XXL Nutrition

Kuurlog Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juist met gear moet je extra hard werken en kun je niet "af en toe een tandje terug"

Snap zoiezo deze cycle niet als je vol blessures zit en amper LB kan trainen
volgens sommigen hoef je helemaal niet extra hard te werken op gear.
sterker nog, alles blijft hetzelfde 😅

nietwaar vntl?

Het is goed te zien dat jij niet het helderste licht hier bent naast dat er niks veranderd aan je training als je natty of enhanced bent. Probeer eerst zelf maar eens natty te cutten want zelfs met gear en andere troep lukt het je niet. :roflol:
 
volgens sommigen hoef je helemaal niet extra hard te werken op gear.
sterker nog, alles blijft hetzelfde 😅

nietwaar vntl?
Maximaal trainen heeft niks met gear of niet te maken idd. Er verandert kwa input dan ook vrij weinig lijkt me.

Dat je sneller herstelt en sneller progressie maakt is een heel ander hoofdstuk.
 
volgens sommigen hoef je helemaal niet extra hard te werken op gear.
sterker nog, alles blijft hetzelfde 😅

nietwaar vntl?
Ben je getriggerd? :roflol:

Er veranderd ook niks aan natty of enhanced training, principes blijven hetzelfde.
 
Ben je getriggerd? :roflol:

Er veranderd ook niks aan natty of enhanced training, principes blijven hetzelfde.
Haha ik dacht eerst dat je als natty niet teveel tot failure en verder mocht gaan :roflol:
 
Maximaal trainen heeft niks met gear of niet te maken idd. Er verandert kwa input dan ook vrij weinig lijkt me.

Dat je sneller herstelt en sneller progressie maakt is een heel ander hoofdstuk.
wat is het nou? moet je met gear juist extra hard werken of veranderd er NIKS aan je training , dus NIET extra hard werken aangezien er niks veranderd.
 
wat is het nou? moet je met gear juist extra hard werken of veranderd er NIKS aan je training , dus NIET extra hard werken aangezien er niks veranderd.
Je praat over 2 verschillende dingen kerel.
Training en work ethic.
Hou je niet van de domme aub, of ben je gewoon zo?
 
Je praat over 2 verschillende dingen kerel.
Training en work ethic.
Hou je niet van de domme aub, of ben je gewoon zo?
volgens mij ben ik gewoon nederlands aan het typen , en niet japans.
ik ben het namelijk met je eens, maar vntl zei ( niet ik) dat er NIKS aan je training veranderd.
of je nou natty of enhanced bent, alles blijft volgens hem hetzelfde.
 
Komt er volgens mij gewoon op neer dat je in beide gevallen keihard moet blijven trainen. Dat gear zonder vol gas trainen geen optimale progressie oplevert en zonder gear dus ook niet
 
volgens mij ben ik gewoon nederlands aan het typen , en niet japans.
ik ben het namelijk met je eens, maar vntl zei ( niet ik) dat er NIKS aan je training veranderd.
of je nou natty of enhanced bent, alles blijft volgens hem hetzelfde.
Volgens mij snap jij er niks van nee.

Wat veranderd er aan je training als je gear gebruikt dan? Of veranderd er iets magisch aan hoe je moet trainen met of zonder gear?

Met gear verplaats je een gewicht van c naar d en als natty van a naar b?

Kom op vertel het me, ik brand van de spanning!!
 
Volgens mij snap jij er niks van nee.

Wat veranderd er aan je training als je gear gebruikt dan? Of veranderd er iets magisch aan hoe je moet trainen met of zonder gear?

Met gear verplaats je een gewicht van c naar d en als natty van a naar b?

Kom op vertel het me, ik brand van de spanning!!
nou, met gear zou je eigenlijk ten eerste meer sets moeten doen omdat je lichaam veel meer stress kan handelen ivm met cortison onderdrukking die anabolen brengt.
cortison wordt niet 100% onderdrukt, maar wel voor een groot deel.

ten tweede, je lichaam herstelt zich veel sneller EN beter en daar wil je gebruik van maken, dus je moet voor veel meer spierafbraak zorgen en tegelijkertijd moet je je eiwit-inname zwaar uppen juist omdat je lichaam veel meer afgebroken weefsel kan herstellen.

ten derde, je moet je , ligt eraan welke compound je gebruikt, maar je zou jezelf eigenlijk echt moeten pushen om sneller , dus in een kortere periode, sterker te worden.


dit zijn maar een paar voorbeelden!
Ik ben nu benieuwd tegen welk van de 3 FEITEN die ik hierboven genoemd heb, jij nu tegenspraak wilt gaan leveren.
 

Bijlagen

  • 4g9mgm.png
    4g9mgm.png
    146,5 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
nou, met gear zou je eigenlijk ten eerste meer sets moeten doen omdat je lichaam veel meer stress kan handelen ivm met cortison onderdrukking die anabolen brengt.
cortison wordt niet 100% onderdrukt, maar wel voor een groot deel.

ten tweede, je lichaam herstelt zich veel sneller EN beter en daar wil je gebruik van maken, dus je moet voor veel meer spierafbraak zorgen en tegelijkertijd moet je je eiwit-inname zwaar uppen juist omdat je lichaam veel meer afgebroken weefsel kan herstellen.

ten derde, je moet je , ligt eraan welke compound je gebruikt, maar je zou jezelf eigenlijk echt moeten pushen om sneller , dus in een kortere periode, sterker te worden.

maar een paar voorbeelden!
Je herstel sneller en beter idd, veranderd er nog steeds niks aan het hele trainings principe of hoe je spiermassa bouwt.

En nee je hebt niet meer eiwitten nodig als je on bent.

Je moet jezelf altijd pushen, als natty of enhanced.

Oftewel er veranderd niks.
 
Je herstel sneller en beter idd, veranderd er nog steeds niks aan het hele trainings principe of hoe je spiermassa bouwt.

En nee je hebt niet meer eiwitten nodig als je on bent.

Je moet jezelf altijd pushen, als natty of enhanced.

Oftewel er veranderd niks.
1.trainingsprincipe is een breed begrip.

2.natuurlijk heb je meer eiwitten nodig, je eiwitsynthese wordt immers zwaar verhoogd vergeleken met iemand die natty is

3. als natty moet je uitkijken met jezelf pushen, ook als je denkt dat je meer sets en oefeningen aan zou kunnen.
ooit gehoord van overtraining?
overtraining kun je ook als enhanced hebben, maar dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben, die kans is namelijk veel kleiner.

jongens....wtf is dit?
 
1.trainingsprincipe is een breed begrip.

2.natuurlijk heb je meer eiwitten nodig, je eiwitsynthese wordt immers zwaar verhoogd vergeleken met iemand die natty is

3. als natty moet je uitkijken met jezelf pushen, ook als je denkt dat je meer sets en oefeningen aan zou kunnen.
ooit gehoord van overtraining?
overtraining kun je ook als enhanced hebben, maar dan moet je het wel heel erg bont gemaakt hebben, die kans is namelijk veel kleiner.

jongens....wtf is dit?
Geef eens antwoord dan? Wat veranderd er aan trainen dan? Bouw je oppeens op een andere manier spiermassa als je on bent?

Punt 2, nee en nog eens nee.

Punt 3, de meeste mensen gaan het punt 'overtraining' niet halen naturel of enhanced.

Je moet als naturel net zo hard trainen als iemand die enhanced is en wss nog harder ook, enhanced kom je nog wel eens met dingen weg.
 
Snap ook niet dat ik in discussie ga met zo'n flapdrol.
het is aan jouw posts te zien dat je niet lang natty bent geweest maat, want je hebt echt bullshit gepost
 
1657445796451.png


Dit klinkt mij meer als bullshit in de oren om eerlijk te zijn. Om nog maar over de rest van je posthistorie te zwijgen.
 
Geef eens antwoord dan? Wat veranderd er aan trainen dan? Bouw je oppeens op een andere manier spiermassa als je on bent?

Punt 2, nee en nog eens nee.

Punt 3, de meeste mensen gaan het punt 'overtraining' niet halen naturel of enhanced.

Je moet als naturel net zo hard trainen als iemand die enhanced is en wss nog harder ook, enhanced kom je nog wel eens met dingen weg.
punt 3 is HET bewijs dat je niet lang natty bent geweest.
jij hebt nog nooit overtraining gehad juist omdat je niet lang natty bent geweest en enhanced erg moeilijk overtrained.

als natty, is het heeel makkelijk te overtrainen, je voelt je belabberd, futloos ,slaapt slecht en je wordt zwakker ...heb ik gehad in het verleden.

eigenlijk moet elk iemand die natty traint ooit wel eens overgetrained moeten hebben, want dat hoort tot bij je grenzen opzoeken.
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk moet elk iemand die natty traint oout wel eens overgetrained moeten hebben,
In de vorm van training is er niet bepaald iets als overtraining, geld enkel als er niet genoeg op geanticipeerd wordt met rust/voeding. Dan kan het zo voelen ja.
Wil je bijvoorbeeld 8 uur aan een stuk op hoge intensiteit trainen dan kan dat, natty of enhanced imo.
 
Back
Naar boven