XXL Nutrition

Bitchtits dianabol (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sammylicious.

Novice
Lid geworden
24 apr 2022
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
90kg
Vetpercentage
23%
Hey, ik pak momenteel dianabol 60mg per dag verspreid met test 200ml per week ik had last van gynaecomastie vorige kuur dus kwam ik voorbereid met arimidex en letrolzole nu pakte ik nolvadex 20mg per dag (werkte niet goed) dan naar arimidex halve pil per dag (werkte niet goed) en nu naar letrozole een halve per dag en heb alleen echt last aan rechtse kant van mijn tepel... duurd het even dat het werkt? of wat moet ik precies doen? want ben er heel erg gevoelig voor nu momenteel pak ik 40mg dianabol ik wil natuurlijk mijn kuur uit doen ik zit nu 4 dagen in dianabol kuur
 
Beter ga je niet kuren want je hebt geen idee waar je mee bezig bent
Waarom bestaat deze forum dan? Dit is advies wat ik heb gekregen van 2 bodybuilders maar werken niet daarom meer hulp gevraagd op deze forum
 
Je mag je best een beetje moeite doen wat dingen zelf te lezen en op te zoeken. In elk geval geen letro gebruiken, dianabol eruit gooien (als je al gyno hebt en dit gaat nemen is dat gewoon vragen om meer problemen en daarnaast levert dianabol behalve wat vocht je helemaal niks op). Verder ben je gewoon te dik om te kuren dus beste stop je helemaal.
Ik zit nu op vetpercentage 16% omdat ik vorige kuur veel te dik was en ben ik 15kilo kwijt 16% is nog hoog maar niet wat het moet zijn ik zou rond de 12% willen zijn voor mij moet ik niet droog droog zijn en is ook niet mijn doel
 
Ik woog 124kilo vroeger en heb veel overtollig huid gyno is niet te zien op foto (was altijd al zo) ik weeg nu 76kilo en heb mijn vetpercentage laten meten door een professionele gym (16%) aangezien ik er niet veel van ken dit is mijn 2de kuur met als schema 60mg en 20mg nolvadex per dag maar begon al last te hebben van gynocomastie van dag 2
 

Bijlagen

  • Picsart_22-07-25_05-50-01-584.jpg
    Picsart_22-07-25_05-50-01-584.jpg
    99,6 KB · Weergaven: 186
  • Picsart_22-07-25_05-47-51-340.jpg
    Picsart_22-07-25_05-47-51-340.jpg
    107,8 KB · Weergaven: 185
Recente foto’s zouden enigszins nuttig (kunnen) zijn… Echter, ik denk dat je helemaal nog niet klaar bent om te kuren. Zowel je fysiek als kennis hierover zijn ondermaats.
 
Ergens beginnen 🤷 als ik geen last had van gynaecomastie had ik dit kuurtje goed kunnen pakken
(vorige goed gelukt) (zie foto) alleen spijtig wat last gehad van gynocomastie met nakuur ik weet niet veel en wil mij er ook verder in verdiepen en sparen voor overtollig huid te verwijderen
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220725-062738_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-062738_Gallery.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 202
met als schema 60mg en 20mg nolvadex per dag maar begon al last te hebben van gynocomastie van dag 2
Gyno al vanaf dag 2? Gyno op 60mg terwijl je er al 20mg nolvadex iedere dag bij pakt? Mooi kuurschema als je de hele kuur Nolvadex er doorheen moet slikken :thumb:

Ohh dit is niet z'n eerste topic met problemen op dbol
 
Recente foto’s zouden enigszins nuttig (kunnen) zijn… Echter, ik denk dat je helemaal nog niet klaar bent om te kuren. Zowel je fysiek als kennis hierover zijn ondermaats

Gyno al vanaf dag 2? Gyno op 60mg terwijl je er al 20mg nolvadex iedere dag bij pakt? Mooi kuurschema als je de hele kuur Nolvadex er doorheen moet slikken :thumb:
Dit weet je niet op voorhand de 1 heeft er last van de andere merkt er geen scheet van ik heb er helaas snel last van
 
Dit weet je niet op voorhand de 1 heeft er last van de andere merkt er geen scheet van ik heb er helaas snel last van
Maar waarom, als je de vorige keer ook al zoveel last had van gyno op test/dbol, koos je deze keer geen andere selectie aan middelen?
De vorige keer was je er al achter gekomen dat je gyno krijgt van die combinatie en nu kies je exact dezelfde combinatie nog een keer.
 
Hoge vetpercentage vriend hoopte op ander resultaat nu ik 16% bodyfat had nog steeds erg gevoelig ervoor helaas
 
60mg D-bol is ook veel teveel. Gooi die zooi er uit en ga cutten op 200mg test e ew, of liever geen roids. Heb je al eerder gezegd dat je vetpercentage te hoog is. Of je hier nu schrijft dat het 16% boeit niemand. Het gaat om jezelf, en je houd jezelf voor de gek !
 
Maar waarom, als je de vorige keer ook al zoveel last had van gyno op test/dbol, koos je deze keer geen andere selectie aan middelen?
De vorige keer was je er al achter gekomen dat je gyno krijgt van die combinatie en nu kies je exact dezelfde combinatie nog een keer.
Meeste mensen doen achterlijke dingen met anabolen ik ken iemand via via 190cm en was 160kg was ook een cakekop maar hij pakte 400 mg tren e only per week om af te vallen en was aan t zeiken dat jij depressief was
 
Hey, ik pak momenteel dianabol 60mg per dag verspreid met test 200ml per week ik had last van gynaecomastie vorige kuur dus kwam ik voorbereid met arimidex en letrolzole nu pakte ik nolvadex 20mg per dag (werkte niet goed) dan naar arimidex halve pil per dag (werkte niet goed) en nu naar letrozole een halve per dag en heb alleen echt last aan rechtse kant van mijn tepel... duurd het even dat het werkt? of wat moet ik precies doen? want ben er heel erg gevoelig voor nu momenteel pak ik 40mg dianabol ik wil natuurlijk mijn kuur uit doen ik zit nu 4 dagen in dianabol kuur

Ok, dus je bent 4 dagen met dbol bezig, en hebt in die 4 dagen al gyno opgebouwd, arimidex, letro en nolva gepakt, geconcludeerd dat het allemaal niet werkt, en ook nog je dosering verlaagd.. en dat allemaal in 4 dagen? 😂

OT; die dianabol eruit halen en lekker op 250mg test gaan zitten, meer dan genoeg 👍🏻
 
Iets met een ezel en een steen
En dan klagen dat je lichaam niet normaal functioneert.
Ga er eens normaal mee om.
Wees er zuinig op,dan kun je je leven lang er plezier aan beleven, i.p.v. alleen maar ellende en schaamte.
 
Lekker met een hoog vet percentage starten aka voeding niet op orde is vragen om problemen. Je bent het perfecte voorbeeld maat :popcorn:
 
Dus ik heb gekuurd met testosterone en dianabol voor 3 weken ik merkte dat mijn tepels aan het groeien waren dus meteen gestopt dus ook einde van mijn kuur ik heb novaldex wanneer precies zou in die kunnnen nemen? Want mijn tepels storen mij een beetje

Ok, dus je bent 4 dagen met dbol bezig, en hebt in die 4 dagen al gyno opgebouwd, arimidex, letro en nolva gepakt, geconcludeerd dat het allemaal niet werkt, en ook nog je dosering verlaagd.. en dat allemaal in 4 dagen? 😂

OT; die dianabol eruit halen en lekker op 250mg test gaan zitten, meer dan genoeg 👍🏻
Eind april dit jaar al zelfde, maar hij leert er niet van.

Wacht met smart op zijn volgende topic
 
4 dagen is niet heel lang …… je hebt veel verschillende ondervindingen in die hele korte tijd.

Alle middelen zijn geen wondermiddelen hè ! Nolva enkel achter de hand voor nood , sowieso die dbol eruit gooien .

En met jou stats zie ik het nut niet van dianabol , persoonlijk zie ik het nu van dianabol überhaupt niet ….. maar dat is voor iedereen anders natuurlijk .

Houd het maar bij 200 of 250 test e .
 
Hoge vetpercentage vriend hoopte op ander resultaat nu ik 16% bodyfat had nog steeds erg gevoelig ervoor helaas
Op de foto met handdoek ben je echt geen 16%, je beledigd mensen die dat wel zijn.
(maar even opnieuw gepost voor je hem verwijdert)

1658766162220.jpeg
 
De foto’s geven direct de oorzaak van je problemen weer. Geen aanval maar ik zou eerst eens een goede cut doen om een mooi startpunt te creëren mocht je willen doorgaan met kuren. En gooi die D-bol eruit.
 
Back
Naar boven