XXL Nutrition

Cutlog naar 8% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Echt top hoor!!
Als je ook ergens voor gaat dan ga je er ook echt voor! :thumb:
 
Cheat day bij mijn ouders, heb binnen ongeveer 1 uur 4700 calorieën op. 2x ben en jerrys, biertje, halfe schaal lasagne, chips. Ik eet de komende dagen wel wat minder.
Je hebt hard gewerkt mooie shape neergezet dan mag je echt wel ff keer lekker vreten
 
iq test van mensa deze https://mensa.dk/iqtest/

wefwefweffwe.png
 
maar ik kom dom over door hoe ik communiceer door zwaar autisme enook veel psychoses gehad
 
>130 is hoogbegaafd, >145 uitzonderlijk hoogbegaafd. Hoe gaat het met je programmeerskills? Herinner me van een tijd geleden dat je C(++) o.i.d. aan het leren was? Extreem goede programmeurs zijn ook vaak een beetje autistisch...
 
>130 is hoogbegaafd, >145 uitzonderlijk hoogbegaafd. Hoe gaat het met je programmeerskills? Herinner me van een tijd geleden dat je C(++) o.i.d. aan het leren was? Extreem goede programmeurs zijn ook vaak een beetje autistisch...
Ik doe niet meer programmeren, ik doe vooral tekenen nu en sporten
 
>130 is hoogbegaafd, >145 uitzonderlijk hoogbegaafd. Hoe gaat het met je programmeerskills? Herinner me van een tijd geleden dat je C(++) o.i.d. aan het leren was? Extreem goede programmeurs zijn ook vaak een beetje autistisch...
Temmelig hojt volgens de test.
 
Waarom ben je er mee gestopt als ik vragen mag? Als programmeur kun je op den duur wel goed geld verdienen.
Wat heeft dat geld er nu weer mee te maken? Als hij t graag deed, doet ie t wel.
 
Wat heeft dat geld er nu weer mee te maken? Als hij t graag deed, doet ie t wel.
Programmeren begint voor velen als hobby. Het verschil met sporten en tekenen is dat je er ook nog je brood mee kunt verdienen. Als je hoogbegaafd bent, zou het toch mooi zijn als je daar ook nog iets mee kunt doen. Programmeren is dan een mooi vak om je ook intellectueel wat uit te dagen. Daarom was ik benieuwd waarom die opleiding/cursus is gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven