XXL Nutrition

Anabolen

Bezoekers in dit topic

ibbevdw

Novice
Lid geworden
30 jun 2022
Berichten
15
Waardering
3
Lengte
1m88
Massa
106kg
Vetpercentage
22%
Hallo,


Ik heb een vraag welke anabolen goed is om te vermageren + spiermassa erbij te komen.
Heb gisteren Anavar oral ontvangen.
Zou ik deze nemen ofniet? zo niet welke raden jullie mij aan.

Ga nu voor ongeveer 1jaar fitness


Informatie over mij:

Lengte: 1,88m
Leeftijd: 22
Gewicht: 106kg
 
Hallo,


Ik heb een vraag welke anabolen goed is om te vermageren + spiermassa erbij te komen.
Heb gisteren Anavar oral ontvangen.
Zou ik deze nemen ofniet? zo niet welke raden jullie mij aan.

Ga nu voor ongeveer 1jaar fitness


Informatie over mij:

Lengte: 1,88m
Leeftijd: 22
Gewicht: 106kg
 
Bedankt, voor deze link bij de meeste ben ik bewust van voor/nadelen, maar toch had ik gewoon een idee gekregen rond wat erbij mij zou passen of is de anabolen die ik nu gekocht heb goed?
 
Anavar only is voor vrouwen geschikt. Je vetpercentage is te hoog voor anabolicagebruik. Je kunt beter cafeïnetabs gebruiken als ondersteuning in cut, maar goed voedingsschema hoort er ook bij, en bewegen
 
Ik heb een vraag welke anabolen goed is om te vermageren

Informatie over mij:

Lengte: 1,88m
Leeftijd: 22
Gewicht: 106kg
Minder vreten is beste anabool wat voor jou werkt, je hebt genoeg vet aan je stats te zien dat je maanden daarop kunt teren.
 
Minder vreten is beste anabool wat voor jou werkt, je hebt genoeg vet aan je stats te zien dat je maanden daarop kunt teren.
Erg kort door de bocht dit.

Maar goed, reken eerst eens uit wat je verbrand en wat je dus nodig hebt.
Maak een deftig voeding schema (veel te vinden op het forum) en ga bijvoorbeeld eerst eens 250kcal onder je behoefte zitten.
Bouw dit op in mooi kh/ei/vet en kijk wat er gebeurd.

In andere woorden, nee gebruik anavar niet. Krijg je voeding goed op orde (wees eerlijk naar jezelf).
 
Erg kort door de bocht dit.

Maar goed, reken eerst eens uit wat je verbrand en wat je dus nodig hebt.
Maak een deftig voeding schema (veel te vinden op het forum) en ga bijvoorbeeld eerst eens 250kcal onder je behoefte zitten.
Bouw dit op in mooi kh/ei/vet en kijk wat er gebeurd.

In andere woorden, nee gebruik anavar niet. Krijg je voeding goed op orde (wees eerlijk naar jezelf).
Hoeveel mensen ken jij die na een jaar trainen al 106kg wegen op zijn lengte en een laag vetpercentage hebben?
 
Hoeveel mensen ken jij die na een jaar trainen al 106kg wegen op zijn lengte en een laag vetpercentage hebben?

Ik snap de relatie van je vraag niet met hetgeen wat ik zeg?
 
Ik snap de relatie van je vraag niet met hetgeen wat ik zeg?
Je vond dit kort door de bocht?
Minder vreten is beste anabool wat voor jou werkt, je hebt genoeg vet aan je stats te zien dat je maanden daarop kunt teren.
Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een jaar trainen 106kg @10% was op 1.88m.
De kans is vrij groot dat zijn vetpercentage 20+% is en dan is ak zijn opmerking terecht.
 
Je vond dit kort door de bocht?

Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een jaar trainen 106kg @10% was op 1.88m.
De kans is vrij groot dat zijn vetpercentage 20+% is en dan is ak zijn opmerking terecht.
Waar staat er dat ik 10% vetpercentage heb?
 
Je vond dit kort door de bocht?

Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een jaar trainen 106kg @10% was op 1.88m.
De kans is vrij groot dat zijn vetpercentage 20+% is en dan is ak zijn opmerking terecht.

Dat zegt hij ook nergens, en hij geeft aan te willen "vermageren"...
 
Dat zegt hij ook nergens, en hij geeft aan te willen "vermageren"...
Nou we blijven een beetje hangen in details en voorbeelden die letterlijk genomen worden.

Gewoon op een natuurlijke manier cutten, klaar.

Groetjes
 
  • Like
Waarderingen: HB89
Niet luisteren hoor naar al die nubss hier, gewoon lekker anavar nemen en shreddennnnn. Festivallletjuhhhhhhuu
 
Je vond dit kort door de bocht?

Maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na een jaar trainen 106kg @10% was op 1.88m.
De kans is vrij groot dat zijn vetpercentage 20+% is en dan is ak zijn opmerking terecht.
Nee joh

Lid geworden 30 jun 2022 Berichten 4 Karma 0 Lengte 1m88 Massa 106kg Vetpercentage 22%
 
Nee joh

Lid geworden 30 jun 2022 Berichten 4 Karma 0 Lengte 1m88 Massa 106kg Vetpercentage 22%
Haha gvd dat zie ik alleen als ik mn telefoon schuin houd.
Dat had hij dan ook wel even in de OP er bij kunnen vermelden.

Maar goed dat bevestigt dus wat ik al dacht.
 
eerst kopen en dan advies vragen, je kan dr toch niet vanaf blijven.....
lees je in over voeding en sport. (en vooral change your bad attitude)
 
eerst kopen en dan advies vragen, je kan dr toch niet vanaf blijven.....
lees je in over voeding en sport. (en vooral change your bad attitude)
ik heb ze gewoon gekocht maar heb ze zelf nog niet gebruikt, mij maakt het niet uit van wat ik heb betaald MAAR je hebt wel gelijk had beter eerst hulp gevraagd👍
 
ik heb ze gewoon gekocht maar heb ze zelf nog niet gebruikt, mij maakt het niet uit van wat ik heb betaald MAAR je hebt wel gelijk had beter eerst hulp gevraagd👍
als ik jou was zou ik eerst afvallen, spieren kweken daar ga je vetter van worden, want je moet namelijk calorie-overschot hebben om aan massa aan te komen.
afvallen betekend cardio...maar cardio betekend niet gelijk fietsen of op de loopband.
het gaat hoofdzakelijk erom dat je hart tekeer moet gaan, dat kun je ook met squats 12 herhalingen bereiken, of deadlift 12 herhalingen en bijv. cable row etc...maar wel hoge herhalingen en maximaal 60 seconden pauze zodat je shirt kletsnat wordt en je een hoge hartslag hebt en ik wil je 1.5 uur hijgend zien.
😉

en nog wat, vergeet die kleine kut oefeningen, die heb jij nu niet nodig.....concentreer je op compound oefeningen!

maar, het aller aller belangrijkste is je voeding...minder eten
 
1,5 uur trainen met maximaal 60 sec rust tussen de sets, goeie:roflol:
tussen de sets, niet tussen de oefeningen zelf.
hij moet werken, calorien verbranden.
gas erop!
ik heb liever 1.5 uur echt kapot gaan door liften dan 30 minuten cardio op de loopband...
 
Back
Naar boven