AndroidHealthClinic

Anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is goed te zien dat jij niet het helderste licht hier bent naast dat er niks veranderd aan je training als je natty of enhanced bent. Probeer eerst zelf maar eens natty te cutten want zelfs met gear en andere troep lukt het je niet. :roflol:
dus jij zegt dat je als natty net zo hard kunt trainen als iemand die enhanced is?
effe seieus, wtf is dit?
natuurlijk is er een groot verschil qua training tussen enhanced en natty.
mensen mensen....
 
dus jij zegt dat je als natty net zo hard kunt trainen als iemand die enhanced is?
effe seieus, wtf is dit?
natuurlijk is er een groot verschil qua training tussen enhanced en natty.
mensen mensen....
Je moet theoretisch zelfs harder trainen omdat je geen extra hormonen hebt;). Rusten is wat je als natty serieuzer moet nemen.
 
Je moet theoretisch zelfs harder trainen omdat je geen extra hormonen heb;)
ja precies 🤣🤣
cortison door stress op je lichaam kennen ze alleen op mars, is niet van onze wereld.
 
ja precies 🤣🤣
cortison door stress op je lichaam kennen ze alleen op mars, is niet van onze wereld.
Jij hebt er kennelijk hagelslag van gegeten!!
 
dus jij zegt dat je als natty net zo hard kunt trainen als iemand die enhanced is?
effe seieus, wtf is dit?
natuurlijk is er een groot verschil qua training tussen enhanced en natty.
mensen mensen....
Pff als je gear gebruikt hoef je eigenlijk niet anders te doen dan jezelf te prikken. Ik gewoon beetje kip elke dag, maar kan ook gewoon kipnuggets zijn van de mac KIP=KIP, snap je.
Gains komen vanzelf wel al dat hard trainen is zinloos, word je alleen maar moe van. Snap ook zelf niet dat natty mensen dan wel doen, wat een gedoe allemaal.
 
Pff als je gear gebruikt hoef je eigenlijk niet anders te doen dan jezelf te prikken. Ik gewoon beetje kip elke dag, maar kan ook gewoon kipnuggets zijn van de mac KIP=KIP, snap je.
Gains komen vanzelf wel al dat hard trainen is zinloos, word je alleen maar moe van. Snap ook zelf niet dat natty mensen dan wel doen, wat een gedoe allemaal.
ik snap je 🤣🤣
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Back
Naar boven