XXL Nutrition

Bulk kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xd2704

Novice
Lid geworden
1 aug 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
18%
Beste

Ik zat met een vraag over een goede bulk kuur, ik heb reeds 4 jaar ervaring in het gym leven. Volg een schematisch voedingsschema door een gekende gym coach die jullie waarschijnlijk ook kennen als ik de naam in de topic zet, nu wou ik even jullie mening over een kuur puur voor massa als volgt

Week 1-10 test e 500mg p/w
Week 1-6 30mg p/d
Week 1-16 deca op 400mg

Ik heb reeds al 2 kuren achter de rug, vrij lichte kuren als je het vergelijkt met deze

2de kuur Test 250mg p/week
Masteron 250 mg p/w

1ste kuur : anavar stacked men winstrol

Ik ben momenteel 21 jaar 4 jaar gym ervaring dus nog lang niet op natuurlijke limiet, dit wetende is het inderdaad zonde om al gekuurd te hebben. Ik besteed mijn leven momenteel ook alleen aan deze sport, het sociale leven is er ook wat tussenuit gevallen maar dit hoort erbij!

Ik hoop op een goede response en iemand die bijstuurt waar nodig, ik heb reeds niet veel ervaring met kuren daarom dit ik aan kenners in het vak vraag! Show some love and help a men out ✌🏼
 
Beste

Ik zat met een vraag over een goede bulk kuur, ik heb reeds 4 jaar ervaring in het gym leven. Volg een schematisch voedingsschema door een gekende gym coach die jullie waarschijnlijk ook kennen als ik de naam in de topic zet, nu wou ik even jullie mening over een kuur puur voor massa als volgt

Week 1-10 test e 500mg p/w
Week 1-6 30mg p/d
Week 1-16 deca op 400mg

Ik heb reeds al 2 kuren achter de rug, vrij lichte kuren als je het vergelijkt met deze

2de kuur Test 250mg p/week
Masteron 250 mg p/w

1ste kuur : anavar stacked men winstrol

Ik ben momenteel 21 jaar 4 jaar gym ervaring dus nog lang niet op natuurlijke limiet, dit wetende is het inderdaad zonde om al gekuurd te hebben. Ik besteed mijn leven momenteel ook alleen aan deze sport, het sociale leven is er ook wat tussenuit gevallen maar dit hoort erbij!

Ik hoop op een goede response en iemand die bijstuurt waar nodig, ik heb reeds niet veel ervaring met kuren daarom dit ik aan kenners in het vak vraag! Show some love and help a men out ✌🏼
Week 1-6 ga ik maar vanuit is een kickstart met dbol? Zo ja er uit laten. Deca kan prima eerst op 200mg met die 500mg test.
 
Beste

Ik zat met een vraag over een goede bulk kuur, ik heb reeds 4 jaar ervaring in het gym leven. Volg een schematisch voedingsschema door een gekende gym coach die jullie waarschijnlijk ook kennen als ik de naam in de topic zet, nu wou ik even jullie mening over een kuur puur voor massa als volgt

Week 1-10 test e 500mg p/w
Week 1-6 30mg p/d
Week 1-16 deca op 400mg

Ik heb reeds al 2 kuren achter de rug, vrij lichte kuren als je het vergelijkt met deze

2de kuur Test 250mg p/week
Masteron 250 mg p/w

1ste kuur : anavar stacked men winstrol

Ik ben momenteel 21 jaar 4 jaar gym ervaring dus nog lang niet op natuurlijke limiet, dit wetende is het inderdaad zonde om al gekuurd te hebben. Ik besteed mijn leven momenteel ook alleen aan deze sport, het sociale leven is er ook wat tussenuit gevallen maar dit hoort erbij!

Ik hoop op een goede response en iemand die bijstuurt waar nodig, ik heb reeds niet veel ervaring met kuren daarom dit ik aan kenners in het vak vraag! Show some love and help a men out ✌🏼

Laat je bloedwaarden nakijken, houd je bloeddruk in de gaten, en zorg dat je vetpercentage niet te hoog is.(18% is te hoog)

Week 1-16 TestE 375mg pw(2x prikken)
Week 1-12 Deca 200mg EW(2x prikken)
Vanaf week ~8, up je de Test naar 500mg EW.
 
Dus dbol zo laten? Heb allerlei goede dingen gehoord van dat spul in vergelijking met deca? Hoe zit het met vocht gehalte? Want zou clean bulk willen doen, groetjes!
 
Dus dbol zo laten? Heb allerlei goede dingen gehoord van dat spul in vergelijking met deca? Hoe zit het met vocht gehalte? Want zou clean bulk willen doen, groetjes!
Dianabol er uit laten. Bloat garantie. minder kans op bijwerkingen Test en Deca is langer vetpercentage
 
test met anapolon is zeer goed
 
Laat je bloedwaarden nakijken, houd je bloeddruk in de gaten, en zorg dat je vetpercentage niet te hoog is.(18% is te hoog)

Week 1-16 TestE 375mg pw(2x prikken)
Week 1-12 Deca 200mg EW(2x prikken)
Vanaf week ~8, up je de Test naar 500mg EW.
Hoe zit het met nakuur ? Hoe kan ik dat best aanpakken?
 
Ik zou HCG/ pregnyl mee laten lopen vanaf start kuur en eod of minimaal 3x per week ma woe vrij 500iu. Er zit 5000iu in doosje die deel je op in 10x 500iu. Bacterieel waten halen en opdelen in slim spuitje
 
Bij pregnyl(HG) krijg je ook sodium chloride oplossing. dat zit in ampule en meng je gelijk in 1 spuit. (niet schudden met om te mixen)
als je poeder koopt in vial, en vial met bacwater, trek je al dat water op met een spuit, en spuit je dat in de vial met poeder(HCG poeder lost over het algemeen gelijk op)
evt. bijwerking kan zijn dat je vocht en zout vasthoud tijdens gebruik. wat je niet gebruikt ion de koelkast bewaren (2-5 graden)
Hoe zit het met nakuur ? Hoe kan ik dat best aanpakken?

standaard is ~12 dagen na je laatste inject:
4 weken 20mg Nolva
 
Back
Naar boven