AndroidHealthClinic

Zou een snelle kuur werken ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
14 jul 2022
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Week 1-12: 250MG Testosteron Enanthaat. 1x per week
week 6 -12: 50MG Winstrol per dag

NAKUUR: week 14-17: 20MG Nolvadex

Gewoon snel een klein kuurtje voor spier opbouw!
 
en de vraag is?
 
12 weken snelle werkt prima om te cutten trouwens. vntl
 
hangt af of je traint of niet
hoe ziet je voeding eruit?
wil je dan bulken/cutten?
hoelang train je al?
jazeker train ik, sinds 2018 ga ik 5 dagen per week naar de sportschool. voeding zit ook wel goed dat regelt een dietiste
 
Week 1-12: 250MG Testosteron Enanthaat. 1x per week
week 6 -12: 50MG Winstrol per dag

NAKUUR: week 14-17: 20MG Nolvadex

Gewoon snel een klein kuurtje voor spier opbouw!
Pak Test Prop ipv Enantaat. EOD prikken, Als je snel wilt. 30mg d-bol voor 1e 4 weken.
 
Als je niet op andere gedachte te brengen bent en je stats en voeding op orde zijn, is het misschien handig om te cutten zonder kuur. Met kuur zou ik lekker bulken zodat je echt het maximale eruit haalt. Lijkt me een beetje zonde op minimale gains te maken als je in een te kort zit. Een snelle kuur heeft weinig zin.
 
ik zal lekker niks pakken als ik hem was nog ;)
Kan ook
Als je niet op andere gedachte te brengen bent en je stats en voeding op orde zijn, is het misschien handig om te cutten zonder kuur. Met kuur zou ik lekker bulken zodat je echt het maximale eruit haalt. Lijkt me een beetje zonde op minimale gains te maken als je in een te kort zit. Een snelle kuur heeft weinig zin.
Wie heeft het over cutten ?
 
Week 1-12: 250MG Testosteron Enanthaat. 1x per week
week 6 -12: 50MG Winstrol per dag

NAKUUR: week 14-17: 20MG Nolvadex

Gewoon snel een klein kuurtje voor spier opbouw!
Beter niet eindigen met winstrol ivm stijgen van glucocorticoid (cortisol) wat zorgt voor meer massaverlies na de kuur. Buiten dat, als eerste kuur voldoet test only.
 
jazeker train ik, sinds 2018 ga ik 5 dagen per week naar de sportschool. voeding zit ook wel goed dat regelt een dietiste
Allemaal duidelijk mbt je split en voeding.

Ik zou niet kuren.

Succes
 
Back
Naar boven