Fitness Seller

Eerste IVDM door Ome Henk met onze favoriete moderator Sanca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Henk123456

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
3.231
Waardering
2.670
Lengte
2m28
Massa
148kg
Vetpercentage
7%
Sanca

Sanca, dankjewel voor het meedoen aan dit interview. Aan jou de eer de reeks interviews die ik ga afnemen af te trappen.

In vergelijking met je 2017 fysiek ben je heel erg veel afgevallen kun je hier wat meer over vertellen?
Ze waren al een 2-tal jaren aan het onderzoeken waarom ik uit het niets tonnen afviel en futloos werd, na lang zoeken en na verschillende biopsies ben ik gediagnosticeerd met dermatomyositis, dit is een auto immuun ziekte die oa zorgt voor spierafbraak. Ik krijg medicatie dat het immuunsysteem platlegt en gebruik sinds toen dagelijks cortisone, hier zijn we stilaan mee aan het afbouwen maar er wordt gevreesd dat ik er nooit heel zal afraken.
In het begin was het mentaal een zware dobber maar het is nu eenmaal wat het is.

Je doet erg veel aparte oefeningen die verder niemand kent, kun je hier wat meer over vertellen?
Vroeger deed ik ook al wel onconventionele lifts dus dat heeft er altijd wel al in gezeten. Tegenwoordig houdt het me scherp en ze zorgen ook voor nieuwe doelen die ik mezelf kan stellen.
Apart wel dat iedereen het aparte oefeningen noemt terwijl voor de heel commerciële ommezwaai gewoon de standaard was.
De huidige fysieken kunnen imo trouwens helemaal niet tippen aan de oldschool strongman fysieke, pré anabolen tijdperk.

Hoe kan je dan zonder het tracken van voeding toch zoveel zijn afgevallen?
Voor een groot deel door de aandoening en ook wel omdat ik de laatste 2 jaar junkfood enorm geschrapt heb, nu hoef ik ook niet meer kosten wat kost boven de 100kg te wegen, toen ik nog wedstrijden deed was elke extra kilo meegenomen want massa verplaatst nog altijd massa.

Wat zijn je huidige doelen in de sport?
Vooral gewoon bezig kunnen blijven én er plezier uit blijven scheppen.

Wat doe je nog meer graag naast het trainen?
De natuur kan me wel bekoren en in het groen kom ik helemaal tot rust.

Wat is je huidige dieet en supplementen?
Ik volg geen dieet en doe ook niet aan tracken, ik heb altijd gewoon gegeten wat ik graag heb en dat doe ik nu ook. Stukken vlaai bv. zal ik nooit weigeren maar eerder nog een 2de stuk vragen!
Hoe kan je dan zonder het tracken van voeding toch zoveel zijn afgevallen?

Toevoeging supplementen

Whey
Fine ricepowder

Zinc, magnesium
Omega 3-6-9
Vitamine D
Pré- en postworkout

Je bent inmiddels een echte familieman hoe bevalt het gezinsleven?
Met momenten zwaar maar je krijgt zoveel in de plaats van dat wondertje.

Heb je weleens vastgezeten?
Neen, en dat ben ik ook niet van plan.

Wanneer gaat de baard eraf?
Wanneer laat jij de jouwe groeien?

Wat zijn je favoriete sigaren en whisky?
Ik heb niet echt favorieten maar kan er wel gewoon van genieten. Whisky gaat van zacht tot zwaar gerookt en geturfd en qua sigaren probeer ik net zoals de whisky elke keer weer iets anders.

Op al je videos en fotos komen katten voorbij wat heb je hier precies mee?
Eigenlijk heb ik er niets mee maar ze verschijnen in mij leven en dat vind ik best.
De kat die vaak mee komt trainen is heerlijk, een beetje net zoals mij one of a kind.

Wat is je advies aan beginnende leden die net komen kijken hier.
Houdt het simpel en vergeet niet plezier te hebben erin.

Heb je weleens last van erectiestoornissen?
Neen, zie bijgevoegde video.


Hoe schat je de kansen in dat het wat gaat worden tusen LIes en mij en heb je nog tips?
Ik schat je kansen erg hoog in je bent een echte charmeur en casanova.
Tevens ben jij een echte volhouder ( lees doordrammer) dit schijnt goed te werken bij de vrouwen.
Een echte sterke mannelijke persoonlijkheid, ik denk dat ze uiteindelijk wel voor je gaat vallen.

Sanca nogmaals hartelijk bedankt voor het antwoord geven op al mijn vragen.
De leden mogen hier iemand nomineren die ik volgende week ga interviewen.
Mochten leden eventuele vragen weten voor deze persoon dan mogen ze mij deze PM’en.
 
Laatst bewerkt:
Heb je weleens last van erectiestoornissen?
Neen, zie bijgevoegde video.
De video ontbreekt 🤔

Edit: bedankt voor het toevoegen van de video! Aan het einde van het filmpje lijkt het alsof die gozer zo moet spugen 🥴
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de nominaties, zo spannend het lijkt wel Nickelodeons kids' choice award.
 
Best geinig maar iets meer diepgang in de vragen en antwoorden mag wel vind ik. Bij de oude IVDM's was dat vaak beter
 
Ik ga mijn best doen elk begin is moeilijk natuurlijk.

Wil het ook zo doen dat leden zelf anderen kunnen nomineren en mij vragen kunnen PMen.
 
Goed gedaan jongen, dit zal je begeleiding ook waarderen. Trots op jou :heart:
 
RonnReeves Ben je niet trots op onze Henk, dat hij dit heeft bereikt ?
Oom Oli wat zeg jij ervan ?
LJ Nu je de capaciteiten op dit vlak kent van Henk, maakt ie nu kans op een date ?
 
LJ Wat vind jij ervan?

De moderators overleggen nu dat wij voor ons interview speciaal een weekend naar Parijs kunnen gaan.
 
Dat is een goed interview, wanneer wordt er eentje met mij afgenomen?
Ik was 1 van de eerste leden hier en toch ook wel 1 van de betere atleten nog altijd al zeg ik het zelf..
 
Ik moet van Sanca minimaal 30 likes krijgen op dit interview alvorens ik een nieuwe mag doen Oli.

Jouw als tweede vind ik een goed idee maar dan wel uitgebreidere antwoorden Sanca Saxon heeft zich er een beetje makkelijk vanaf gemaakt.
 
Allemaal liken die dit wil aub anders mag ik geen nieuwe doen van Sanca Saxon !
 
Dat is een goed interview, wanneer wordt er eentje met mij afgenomen?
Ik was 1 van de eerste leden hier en toch ook wel 1 van de betere atleten nog altijd al zeg ik het zelf..
Je mag al tevreden zijn dat je hier überhaupt gedoogd wordt...
 
Ik wil het tweede interview wel met Oom Oli doen hoor.

Wat heeft Oom oli uitgevreten dan ik ben namelijk vrij nieuw hier?
 
Ik wil het tweede interview wel met Oom Oli doen hoor.

Wat heeft Oom oli uitgevreten dan ik ben namelijk vrij nieuw hier?
Vroeger onder de moderators de meeste gehate man (volgens mij) en hij heeft vast het record van de meeste kloontjes op zijn naam staan.
 
Was jij toen ook al moderator en wat heeft hij gedaan precies?
 
Back
Naar boven