AndroidHealthClinic

Jaren bezig en amper resultaat

Bezoekers in dit topic

Peter20

Novice
Lid geworden
1 jul 2022
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
76kg
Beste medeforummers,

Ik train al 5 jaar alleen heeft het tot nu toe niet opgeleverd wat ik zou willen. Ik moet zeggen dat het de eerste jaren zonder plan of doel was, maar ook toen deed ik wel aan krachttraining. Ook was ik de eerste 3 jaar bescheiden qua eiwitiname, aangezien ik nog maar één nier heb door nierkanker. In principe moet ik alleen letten op zoutiname, maar ik vond het de eerste jaren eng om te hoog te zitten in eiwitiname. Iets over mij:
- Leeftijd: 20 jaar;
- Gewicht: nu 77KG, toen ik begon was dat 60KG;
- Lengte 1,87 meter.

Ik sport 6 keer per week om 6 uur in de ochtend en als dat niet lukt in de avond. Ik volg een splitschema: borst + armen, rug + schouders en benen + buik. In de afgelopen 2 jaar heb ik geprobeerd om meer eiwitten in mijn voeding te verwerken. Daarnaast ben ik steeds meer calorieën gaan eten. Ik eet per dag 3500 calorieën en zo'n 150 eiwitten. Qua voeding eet ik wel erg eenzijdig (veel brood en yoghurt) en dat valt ook niet heel erg lekker in m'n maag. Ik heb/had een enorm slanke bouw, maar geniet enorm van krachttraining en geloof ook dat ik zeker resultaat kan gaan zien. Aan mijn doorzettingsvermogen ligt het zeker niet, ik sport altijd en sla nooit een maaltijd over. Ook in weekenden houd ik me strak aan mijn schema. Alleen baal ik er erg van dat ik geen resultaat zie. Heeft iemand tips om veelzijdiger te eten en om sowieso eindelijk echt te bulken? Moet ik nog meer gaan eten?
 
Post eerst je voedingsschema eens met de macros en je trainingschema.

Kom je niet aan dan eet je gewoon niet genoeg. Misschien maak je wel ergens een rekenfout in je voeding.
 
Post eerst je voedingsschema eens met de macros en je trainingschema.

Kom je niet aan dan eet je gewoon niet genoeg. Misschien maak je wel ergens een rekenfout in je voeding.