AndroidHealthClinic

PAS OP !! EXTREME HITTE !! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel.

1658226129997.jpg

maar misschien bedoel je wel hetzelfde.
 
Ook al lijkt het op het plaatje bijna hetzelfde, het scheelt toch 5 miljoen kilometer lees ik net
 
Zo blijkt maar weer dat t allemaal onzin is en kom je na wat kritische vragen onherroepelijk tot de conclusie dat de zon een paar honderd kilometer boven ons hangt, rondom de noordpool cirkelt en de aarde dus plat is
 
Zo blijkt maar weer dat t allemaal onzin is en kom je na wat kritische vragen onherroepelijk tot de conclusie dat de zon een paar honderd kilometer boven ons hangt, rondom de noordpool cirkelt en de aarde dus plat is
Vragen in de tweede kamer?
 
Zo blijkt maar weer dat t allemaal onzin is en kom je na wat kritische vragen onherroepelijk tot de conclusie dat de zon een paar honderd kilometer boven ons hangt, rondom de noordpool cirkelt en de aarde dus plat is
De poolster (onderdeel van de kleine beer)is circumpolair ja. En de grote beer en in mindere mate cassiopeia/andromeda en nog wat spul
 
De zon bestaat niet, ze moeten gewoon een zondebok hebben imo.
 
De zon bestaat niet, ze moeten gewoon een zondebok hebben imo.
Ik weet t niet, het zouden ook nog steeds de boeren kunnen zijn. Volgens mij spelen die twee onder één hoedje
 
Ook al lijkt het op het plaatje bijna hetzelfde, het scheelt toch 5 miljoen kilometer lees ik net
Seizoenen komen door de tilting van de aarde. Niet door een verschil in afstand tot de zon.
 
Back
Naar boven