadex) echter heb ik alsnog een super amateuristische fout gemaakt door na 2 weken 1 dag te zijn vergeten. Wat nu ??
Wat denk je zelf ?
 
Hoe moeilijk is het om gewoon behulpzaam te zijn in plaats van de spot moeten drijven? Oke als jij vind dat ik me niet genoeg heb verdiept geef dan een antwoord waar ik iets van heb en wat van leer. Maarnee de grappigste zijn daar gaat t om ;)
 
Ik denk dat jij het antwoord zelf wel weet toch, je hebt jezelf verdiept in de materie zoals je aangeeft.
 
Maakt in principe niks uit door de halfwaardetijd, right?
 
Hoe moeilijk is het om gewoon behulpzaam te zijn in plaats van de spot moeten drijven? Oke als jij vind dat ik me niet genoeg heb verdiept geef dan een antwoord waar ik iets van heb en wat van leer. Maarnee de grappigste zijn daar gaat t om ;)
Als je je hebt ingelezen weet je dat Anavar only voor vrouwen is. En als je een dag vergeet het totaal niets uitmaakt. Je hoeft ook geen nakuur te doen !

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven