XXL Nutrition

Off gaan na een jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dayon14

Novice
Lid geworden
6 sep 2021
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag,

Ik ben van plan om een tijdje volledig off te gaan, ben nu een jaar lang on geweest, blast cruise etc.
Nu is mijn vraag wat t meest verstandig is kwa pct, aangezien ik nog maar 25 ben vroeg ik me af of ik hier met alleen nolvadex mee weg kom of als t toch verstandig is om een power pct te doen (hcg, clomid en nolva) om zoveel mogelijk gains te behouden?

Hoor graag jullie mening
 
Ikzelf heb het alleen met nolva gedaan, dat ging goed in het begin maar bij maand 3-4 is men libido gecrasht, en is nu pas na een 10-tal maanden hersteld. bloedwaardes was niets te zien en testwaardes waren normaal hersteld dat dan weer wel.
qua gains heb jezelf in de hand, al kan ik je al wel zeggen dat het volle gevoel en dat vasculaire snel een pak minder is.

Iedereen hier kan ook alleen maar een voorspelling maken wat je wel of niet nodig hebt op basis van theorie. Adviezen zullen daarom verschillen :).
Als je lang OFF gaat kan je om de zoveel tijd toch wel beter je bloedwaardes laten checken, dan kan er eventueel toch optijd bijgestuurd worden.
 
Ikzelf heb het alleen met nolva gedaan, dat ging goed in het begin maar bij maand 3-4 is men libido gecrasht, en is nu pas na een 10-tal maanden hersteld. bloedwaardes was niets te zien en testwaardes waren normaal hersteld dat dan weer wel.
qua gains heb jezelf in de hand, al kan ik je al wel zeggen dat het volle gevoel en dat vasculaire snel een pak minder is.

Iedereen hier kan ook alleen maar een voorspelling maken wat je wel of niet nodig hebt op basis van theorie. Adviezen zullen daarom verschillen :).
Als je lang OFF gaat kan je om de zoveel tijd toch wel beter je bloedwaardes laten checken, dan kan er eventueel toch optijd bijgestuurd worden.
En hoelang ben je on geweest?
 
En hoelang ben je on geweest?
Maar 2 keer On geweest telkens voor 4-5 maand, en enkel met test-e, sust,.. zat erin op nog relatief lage doseringen. Eerste keer gewoon hersteld zonder problemen, nu tweede keer wat minder. Ken er ook die niets hebben genomen en cold turkey off gegaan zijn zonder bijwerkingen na jaren kuren. Je kan beter met je huisarts een protocol bespreken imo dan willekeurig maar wat bijeen te gooien waar je misschien meer ''schade'' mee aanricht dan dat het je goed doet op lange termijn.
 
Bloedwerk vooraf en achteraf laten doen, en hoe voel je je nu ?
(al off of plan om off te gaan)
 
Bloedwerk vooraf en achteraf laten doen, en hoe voel je je nu ?
(al off of plan om off te gaan)
Voel me nu nog wel oke, wil mn lichaam gewoon ff laten herstellen, wel last van moodswings en mn libido is wel iets minder dan bij mn vorige cruises.

Plan is om off te gaan
 
Zou eerst bloed laten prikken en kijken wat daar uit gaat komen anders is het speculeren en daar heb jij voor jezelf niets aan.
 
Zou eerst bloed laten prikken en kijken wat daar uit gaat komen anders is het speculeren en daar heb jij voor jezelf niets aan.
Heb ik gedaan, test waarde was 56, alat was hoog, reden ook waarom ik ff off wil gaan, alat was 190. 4 weken geleden was die 240. Rest leek gezond
 
Alat zakt niet door nakuren. Kun je beter thee drinken en zorgen dat je veel antioxidanten binnen krijgt. Zal ook zakken als je off bent, zker van pills
 
Post eens de gehele uitslag(en), evt met privégegevens afgedekt
 
Back
Naar boven