Fitness Seller

Kuuradvies tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 169531

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2020
Berichten
40
Waardering
9
Beste forumleden,

Na 2 jaar kuur ervaring wil ik toch een keer kennis maken met tren.

Combinatie tren-e mast-e test-e

Test eigenlijk altijd op 500 gezeten. Dit bevalt goed. Keer hoger geprobeerd, meer nadelige effecten dan postieve effecten. Dus test blijft gewoon lekker op 500.

Masteron op 250mg

Tren starten op 150mg of 200?

Doel is om 10 weken te kuren. Heb eigenlijk altijd een vaste dosering aangehouden gedurende de kuur. Nooit echt met verhogingen bezig geweest. Misschien een keer proberen?

Zat zelf te denken om de tren te starten op 200mg. En indien nodig deze vanaf week 4 of 5 te verhogen naar 250mg.


Ik hoor graag jullie meningen!
 
Beste forumleden,

Na 2 jaar kuur ervaring wil ik toch een keer kennis maken met tren.

Combinatie tren-e mast-e test-e

Test eigenlijk altijd op 500 gezeten. Dit bevalt goed. Keer hoger geprobeerd, meer nadelige effecten dan postieve effecten. Dus test blijft gewoon lekker op 500.

Masteron op 250mg

Tren starten op 150mg of 200?

Doel is om 10 weken te kuren. Heb eigenlijk altijd een vaste dosering aangehouden gedurende de kuur. Nooit echt met verhogingen bezig geweest. Misschien een keer proberen?

Zat zelf te denken om de tren te starten op 200mg. En indien nodig deze vanaf week 4 of 5 te verhogen naar 250mg.


Ik hoor graag jullie meningen!
Ik zou zelf persoonlijk starten met tren-a, op 150mg p/week. Als je tren echt is ga je dat wel merken.
 
Beste forumleden,

Na 2 jaar kuur ervaring wil ik toch een keer kennis maken met tren.

Combinatie tren-e mast-e test-e

Test eigenlijk altijd op 500 gezeten. Dit bevalt goed. Keer hoger geprobeerd, meer nadelige effecten dan postieve effecten. Dus test blijft gewoon lekker op 500.

Masteron op 250mg

Tren starten op 150mg of 200?

Doel is om 10 weken te kuren. Heb eigenlijk altijd een vaste dosering aangehouden gedurende de kuur. Nooit echt met verhogingen bezig geweest. Misschien een keer proberen?

Zat zelf te denken om de tren te starten op 200mg. En indien nodig deze vanaf week 4 of 5 te verhogen naar 250mg.


Ik hoor graag jullie meningen!
Mijn ervaring op;
Test e 300mg pw
Mast 300mg pw
Tren E 100mg pw
(Verdeeld over 6 prik momenten pw)

Kracht toename en “snel” goed resultaat qua opdrogen ook in een cut/prep kan je de kracht goed/voldoende behouden met een vrij laag kcal. Huid vrij geen/weinig mankementen. Nachtzweet 0. Korter lontje vanaf week 3. Slaapuren van 7/8 naar 6 vanaf week 3/4, word overigens wel uitgerust/fit wakker beter dan zonder tren eigenlijk, maar dit houd je niet maanden vol. Geen haarverdunning/uitval (heb wel goede genetics mbt haren). Cardio prestaties niet minder/zwaarder door de tren. Libido minder, maar dat zal waars met me prep te maken hebben en niet met de kuur.

Let er wel op bovenstaand is “maar” met 100mg tren pw, verwacht dat als je hoger gaat bepaalde sides onvermijdelijk zullen zijn.
 
Beginnen met tren-e is sowieso gewoon dom.
 
Beginnen met tren-e is sowieso gewoon dom.

Ik kan maar weinig (eigenlijk geen) argumenten bedenken waarom het een slimme zet zou zijn, uberhaupt. En ja ik heb het ook gebruikt :o
 
Ik kan maar weinig (eigenlijk geen) argumenten bedenken waarom het een slimme zet zou zijn, uberhaupt. En ja ik heb het ook gebruikt :o
Dom is misschien wat verkeerd verkeerd verwoord, zou het persoonlijk iig niemand aanraden als kennismaking met tren.
 
2x 75mg per week
Idd enanthate minimaal 2x pw zette voor mij. Misschien nog ergens een keer verhogen? Zo ja, tot welke dosis?

Mijn eerste keer test was test op 500mg pw. Tbol als kickstart. Orals neem ik sws niet meer. Hooguit anavar mits het iets toe zou voegen.

Geen compount is met elkaar te vergelijken of wat dan ook. Maar als ik het zou willen vergelijken met test, en mijn eerste keer test was 500mg, en ik zou het zelfde principe wille doen met tren, op hoeveel mg tren kom ik dan uit?
 
Test op 500(2xpw 250), Var en Tbol heb je niets aan, zonde van het geld.
Tren ga je echt wel zien.
 
Hoe is je tren gedoseerd? 200mg/ml, dan gwn 200 mg pw doen. Ik ben ook met tren e begonnen ooit en de sides vond ik persoonlijk reuze meevallen.
 
Hoe is je tren gedoseerd? 200mg/ml, dan gwn 200 mg pw doen. Ik ben ook met tren e begonnen ooit en de sides vond ik persoonlijk reuze meevallen.
Maar dat is het dus wat jij zegt. Iedereen heeft ze eige ervaring kwa sides. De een is weer meer oestrogeen gevoelig dan de ander.

Tren is 200mg/ml gedoseerd. Dan lijkt het me juist om voor een eerste keer daar niet boven te komen.
 
Hoe is je tren gedoseerd? 200mg/ml, dan gwn 200 mg pw doen. Ik ben ook met tren e begonnen ooit en de sides vond ik persoonlijk reuze meevallen.

Het heeft niets te maken met hoeveel mg/ml je tren is. 150mg is prima om mee te starten. Vaak raad ik aan om met Ace te starten @50mg EOD. Als iemand wilt stoppen is Ace eerder uit je systeem dan E.
 
Maar dat is het dus wat jij zegt. Iedereen heeft ze eige ervaring kwa sides. De een is weer meer oestrogeen gevoelig dan de ander.

Tren is 200mg/ml gedoseerd. Dan lijkt het me juist om voor een eerste keer daar niet boven te komen.
Klopt, iedereen reageert er anders op. Er zijn trouwens merken die tren op (op het label althans) op 250/ml doseren. Onder andere een merk dat vrij populair is op dit forum.
 
Het heeft niets te maken met hoeveel mg/ml je tren is. 150mg is prima om mee te starten. Vaak raad ik aan om met Ace te starten @50mg EOD. Als iemand wilt stoppen is Ace eerder uit je systeem dan E.

Klopt, maar als hij 10 weken wilt kuren en niet een vial met een beetje tren over wilt houden, en z’n tren is 200mg/ml…

Ik snap je advies voor tren a, als je op dit forum en andere fora zoekt, zijn er ook tal mensen die tren e beter verdragen dan tren a. Maar het blijft persoonsgebonden zoals melliebicep al zegt.
 
Klopt, maar als hij 10 weken wilt kuren en niet een vial met een beetje tren over wilt houden, en z’n tren is 200mg/ml…

Ik snap je advies voor tren a, als je op dit forum en andere fora zoekt, zijn er ook tal mensen die tren e beter verdragen dan tren a. Maar het blijft persoonsgebonden zoals melliebicep al zegt.
A zit ook meer in qua Tren zonder estergewicht. als je 8 weken tren zet, hou je ook over en als je tren 250mg is ga je ook niet 1ml zetten(vaak zet je E 2x pw)
A kickt ook eerder in. al met al kan TS het best beginnen met 150mg E EW. dit hangt niet af van hoeveelheid per ml.
 
200mg/ml - 250mg/ml maakt idd niet uit. Je mag er wel vanuit gaan dat 200mg/ml (beter) gedoseerd mag zijn. Maar dat weet je nooit met ugl..

Tren-A over nagedacht. Ik begrijp het advies. Maar zitten voor mij 2 nadelen aan. Hogere pieken en dalen kwa hormoonschommelingen. En het andere is dat ik er (waarschijnlijk) minder vocht van vast houd. Ik wil het gebruiken in een bulk dus vandaar de keuze voor Tren-e.

Tot slot maakt het me niet uit of ik een beetje over houd in een vial of niet. Ik denk niet dat we daar naar moeten kijken.
 
200mg/ml - 250mg/ml maakt idd niet uit. Je mag er wel vanuit gaan dat 200mg/ml (beter) gedoseerd mag zijn. Maar dat weet je nooit met ugl..

Tren-A over nagedacht. Ik begrijp het advies. Maar zitten voor mij 2 nadelen aan. Hogere pieken en dalen kwa hormoonschommelingen. En het andere is dat ik er (waarschijnlijk) minder vocht van vast houd. Ik wil het gebruiken in een bulk dus vandaar de keuze voor Tren-e.

Tot slot maakt het me niet uit of ik een beetje over houd in een vial of niet. Ik denk niet dat we daar naar moeten kijken.
Als je zorgen maakt over de pieken prik je toch gewoon elke dag, dan beperk je dit tot een minimum toz van wat je nu doet 2x pw.
 
Beginnen met tren-e is sowieso gewoon dom.
Heb nu alle 3 de esters gehad en moet zeggen dat Hex tot nu toe wel m’n voorkeur heeft want heb daar op acne en slaap issues na voorderest geen vervelende sides op gehad
 
Back
Naar boven