Fitness Seller

Clenbuterol Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
het gaat uiteindelijk om de calorien.
zoveel eiwit heb ik niet nodig, ben niet op gear en ik verlies geen kracht😉
BD5A6769-80DA-48C7-8074-8AACF0D006EA.jpeg
 
hey!! niet zo racistisch jij! 😑😁
Whollah broer je hebt die proteinz nodig.
Luister naar ons moowke!

“eiwitten hoog papa”

Shake je al met MB NUTRITION?
 
Whollah broer je hebt die proteinz nodig.
Luister naar ons moowke!

“eiwitten hoog papa”

Shake je al met MB NUTRITION?
🦍
 
heb je wel het hele stuk doorgelezen?
80mcg is geen extreme dosis hoor, asthma-patienten krijgen het op 40mcg voorgeschreven.
In welk land krijgen mensen clen voorgeschreven??
 
In welk land krijgen mensen clen voorgeschreven??
het land van het kleine mannetje die altijd heel boos was en een kleine snor droeg 😁
 
lowcarb proteinshake , 30 gram eiwit .
ik hou het er niet 100% perfect bij.
maar ik heb je een voorbeeld gegeven van wat ik op een dag eet, ik kom hiermee echt niet op 2000 Calorien.
ik ben me er zeker van dat jij als vrouw meer dan mij eet.
en vergeet niet dat ik daarbij ook clen inneem, 80 mcg.
En dat ik op t4 medicatie ben,het zou dus eigenlijk naar mijn weet, niet daaraan mogen liggen.
Misschien moet je nog korter rust nemen tussen je setjes en nog meer herhaling.
 
Misschien moet je nog korter rust nemen tussen je setjes en nog meer herhaling.
nee , door korte pauzes verdwijnen je spieren als sneeuw voor de zon
 
Bijzonder dit.
 
Goedenavond Heren,

heb wat hulp en anders tips nodig.
ben nu op dag 7 van mn clenbuterolcycle.
dag 1+2 40 mcg
dag 3 60 mcg
dag 4+5+6+7 80 mcg

ik merk er eigenlijk niet veel van, behalve dat ik dan op dag 4 geloof ik, een beetje hyperactief oftewel onrustig was en dat mijn hart om 40 slagen sneller pompt, van 60 nu 100 in rust ( net gemeten).
optisch zie ik eigenlijk niet veel verschil, ben wel ietsie pietsie droger geworden maar ben bang dat dat door waterverlies komt?
qua gewicht is er eigenlijk niet veel eraf.
hoe kan da nou? ben er 100% zeker van dat ik onder mijn onderhoud vreet en weinig koolhydraten en eiwitrijk.
bij het wakker worden 2 sneetjes brood met erg weinig hagelslag, een protein shake ( op waterbasis) drbij en een appel.

smiddags voor het trainen een appel en een sneetje brood met een heel klein beetje hagelslag erop ( ben gek op hagelslag).

na het trainen, 3 kippendijen beetje salade waar alleen azijn inzit als dressing.
eiwitshake ( op waterbasis) en dat was het ook...dit om 18 uur.
daarna word er niets meer gegeten.

hoe ken da nou??

p.s ik zit op t4 medicatie 75 mg per dag, heeft dat er iets mee te maken?
Als je van dat aantal aangegeven Clen niks verneemt, dan zou ik eerst eens overstappen op een ander merk Clen. Daarbij werkt clen beter met T3 dan T4. Laatst genoemde is dan wel veiliger echter haal je er daarmee niet uit wat je met T3 wel doet. Als je met T3 rustig op en afbouwt is dat veilig en goed te doen. Maar wanneer je al je voeding niet op orde weet te krijgen zou ik überhaupt niet beginnen met wat dan ook. Zoek iemand die bekend is met voeding, das belangrijkste aspect van dit alles. Hagelslag en kippedij, daar gaat het al niet goed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven