XXL Nutrition

Bulk kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xd2704

Novice
Lid geworden
1 aug 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Beste

Ik zat met een vraag over een goede bulk kuur, ik heb reeds 4 jaar ervaring in het gym leven. Volg een schematisch voedingsschema door een gekende gym coach die jullie waarschijnlijk ook kennen als ik de naam in de topic zet, nu wou ik even jullie mening over een kuur puur voor massa als volgt

Week 1-10 test e 500mg p/w
Week 1-6 30mg p/d
Week 1-16 deca op 400mg

Ik heb reeds al 2 kuren achter de rug, vrij lichte kuren als je het vergelijkt met deze

2de kuur Test 250mg p/week
Masteron 250 mg p/w

1ste kuur : anavar stacked men winstrol

Ik ben momenteel 21 jaar 4 jaar gym ervaring dus nog lang niet op natuurlijke limiet, dit wetende is het inderdaad zonde om al gekuurd te hebben. Ik besteed mijn leven momenteel ook alleen aan deze sport, het sociale leven is er ook wat tussenuit gevallen maar dit hoort erbij!

Ik hoop op een goede response en iemand die bijstuurt waar nodig, ik heb reeds niet veel ervaring met kuren daarom dit ik aan kenners in het vak vraag! Show some love and help a men out ✌🏼
 
Beste

Ik zat met een vraag over een goede bulk kuur, ik heb reeds 4 jaar ervaring in het gym leven. Volg een schematisch voedingsschema door een gekende gym coach die jullie waarschijnlijk ook kennen als ik de naam in de topic zet, nu wou ik even jullie mening over een kuur puur voor massa als volgt

Week 1-10 test e 500mg p/w
Week 1-6 30mg p/d
Week 1-16 deca op 400mg

Ik heb reeds al 2 kuren achter de rug, vrij lichte kuren als je het vergelijkt met deze

2de kuur Test 250mg p/week
Masteron 250 mg p/w

1ste kuur : anavar stacked men winstrol