MuscleMeat

Overhemden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Henk123456

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
3.231
Waardering
2.670
Lengte
2m28
Massa
148kg
Vetpercentage
7%
Heren waar kopen jullie je overhemden?

Confectie is voor mij qua maat niet te doen moet echt maatwerk.
Of confectie in een zeer grote maat en dan innemen etc.

Iemand tips voor goede overhemden?
 
 
Heb je er zelf ook ervaring mee ak?
 
Heb je er zelf ook ervaring mee ak?
Ja is gewoon erg goed en past perfect sluit goed aan en erg veel stretch.
Koop je gewone overhemden dan zitten ze vaak strak bij je borst/lats en veranderd het richting je taille in een jurk wat er niet uit ziet, dat is bij deze dus absoluut niet. Wel moet je goed berekenen welke maat je hebt, heb zelf ook me eerste order niet de juiste maat gekozen uiteindelijk.
 
Wat zijn jouw stats ongeveer lengte gewicht en welke maat neem jij?

Ja die jurk look verpest het helemaal :(
 
Wat zijn jouw stats ongeveer lengte gewicht en welke maat neem jij?

Ja die jurk look verpest het helemaal :(
Ja dat is dus het probleem eind bulk/cut scheelt bij mij 15kg maw je hebt 2 kledingkasten. Zowel voor broeken die bij je kont/taille gaan gapen in de cut als overhemden die maatje s ogen eind bulk.
Hun maken elk overhemd/broek op maat naar de data die je aanlevert van verschillende metingen die je thuis moet doen. Hun doen dus niet aan maat s m l xl etc zijn allemaal omtrekken die je net als een kledingmaker thuis zelf moet opmeten.
 
Ja dat is wel handig ik heb wel maatoverhemden van Oger voor mijn normale werk maar wil ook iets meer casual kleding.
Hartstikke mooi die dure overhemden op maat maar ze gaan ook zo kapot omdat de stof erg dun is.
Ik ga het denk ik eens proberen, dat met 2 kledingkasten ken ik daarom doe ik geen zware cuts meer.
 
Ja dat is wel handig ik heb wel maatoverhemden van Oger voor mijn normale werk maar wil ook iets meer casual kleding.
Hartstikke mooi die dure overhemden op maat maar ze gaan ook zo kapot omdat de stof erg dun is.
Ik ga het denk ik eens proberen, dat met 2 kledingkasten ken ik daarom doe ik geen zware cuts meer.
Bestel je eerste order 1 overhemd dan kan je hem testen of de maat correct is en dan kan je altijd meer bestellen. Zou absoluut niet meteen 3/4 artikelen bestellen, zonder dat je zeker weten de juist maat hebt.
 
Draag liever geen pakken, kostuums. Heb wel wat in de kast op maat gemaakt.
Ben ook niet zo gek op stretch, maat 4XL is 47-49” 120-125cm. 🙁
 
Waar koop je het bullshark
 
Dit
 
Ik had met xxl wel genoeg maar is al een tijdje geleden dat ik een overhemd gedragen heb. Stats toen 186 cm en 100-105 kg.
 
Jac hensen is kut dat is echt voor opa's.
 
Jac hensen is kut dat is echt voor opa's.
Bij Zuidmolen zit ook niks meer zeker, nu Decathlon daar zit. Piet Zomers zat daar vroeger. Ik koop dit soort liever in de winkel, en kun je passen en stof voelen.

of laat je opmeten bij Chaplin en bestel oa hier. Of misschien hebben zij wel advies.
 
Ja voor het werk heb ik ze van oger maar dat is echt puur voor werk. Zit super maar is niet voor uitgaan of andere prive aangelegenheden.
 
Je kan ook, zoals je zelf ook al zei, een overhemd kopen dat in ieder geval goed zit bij je schouders en in de breedte op je armen en het bij een kleermaker laten tailleren.

Na verloop van tijd heb je al vrij snel in de gaten of een bepaald shirt een goede basis is voor een kleermaker en of je een goede kleermaker hebt gevonden.

Op de site die hierboven is genoemd vond ik de formal wear broeken bovenaan de pagina heel slecht, dat zijn net een soort leggings, zo hoort een nette broek niet te vallen. Daaronder lijkt het beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik had met xxl wel genoeg maar is al een tijdje geleden dat ik een overhemd gedragen heb. Stats toen 186 cm en 100-105 kg.
xxl van fatherensons? Niet xxxl toevallig want xxl kom ik niet in van hun :roflol:
 
Ja ik zoek mooie zakelijke kleding.

LJ wil jij niet een dagje met me winkelen?
 
Back
Naar boven