AndroidHealthClinic

Anavar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MDV20

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2022
Berichten
70
Waardering
44
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Beste bb,

Via Internet op deze pagina terecht gekomen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden. Na veel nadenken en inlezen wil ik graag aan mijn eerste (kuur) beginnen… Voor sommigen zal dit niet als kuur genoemd mogen worden, maar goed. Ik wil voor een eerste keer graag enigszins op safe spelen en beginnen met Anavar op maximaal 50mg per dag.

Dit in een opbouwende fase, hier zou ik graag wat advies van ontvangen :)

Even wat over mijzelf:

Ik weeg momenteel +-78kg en ben 180cm met 12/13% Bf. Ik train nu zo’n 2/3 jaar en let sinds 1 jaar goed op mijn voeding. Ik eerst nu 3100kcal per dag en merk dat ik hierdoor +- 200 gram per week aankom. Ik wil dit niet te snel doen, en probeer zo schoon mogelijk te bulken.

Hoe denken jullie over Anavar + (evt) Nolvadex nakuur?

Zelf prikken ben ik nog niet zo’n voorstander van, ik ga eerst vele instructies bekijken en eventueel langs een prikpost om info op te doen.

Hoor graag van jullie, en bedankt voor alle voor vergaarde info!
 
zie je andere topic
 
Niet doen.
 
Beste bb,

Via Internet op deze pagina terecht gekomen, dit is inmiddels al weer een tijdje geleden. Na veel nadenken en inlezen wil ik graag aan mijn eerste (kuur) beginnen… Voor sommigen zal dit niet als kuur genoemd mogen worden, maar goed. Ik wil voor een eerste keer graag enigszins op safe spelen en beginnen met Anavar op maximaal 50mg per dag.

Dit in een opbouwende fase, hier zou ik graag wat advies van ontvangen :)

Even wat over mijzelf:

Ik weeg momenteel +-78kg en ben 180cm met 12/13% Bf. Ik train nu zo’n 2/3 jaar en let sinds 1 jaar goed op mijn voeding. Ik eerst nu 3100kcal per dag en merk dat ik hierdoor +- 200 gram per week aankom. Ik wil dit niet te snel doen, en probeer zo schoon mogelijk te bulken.

Hoe denken jullie over Anavar + (evt) Nolvadex nakuur?

Zelf prikken ben ik nog niet zo’n voorstander van, ik ga eerst vele instructies bekijken en eventueel langs een prikpost om info op te doen.

Hoor graag van jullie, en bedankt voor alle voor vergaarde info!
Ik heb tot gisteren Anavar gedaan op 60mg pd. Amper iets van gemerkt, beetje kracht en spierconditie verbetering. Ik heb meer verschil gemerkt van een SARM cycle (RAD-140 en MK677) dan Anavar. Ook zie ik vaak dat je niet moet beginnen aan kuren als je niet durft te prikken, alhoewel de meer ervaren bodybuilders hier beter advies over kunnen geven.

Zou het je niet aanraden eerlijk gezegd, maar als je het neemt vergeert niet een leversupport in te nemen. TUDCA of NAC schijnen wel goede te zijn.
 
Back
Naar boven