AndroidHealthClinic

16 jaar

Bezoekers in dit topic

Spidyboy

Novice
Lid geworden
25 jul 2022
Berichten
8
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
66kg
Ik ben 16 en doe nu al 1 jaar aan fitnnes en ben benieuwd naar een aantal meningen over men physiek.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220725-212933_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-212933_Gallery.jpg
    37,7 KB · Weergaven: 189
  • Screenshot_20220725-212956_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-212956_Gallery.jpg
    55,2 KB · Weergaven: 177
  • Screenshot_20220725-212913_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-212913_Gallery.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 173
  • Screenshot_20220725-212859_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-212859_Gallery.jpg
    35,2 KB · Weergaven: 168
  • Screenshot_20220725-212441_Gallery.jpg
    Screenshot_20220725-212441_Gallery.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 175
Ziet er goed uit,
Bonuspunten dat je al zo bekwaam bent op jou leeftijd.

Ga zo door, straks na de zomer een mooie bulk starten en zorgen dat je niet te rond word om vervolgens in voorjaar 2023 te cutten en je nieuwe spiermassa showen in de zomer🚀
 
Ik ben 16 en doe nu al 1 jaar aan fitnnes en ben benieuwd naar een aantal meningen over men physiek.
zeker netjes, op deze leeftijd wel zorgen dat je niet te lean bent, je lichaam is nog volop in ontwikkeling en heeft voeding nodig.
maar zoals je het nu doet gaat dat prima zo te zien. :thumbup:
 
Netjes hoor, zo doorgaan en je kunt goede progressie maken. Vetpercentage mag je wel rond de 17% houden in de groei.
 
Top en al helemaal voor jou leeftijd, keep it up💪💪
 
Netjes! Benieuwd hoe je er over 3-4 jaar bij staat, kan niet anders dan beestachtig!
 
zeker netjes, op deze leeftijd wel zorgen dat je niet te lean bent, je lichaam is nog volop in ontwikkeling en heeft voeding nodig.
maar zoals je het nu doet gaat dat prima zo te zien. :thumbup:
Bedankt, ik ben men calorieën wat omhoog aan het doen.
 
Men schema is nu push pull legs ×2 en dieet probeer ik nu high calorie te eten en zo veel mogelijk proteïne
Maar welk dieet heb je gedaan om dit te behalen wilde ik eigenlijk weten, snap dat je nu high calorie gaat doen. Of heb je zo een geheim dieet ?
 
Maar welk dieet heb je gedaan om dit te behalen wilde ik eigenlijk weten, snap dat je nu high calorie gaat doen. Of heb je
Heb niet echt een specifiek dieet probeer gewoon zo veel mogelijk kip te eten en andere voedingswaarde met veel eitwitten. En in de avond nog een high calorie protein shake. En meestal wat men moeder maakt
 
Dan heb je geluk dat je lean bent gebleven zonder dieet man, doe je verder nog sporten behalve fitness?
 
Hij is 16 en in de groei, alleen als je vooraf vet was heb je aangepast dieet nodig.
Wat hij doet deed ik ook vroeger.Goed eten, meer eieren vlees en kip, en zorgen dat je niet boven de 18% komt.(ontbijt met havermout)
 
Heb niet echt een specifiek dieet probeer gewoon zo veel mogelijk kip te eten en andere voedingswaarde met veel eitwitten. En in de avond nog een high calorie protein shake. En meestal wat men moeder maakt
Beste dieet voor jou leeftijd. Zorg een beetje dat je wat eiwitten elke dag binnen krijgt al is het kwark, vlees of een shake en de rest doe je goed op gevoel. Keer mac donalds / chocola of pizza kan geen kwaad, sla hierin dus niet richting het extreme.

Jullie mam zal waars wel weten wat ze kookt aan je fysiek te zien en als je honger hebt laai je 2x op met avond eten. Groeien die je door gezond en in balans te eten, rest komt later.
 
Ja ik deed 8 jaar zwemmen.
Oke ik dacht al zoiets, maar goed bezig man
Hij is 16 en in de groei, alleen als je vooraf vet was heb je aangepast dieet nodig.
Wat hij doet deed ik ook vroeger.Goed eten, meer eieren vlees en kip, en zorgen dat je niet boven de 18% komt.(ontbijt met havermout
Tegen mij zeiden ze dat je eerst dik moest worden en daarna dat omzetten in spieren.
Niet iedereen heeft binnen 1 jaar goeie resultaten, daarom vraag ik hem of hij bepaalde dieet doet /andere sporten erbij.
 
Oke ik dacht al zoiets, maar goed bezig man

Tegen mij zeiden ze dat je eerst dik moest worden en daarna dat omzetten in spieren.
Niet iedereen heeft binnen 1 jaar goeie resultaten, daarom vraag ik hem of hij bepaalde dieet doet /andere sporten erbij.
Je moet niet alles geloven wat men zegt, en ook nog doen. Je kunt zelf ook onderzoek doen of het waar is. Je kunt vet niet omzetten in spieren, dat is een fabeltje.
Als je vet bent kun je cutten/afvallen, tot je lean bent. Dan kun je lean gaan bulken.
 
Oke ik dacht al zoiets, maar goed bezig man

Tegen mij zeiden ze dat je eerst dik moest worden en daarna dat omzetten in spieren.
Niet iedereen heeft binnen 1 jaar goeie resultaten, daarom vraag ik hem of hij bepaalde dieet doet /andere sporten erbij.
Ja het is niet dat ik opeens van niets op 1 jaar naar dit geraakte ik was al vrij gedisciplineerd voor dat ik begon aan fitness men lichaam was altijd al goed onderhouden en heb gewoon kei hard gewerkt.
 
Was ik ook terug maar 16, herinner die erecties nog alsof het gisteren was :)

Train je ook benen?
 
Back
Naar boven