AndroidHealthClinic

Trainingslog PartyMarty (1 bezoeker)

Gaan PartyMarty zijn TRT escapades escaleren naar een full-on blast?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Quadriceps + Adductors + Kuiten :flex:
Bekijk bijlage 560940
Bekijk bijlage 560941
Notities:
- Ik ben zo klaar met die stappen challenge, na deze week stop ik met meedoen aan die wekelijkse wedstrijd, ik word veel te competetief van dat soort uitdagingen. Had gisterenavond er al 136.000 stappen op zitten en de lol begint er vanaf te gaan. Deze week nog vakantie dus vond het wel leuk om iets kuts te doen, maar komende week wordt het tijd om fatsoenlijk aan de gang te gaan met dat cutten. Dus gewoon netjes de kcal iedere dag eten en gewoon 2-3 uurtjes per week op de crosstrainer. Zoveel wandelen is ook best een hel op 2800kcal, heb constant belachelijk honger en her en der een bloedsuiker crash :roflol: Ook heb ik het idee dat het constant lopen in de zon op te weinig eten ervoor zorgt dat ik gruwelijk veel vocht vast aan het houden ben.
- Training was meh, benen deden uit bed al zeer, gewichten voelden zwaar. Dus maar een paar setjes er af gehaald. Had uit bed ook al helemaal geen zin/energie om te gaan. Gisteren ook geen avondeten gegeten, hielp ook niet. Achja, volgende keer beter. Wel getraind :thumb:
- Nog steeds gruwelijk veel spierpijn :roflol:
- Na de training nog even 60min op het gemak op de crosstrainer en dan gaan we straks maar weer lopen...
Baby Reaction GIF
Vind het wel een prima workout. Squats doe je goed zwaar.

Jij had het volgens mij een keer over oefeningen die zorgen dat je benen groot lijken, welke oefeningen zijn dat? En waarom is dat zo.
 
Vind het wel een prima workout. Squats doe je goed zwaar.

Jij had het volgens mij een keer over oefeningen die zorgen dat je benen groot lijken, welke oefeningen zijn dat? En waarom is dat zo.
Zijn die adductor oefeningen, meer massa bij je liezen zorgen dat je bovenbenen groter ogen.
 
Pohhh I'm in a world of hurt :suicide:
Kan m'n pecs niet aanraken, m'n rug zit helemaal vol met spierpijn dus kan amper opstaan of roteren, m'n triceps zijn nog wel het meest naar de tering, traps, nek, zelfs m'n fucking onderarmen kan ik amper iets mee van die de hammer curls... Ik was vergeten hoe belachelijk veel spierpijn je na een deloadje van 10 dagen kunt pakken.
Oh Great Smh GIF by NBC
Lekker. Is cadeautje aan jezelf. Volgende keer ietsje minder hard?
 
Lekker. Is cadeautje aan jezelf. Volgende keer ietsje minder hard?
Nee joh. Gewoon door duwen, komende week is het weer voor 3 maanden gedaan met de spierpijn :) Altijd zo'n weekje na m'n deload.
 
Met diep squatten activeer je adductors ook goed heb ik altijd het gevoel
Daar heb ik ook altijd het meeste spierpijn na het squatten (low-bar). Zou low-bar of high-bar daarin nog wat uitmaken eigenlijk?
 
Daar heb ik ook altijd het meeste spierpijn na het squatten (low-bar). Zou low-bar of high-bar daarin nog wat uitmaken eigenlijk?
Geen idee. Ik weet wel dat sumo stance ass-to-grass squats ze helemaal vernietigen.
 
Daar heb ik ook altijd het meeste spierpijn na het squatten (low-bar). Zou low-bar of high-bar daarin nog wat uitmaken eigenlijk?
Persoonlijk squat ik dieper met high bar dan low bar, heb ook overal meer spierpijn net high bar (ook upper back). Maar dat is ook wel verklaarbaar omdat de rom gewoon groter is en meer stabiliteit nodig is in de upper back omdat je meer upright staat.
 
PULL! :flex:
IMG_20220702_033821.jpg

IMG_20220702_033845.jpg

Notities:
- Nog 21.000 stappen en dan zit de stappen challenge er op.
- Schandalig kut geslapen, benen doen ook aardig pijn, dus wat minder volume gedraaid. Beviel eigenlijk best goed, denk dat ik het ga houden bij 2 werksets.
- Cutten gaat vlot. 89,1 --> 82,2 (-6,9kg), hoopte eind deze week tegen de 82kg te zitten en dat is me dus aardig gelukt.
- Eigenlijk hartstikke lekker getraind ondanks de vermoeidheid. Goede mind-muscle connection. Flinke pump. Behalve bij het deadliften ook overal wat repjes extra kunnen pakken.
Tired Charles Barkley GIF by NBA on TNT
 
Laatst bewerkt:
Die wandel challenge was je al zat toch? Eerste week cutten is super zeg, nu de stabiele dalende lijn vasthouden :thumb:
 
Die wandel challenge was je al zat toch? Eerste week cutten is super zeg, nu de stabiele dalende lijn vasthouden :thumb:
Ben hem inderdaad 3 dagen aardig zat, maar dat is geen reden om op te geven. Gisteren en eergisteren op +40.000 stappen gestrand. Dadelijk nog 4000 en dan zijn de 200.000 stappen in 6 dagen bereikt. Morgen doe ik helemaal niks.

Screenshot_2022-07-02-10-04-14-35_d9aa206de00b4b7c29deeb8e9ccbd9e7.jpg
 
PULL! :flex:
Bekijk bijlage 561076
Bekijk bijlage 561077
Notities:
- Nog 21.000 stappen en dan zit de stappen challenge er op.
- Schandalig kut geslapen, benen doen ook aardig pijn, dus wat minder volume gedraaid. Beviel eigenlijk best goed, denk dat ik het ga houden bij 2 werksets.
- Cutten gaat vlot. 89,1 --> 82,2 (-6,9kg), hoopte eind deze week tegen de 82kg te zitten en dat is me dus aardig gelukt.
- Eigenlijk hartstikke lekker getraind ondanks de vermoeidheid. Goede mind-muscle connection. Flinke pump. Behalve bij het deadliften ook overal wat repjes extra kunnen pakken.
Tired Charles Barkley GIF by NBA on TNT
3x150...netjes hoor! Is dit je beste lift?

Ook al deadlift ik niet meer, 3x150 zou voor mij ook pittig zijn.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven